Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Tennis: Roland Garros 2021

Van zondag 30 mei tot en met zondag 13 juni wordt dit jaar de 125e editie van Roland Garros afgewerkt. Eind 2019 won Nadal zijn dertiende grandslamtitel op het Parijse gravel. Bij de dames was Iga Swiatek vorig jaar de verrassende winnares. 


De loting voor het hoofdtoernooi heeft donderdag plaatsgevonden. We kijken waar de value is te vinden in zowel het mannen- als het vrouwentoernooi.


Schema vrouwen


Kwart 1:

Bovenaan het 1ste kwart vinden we Ashleigh Barty (1) terug. De Australische kent een uitstekend seizoen, waarin ze al vier WTA-titels won. Alleen in Madrid verloor ze recent een finale op gravel. De eerste echte test wacht in de vierde ronde tegen wellicht de jonge Coco Gauff.


Het onderste deel van dit kwart is een stuk sterker bezet met Elina Svitolina (5), Karolina Pliskova (9), voormalig Roland Garros-finaliste Sloane Stephens, Karolina Muchova (18) en Barbora Krejcikova. De twee laatstgenoemde Tsjechische speelsters zijn in mijn ogen interessant om een mooie run te maken, al blijft Barty de gedoodverfde favoriet om dit kwart te winnen.


Kwart 2:

In het 2e kwart is Sofia Kenin (4) de hoogst geplaatste speelster. De Amerikaanse kent een mager seizoen en trof het niet met de loting, aangezien haar direct een ontmoeting met voormalig Roland Garros-winnares Jelena Ostapenko wacht. De verwachting is dat zij samen met Jessica Pegula (28) mogen uitmaken wie zich op kan maken voor een vierde ronde partij tegen Elise Mertens (14) of Maria Sakkari (17).


De onderste helft van dit kwart is niet misselijk te noemen. Garbine Muguruza (12) won het grandslamtoernooi in Parijs in 2016 en wacht meteen een clash tegen Marta Kostyuk. Terwijl we in de laatste sectie Anett Kontaveit (30) en Iga Swiatek (8). De Poolse opent haar toernooi tegen de talentvolle Kaja Juvan.


Kwart 3:

Bovenaan het derde kwart vinden we Serena Williams terug. De Amerikaanse drievoudig winnares van Roland Garros. Toch geef ik haar gezien haar leeftijd op deze trage ondergrond weinig kans. In de derde ronde is Angelique Kerber (26) een mogelijke tegenstander, terwijl een ronde later hoogstwaarschijnlijk Petra Kvitova (11) wacht.


In de onderste helft heeft Aryna Sabalenka (3) de beste papieren. De Wit-Russin viel tot nog toe altijd tegen op grandslams, maar heeft van iedereen de meest gunstige loting en won recent op het gravel van Madrid op overtuigende wijze de titel. De eerste echte test voor Sabalenka volgt pas in de vierde ronde, mogelijk Paula Badosa Gibert. 


Kwart 4:

Het 4e kwart is enorm open. Er zijn een hoop interessante speelster te vinden, maar helaas speelt bijna iedereen tegen elkaar in de eerste ronde:

Amanda Anisimova vs. Veronika Kudermetova (29)

Nadia Podoroska vs. Belinda Bencic (10)

Kaia Kanepi vs Marketa Vondrousova (20)


Van Naomi Osaka (1) hoeven we op gravel niet veel te verwachten, terwijl Bianca Andreescu (6) moeite heeft om blessurevrij te blijven. In dit kwart is het denk ik het verstandigste om de uitslagen van de eerste ronde partijen af te wachten en daarna eventueel nog een outright voor winst van Roland Garros of dit kwart te spelen.


Outrights:

Winst Roland Garros: Ashleigh Barty @ 6.0 (Unibet, low)

Winst Roland Garros: Aryna Sabalenka @ 9.0 (Unibet, low)

Winst kwart 4: Paula Badosa @ 9.0 (Betway, low)


Roland Garros 2021, waar kan ik het zien?

Eurosport beschikt ook dit jaar weer over de rechten van Roland Garros. Online zijn de wedstrijden op de Eurosport Player en o.a. op Unibet TV te zien, via je laptop of pc heb je prima beeld.


Eigen tips

Voel je vrij om in dit topic ook eigen tips te delen gedurende Roland Garros.


De voorbeschouwing van het mannentoernooi zal ik in de loop van zaterdagmiddag in dit topic plaatsen. De eerste dagelijkse voorbeschouwingen volgen zaterdagavond.

7 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jorditoma
Country flagjorditoma in 28-05-2021 12:58 Overige sporten en evenementen
in 28-05-2021 12:58 Overige sporten en evenementen
18 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Optie 2 is voorbij helaas

0 Vind ik leuk's

Swiatek for president!

0 Vind ik leuk's

Koëpfer +5.5 games (medium @1.90) en to win (low @3.20). Vanavond speelt Federer tegen Koëpfer. Ik vertrouw op het goede gravelspel van Koëpfer en zie hem vooral de lange rally’s winnen van Federer. Als Federer erin slaagt om de punten kort te houden, dan is hij in het voordeel. Lukt dit niet, dan zie ik Koëpfer winnen

0 Vind ik leuk's

Jan-Lennard Struff to win (vs Schwartzman) @2.80. Aankomende maandag spelen Struff en Schwartzman tegen elkaar. Struff is de man in vorm en laat tot nu toe geweldig tennis zien. Schwartzman speelt degelijk, maakt weinig fouten en kreeg in zijn eerste drie rondes weinig tegenstand. Ik verwacht dat Struff zijn “droomtoernooi” voort kan zetten als hij zijn goede spel vast weet te houden. Hij maakt iig een erg sterke indruk.

0 Vind ik leuk's

Zverev straks om 21 uur winst 3-0 voor odd 2.15 lijkt mij wel speelbaar

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

een klucht bij de vrouwen, ik kan het niet anders noemen.

voor ons als gokkers is het bijna onmogelijk aan het worden om nog pre-match te betten.

Nu op de Grand-Slams probeer ik zoveel mogelijk live te betten maar voor anderen die er niet zo veel tijd in kunnen steken en die pre-match betten die kunnen nog amper iets verdienen.


Als je ziet wie er de finale speelt, een ongeplaatste speler tegen de 31ste geplaatste :p


Pavlyuchenkova, wat een mop seg, haar laatste tornooizege was als ik mij goed herinner in 2018 :p


Krejcikova voor mij grote favoriet om tornooi te winnen nu.

1 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Het heeft deels ook met randzaken te maken he.

  • Van Osaka mag je sowieso niet veel op gravel verwachten, maar die trekt zich na haar eerste partij terug
  • Muguruza was voorafgaand aan het toernooi al niet 100% fit
  • Kvitova raakt geblesseerd tijdens de persconferentie
  • Barty was niet geheel fit en geeft tijdens haar tweede ronde partij op
  • Andreescu niet 100% en zo'n beetje de minst gunstige loting met Zidansek in de eerste ronde
  • Sabalenka had een droomloting, maar nog nooit gepresteerd op een Grand Slam
  • Kenin al heel het seizoen uit vorm
  • Swiatek werd gewoon op waarde geklopt en voelde misschien ook de druk van het moeten verdedigen van haar titel


Daar tegenover staat:

  • Krejcikova vorig jaar al 4e ronde Roland Garros en een ijzersterk 2021.
  • Badosa meeste overwinningen op gravel in 2021 en nipt onderuit in de kwartfinale
  • Rybakina nipt onderuit in de kwartfinale, speelde in haar andere partijen sterk
  • Zidansek alleen eigenlijk echt gestunt in de 1ste ronde tegen Andreescu en kwartfinale tegen Badosa.
  • Bij Pavlyuchenkova valt een driesetter drie keer haar kant op


Halen Badosa, Rybakina, Krejcikova en Swiatek de halve finale, dan zou je niemand horen.

Bericht gewijzigd door jorditoma op do 10 jun. 2021, 21:57
3 Vind ik leuk's


Inderdaad een klucht; extreem

2 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.