Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op schaatsen

Ik zag nog geen topic staan, dus ik dacht: ik open er maar één. Het schaatsseizoen is bijna ten einde, maar als toetje nog het WK Allround dit weekend in Heerenveen. Zie daar een hele mooie tip voor staan op Unibet:
Olga Graf top 3 @2,00
Bij de dames voor alle duidelijkheid. Bij m'n werkgever hebben we ook een spel voor het WK Allround en daarvoor heb ik de waarden van de schaatsers onder andere berekend aan de hand van de snelste seizoenstijden van de dames op laaglandbanen (zoals Heerenveen dat ook is). Daaruit kwam Graf als nummer 2. Ver achter Ireen Wüst natuurlijk, maar wel voor Yvonne Nauta en ruim voor Diane Valkenburg en Yuliya Skokova. Graf is de laatste maanden ook in uitstekende vorm, dus wat mij betreft is dit een niet te missen quotering. (y)
Bij de heren zou je een gokje kunnen doen op winst Koen Verweij @3,25, maar dat is mijns inziens ook wel een gokje. Desondanks een mooie quotering, In Hamar was Verweij al extreem dicht bij Jan Blokhuijsen in het klassement van het EK Allround. Idem voor Bart Swings top 3 @2,75. Zat in Hamar al erg dicht op Havard Bokko.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar chefspijker
Country flagchefspijker in 20-03-2014 14:38 Overige sporten en evenementen
in 20-03-2014 14:38 Overige sporten en evenementen
27 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
EK allround, 500 meter vrouwen
Best finishing position Olga Fatkulina - Jorien ter Mors
Olga Fatkulina @1.4 [8/10]

Best finishing position Jorien ter Mors - Marrit Leenstra
Marrit Leenstra @2.1 [4/10]

Fatkulina won zaterdag de eerste 500 meter met een tijd van 38,16. Ter Mors stelde teleur en moest ruim een halve seconde (38,75) toegeven op de Russin. Na afloop gaf ze voor de camera van de NOS toe dat haar piekmoment bij de WK sprint in Calgary ligt, die eind februari wordt verreden.
Marrit Leenstra traint vanaf dit seizoen in Italië en die nieuwe prikkel lijkt haar goed te doen. Gisteren eindigde ze op de derde plaats op de 500 meter, vóór Ter Mors (38,55 tegenover 38,75).

EK allround, 1.500 meter mannen
Best finishing position Denis Yuskov - Sven Kramer
Sven Kramer @3 [3/10]

Normaal gesproken is Denis Yuskov de betere op deze afstand, maar voor de eerste keer in zijn carrière lijkt Sven Kramer de 1.500 meter goed te beheersen. In november versloeg Kramer Yuskov al op de mijl tijdens de wereldbeker wedstrijden in Harbin. Het verschil was destijds ruim 0,7 seconde. Onlangs kroonde Kramer zich ook nog tot Nederlands Kampioen op de 1.500 meter door onder meer Kjeld Nuis te verslaan. De value ligt hier overduidelijk op Kramer.

0 Vind ik leuk's
Die Sven Kramer speel ik met je mee (y)
0 Vind ik leuk's
Combi: @2,14 (8/10)

EK Allround, 1500m (M)

Blokhuisen - Henriksen; H2H Blokhuisen
Blokhuisen moet tegen Kramer in outerline. Kramer heeft zoals gezegd laatste tijd een hele goeie 1500 meter en Blokhuisen kan zich dus enorm optrekken aan Kramer. En Henriksen moet tegen Douwe de Vries, heeft minder voordeel en heeft normaal gesproken sowieso een mindere 1500 dan Blokhuisen.

EK Sprint, 1000m (V)

Leenstra - Ter Mors; H2H Ter Mors
Ter Mors was gisteren al sneller dan Leenstra op de 1000. Plus het feit dat Ter Mors een stuk beter is dan gister en Leenstra een stukje minder, lijkt het.
0 Vind ik leuk's
Lol met 1/100 ste verliezen... Lekker dan :/
0 Vind ik leuk's
daffie:
Lol met 1/100 ste verliezen... Lekker dan :/


Misschien wordt ie nog gediskwalificeerd wegens aanraken van een blokje
0 Vind ik leuk's
Neen want dat mag. Je mag alleen er niet buiten gaan. Kramer tweede. Goede tip though.
0 Vind ik leuk's
Bwin gaat ook schaatsen aanbieden voor de volgende toernooien:


ISU World Single Distances Speed Skating Championships
ISU World Sprint Speed Skating Championships
ISU World Allround Speed Skating Championships
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.