Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op schaatsen

Ik zag nog geen topic staan, dus ik dacht: ik open er maar één. Het schaatsseizoen is bijna ten einde, maar als toetje nog het WK Allround dit weekend in Heerenveen. Zie daar een hele mooie tip voor staan op Unibet:
Olga Graf top 3 @2,00
Bij de dames voor alle duidelijkheid. Bij m'n werkgever hebben we ook een spel voor het WK Allround en daarvoor heb ik de waarden van de schaatsers onder andere berekend aan de hand van de snelste seizoenstijden van de dames op laaglandbanen (zoals Heerenveen dat ook is). Daaruit kwam Graf als nummer 2. Ver achter Ireen Wüst natuurlijk, maar wel voor Yvonne Nauta en ruim voor Diane Valkenburg en Yuliya Skokova. Graf is de laatste maanden ook in uitstekende vorm, dus wat mij betreft is dit een niet te missen quotering. (y)
Bij de heren zou je een gokje kunnen doen op winst Koen Verweij @3,25, maar dat is mijns inziens ook wel een gokje. Desondanks een mooie quotering, In Hamar was Verweij al extreem dicht bij Jan Blokhuijsen in het klassement van het EK Allround. Idem voor Bart Swings top 3 @2,75. Zat in Hamar al erg dicht op Havard Bokko.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar chefspijker
Country flagchefspijker in 20-03-2014 14:38 Overige sporten en evenementen
in 20-03-2014 14:38 Overige sporten en evenementen
27 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Had Graf en Verweij in een combo gezet @6.00, uitstekende tip chefspijker! (y)
0 Vind ik leuk's
Dikke tips weer, Chefspijker (y) (y)
0 Vind ik leuk's
WK Afstanden - 1500 meter: Kjeld Nuis top 3 @2.00 3/10

Een afstand waar de verschillen erg klein zullen zijn en dus ook hoge odds. Yuskov is de topfavoriet, maar een andere winnaar is niet ondenkbaar. Er zijn misschien wel tien schaatsers die hier kans maken op een plek in de top 3, maar Nuis dicht ik na Yuskov toch de beste kansen toe om hier een medaille te grijpen. De Nederlander toonde dat zijn vorm goed is door vorige week twee keer de 1000 meter in de World Cup in Heerenveen te winnen. In de voorgaande World Cup in Hamar werd hij tweede op de 1500 meter achter Yuskov. Gezien zijn goede vorm (en mindere vorm van concurrenten) en het thuisvoordeel (de WK afstanden worden in Heerenveen verreden) geven mij genoeg vertrouwen in deze weddenschap.


Combinatie WK Afstanden - 1500 meter
Verweij - Davis @1.30
Morrison - Olde Heuvel @1.65
Lunde Pedersen - Nuis
Totaal: x3.00 (1/10)
0 Vind ik leuk's
Sinds lange tijd zie ik ineens schaatsen bij Unibet staan! Ik denk een mooie sport om geld mee te verdienen

Zijn er mensen die denken goed te kunnen tippen in deze sport?

Vandaag staat de Wereldbeker schaatsen in Astana op het programma :)

De 3k voor de vrouwen normaal natuurlijk een prooi voor Sablikova, maar misschien zijn er mooie odds voor een top-3 (De Jong, Yurakova, ..)
0 Vind ik leuk's
Sablikova #1 win
Yurakova #2 win
Takagi #3

De Jong #5 loss
0 Vind ik leuk's
Dit weekend wordt er weer geschaatst in Heerenveen met dit maal voor het eerst een heuse EK Sprint.

De odd van Sablikova overall winner EK Allround staat op @1,50. Is dit value of kan Wüst nog voor een verrassing zorgen?
EK Sprint lijkt me toch een kolfje naar de hand van Ter Mors @1,34 en Nuis @2,00 !!??

Wie kan er effe meedenken?
0 Vind ik leuk's
5000 meter EK Allround (V)

Wüst - De Jong; H2H Wüst @1,70
Wüst is De Jong altijd de baas op de 5KM, Wüst staat bovenaan in het klassement en is scherp en in vorm en ze moet het opnemen in een rechtstreeks duel met haar enige uitdager in het algemeen klassement Sablikova. Sablikova heeft de allerbeste 5 KM en als Wüst bij haar blijft wint ze makkelijk van De Jong. High Stake inzet!
0 Vind ik leuk's
jaarno:
5000 meter EK Allround (V)

Wüst - De Jong; H2H Wüst @1,70
Wüst is De Jong altijd de baas op de 5KM, Wüst staat bovenaan in het klassement en is scherp en in vorm en ze moet het opnemen in een rechtstreeks duel met haar enige uitdager in het algemeen klassement Sablikova. Sablikova heeft de allerbeste 5 KM en als Wüst bij haar blijft wint ze makkelijk van De Jong. High Stake inzet!


Waar kan je die bet doen?
0 Vind ik leuk's
daffie:
jaarno:
5000 meter EK Allround (V)

Wüst - De Jong; H2H Wüst @1,70
Wüst is De Jong altijd de baas op de 5KM, Wüst staat bovenaan in het klassement en is scherp en in vorm en ze moet het opnemen in een rechtstreeks duel met haar enige uitdager in het algemeen klassement Sablikova. Sablikova heeft de allerbeste 5 KM en als Wüst bij haar blijft wint ze makkelijk van De Jong. High Stake inzet!


Waar kan je die bet doen?


Ik heb m gespeeld op Betsson, ik hoop dat je m ergens hebt kunnen vinden. Weer mooie winst gepakt!
0 Vind ik leuk's
helaas nergens kunnen vinden :-(
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.