Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de US Open 2018



Van 31 Augustus t/m 12 September 2015 begint de vierde en laatste Grandslam van het jaar, de US Open! De wedstrijden worden gespeeld op een outdoor hardcourtbaan. Kan Cilic nogmaals voor een stunt zorgen? Zal Nishikori de finale weer halen? Pakt Federer na lange tijd weer een Grand Slam titel of is het toch de grootste favoriet Djokovic die zijn derde grandslamtitel van het jaar pakt?


2015 Statistieken

Wereldranglijst: 1

56 wedstrijden gewonnen

5 wedstrijden verloren

6 Titels


US Open 2014

Kwartfinale verloren van Nishikori


Voorbeschouwing Djokovic

De nummer een van de wereld kent een dominerend jaar maar wankelt de laatste weken. Zo kreeg hij in de wedstrijd tegen Gulbis 2 wedstrijdpunten tegen en verloor hij van Andy Murray waar hij dit jaar nog niet van wist te verliezen. Deze twee wedstrijden waren beide in Montreal.


Een week later In Cincinnati had hij de grootste moeite met Alexander Dolgopolov. Hierin verloor Djokovic set 1 met 4-6 en in set 2 wist Dolgopolov het tot de tie break te redden. Uiteindelijk wist Djokovic de tie break te pakken en set 3 eenvoudig te winnen.


In de finale was Federer veel te sterk voor Djokovic. In set 1 wist Djokovic maar 5 punten te pakken op de service van Federer terwijl Djokovic maarliefst 4 breekpunten tegen kreeg en veel punten verloor op zijn eigen service. Set 2 begon federer meteen met een break en gaf zijn service niet meer weg.


Wedadvies

Djokovic wint de US Open staat op een magere 2.20 odd en dat is zeer laag gezien het feit dat hij in een week tijd van zowel Murray als Federer wist te verliezen. Hij blijft de grootste favoriet maar voor deze odd is het zeker de moeite niet waard.


2015 Statistieken

Wereldranglijst: 2

45 wedstrijden gewonnen

7 wedstrijden verloren

5 Titels


US Open 2014

Halve finale verloren van Cilic


Voorbeschouwing Federer

Roger Federer heeft het toernooi in Montreal overgeslagen en begon de voorbereidingen op de US Open een week later dan zijn concurrenten. Murray de nr. 3 van de wereld deed wel mee in Montreal en wist het toernooi wist te winnen waardoor Federer zijn nummer 2 ranking kwijt raakte aan Murray.

Door de overwinning van Federer op Djokovic in Cincinnati heeft Federer binnen een week de nr. 2 positie weer terug veroverd en ontloopt hiermee Djokovic in een mogelijke halve finale van de US open en kan hem pas in de finale treffen.


Wedadvies

Federer staat op een leuke 5.00 odd! De enigste wie ik van Federer zie winnen is een in vorm Djokovic. Murray heeft het Federer al tijden niet meer moeilijk weten te maken en persoonlijk denk ik dat Federer weer eens een grand slam gaat pakken en dat het deze gaat worden. Djokovic wankelt deze weken teveel en Federer is zeer stabiel. Ook ontloopt hij Andy Murray in een mogelijke halve finale.


2015 Statistieken

Wereldranglijst: 3

56 wedstrijden gewonnen

9 wedstrijden verloren

4 Titels


US Open 2014

Kwartfinale verloren van Djokovic


Voorbeschouwing Murray

Andy Murray draait een top seizoen en weet dit jaar alleen van Novak Djokovic en Roger Federer meerdere malen te verliezen. Is de naam geen Djokovic of Federer dan wint Murray vrijwel iedere partij met uitzondering van het eerste toernooi op de voorbereiding naar de US Open in Washington.


De eerste wedstrijd op de Hardcourtbaan sinds tijden voor Andy Murray wist Gabashvili de wedstrijd van zijn leven te spelen en versloeg Andy Murray verassend met 2-1 in sets. Dit lijkt niets meer dan een incident te zijn want het toernooi daarna stond Andy Murray er weer gewoon!


In Montreal speelde Murray een zeer indrukwekkend toernooi en wist tegen Nishikori te domineren en in de finale eindelijk Djokovic te verslaan. Federer deed niet mee aan dit toernooi en daardoor wist Murray de nummer 2 positie op de wereld te veroveren. In Cincinnati deed Federer wel mee en versloeg Murray met 2-0 in sets waardoor Federer de nummer 2 posities binnen 1 week weer terug wist te veroveren.


Wedavies

De odd is lager dan Federer terwijl ik hem minder kans geef. Murray begint meteen met een lastige wedstrijden tegen kyrgios. Deze zal hij wel doorkomen gezien de vorm van Andy Murray maar ik zie Murray niet van een Federer winnen. Ook tegen Djokovic zie ik hem niet nogmaals stunten. De odd is te laag om te proberen.


2015 Statistieken

Wereldranglijst: 4

46 wedstrijden gewonnen

10 wedstrijden verloren

3 Titels


US Open 2014

Verliezend Finalist tegen Cilic


Voorbeschouwing Nishikori

Kei Nishikori is een speler waar rekening mee gehouden moet worden. Over het algemeen behaald Nishikori persoonlijk de beste prestaties op een hardcourt baan en heeft mooie overwinningen op zijn naam staan op deze baansoort tegen onder andere Andy Murray en Rafael Nadal. Vorig jaar stond hij nog zelfs in de finale van de US Open maar kon het tegen Cilic niet waarmaken.


De voorbereiding naar de US Open heeft Nishikori 2 toernooien gespeeld in Washington en in Montreal. In Washington wist Nishikori de titel te pakken en dat was vooraf zeer verassend omdat Andy Murray aan dit toernooi meedeed en Murray draait een top seizoen. Murray lag er verassend snel uit waardoor de weg voor Nishikori open lag. De weg heeft hij bewandeld en ging met de titel naar huis door John isner in de finale te verslaan.


Een week later begon hij zeer sterk aan het toernooi in Montreal maar ging er in de halve finale tegen Andy Murray hard onderuit. In deze wedstrijd heeft Nishikori een heupblessure opgelopen en heeft daardoor niet kunnen deelnemen aan het toernooi in Cincinnati Het is dus de vraag of hij de US Open gaat halen en mocht hij het halen dan is de vraag hoe hij er fysiek voor staat.


Wedadvies

Nishikori heeft in de laatste wedstrijd tegen Andy Murray een heupblessure opgelopen. Hij zal er wel bij zijn maar de vraag is hoe hij fysiek op de baan staat. Mocht hij nergens last van hebben dan zie ik hem maximaal een halve finale plaats halen want tegen de top 3 zie ik hem niet nogmaals winnen maar hij heeft de kwaliteit wel in huis. Wil je het proberen dan is het leuk om op odd 24 een paar euroknallers te leggen. Vorig jaar stond hij niet voor niets in de finale.


John Isner

John isner is een zeer gevaarlijke speler op de Amerikaanse Hardcourtbaan en dat bewijst hij al jarenlang. Hij wist deze maand voor de 3e keer achter elkaar het toernooi in Atlanta te winnen en in Washington maakte hij het Nishikori lastig. In deze finale wist Isner de eerste set te pakken maar kon hij het uiteindelijk niet afmaken. Ik verwacht veel leuke weddenschappen bij een speler als Isner en als ik deze zie dan ga ik deze zeker voorbeschouwen / tippen.


Marin Cilic

Kan de titelverdediger van vorig jaar weer voor een stunt zorgen? Zelf verwacht ik het van niet gezien de voorbereiding op de US open. Uit de laatste 4 wedstrijden heeft Cilic er al 3 verloren. Zijn prestaties waren vorig jaar ook veel beter. Misschien dat hij de kwartfinale gaat redden maar veel verder zie ik hem niet komen.


Ivo Karlovic

De ace machine Karlovic is bezig met een sterk seizoen en heeft mooie overwinningen op zijn naam staan waaronder tegen Djokovic en Berdych. Zijn service is zeer gevaarlijk en hij wist deze maand zijn 10.000e ace te slaan in zijn prof carrière. Tegen een sterke tegenstander kan overs spelen zeer interessant zijn en mocht de odd hoog zijn voor winst tegen een tegenstander dan is het bij een speler als Karlovic altijd de moeite waard om het te proberen.


Stan Warwrinka

Warwrinka heeft na Roland Garros maar weinig laten zien en heeft 2 weken geleden wegens een blessure de wedstrijd tegen Kyrgios opgegeven. Bij een speler als Warwrinka kan het zomaar zijn dat hij uit het niets de sterren van de hemel speelt. Mocht hij in deze fase zijn dan is hij moeilijk te stoppen maar ik zie hem niet nogmaals voor een stunt zorgen. Hij heeft mij nog niet kunnen overtuigen op de hardcourtbaan.


Milos Raonic

Na een super jaar in 2014 weet hij amper een wedstrijd in 2014 te winnen. Een paar weken terug in eigen land gaf ik hem nog hoop maar ook daar viel hij zwaar tegen en lag hij al vroeg uit het toernooi. Ik denk dat hij meer tijd nodig heeft. Mijn advies is om op te passen als je op Raonic wed. Misschien draait mijn gedachte bij als ik hem de eerste paar rondes zie spelen maar vooraf is het in ieder geval oppassen.


Rafael Nadal

Na de vele blessureleed begint het in 2015 weer beter te lopen maar hij verliest toch nog te vaak van spelers uit de subtop (Brown, Dolgopolov, Lopez). Op gravel geef ik Nadal meer kans maar op Hardcourt zie ik hem gewoon van een zelfde niveau speler als Brown, Dolgopolov of Lopez al uitgeschakeld worden. Tot de derde ronde moet nog wel lukken al denk ik niet dat het een makkie wordt tegen een speler als Coric in de eerste ronde.


In een mogelijke derde ronde wacht Fogini al op Nadal en dit kan al een spannende pot worden. Van de top 4 zie ik hem in ieder geval niet winnen maar als hij van een subtop verliest dan sta ik hier ook niet van te kijken. Een finaleplaats zie ik Nadal niet halen.


Het is toegestaan om eigen US Open tips hier te plaatsen

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 27-08-2015 21:51 Overige sporten en evenementen
in 27-08-2015 21:51 Overige sporten en evenementen
130 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voorbeschouwing finale staat online op de beginpagina!
0 Vind ik leuk's
prematch ligt de value duidelijk op djokovic, zeker als het gaat om een best of 5 op een slam.
0 Vind ik leuk's
vinnie4451:
vinnie4451:
ik speelde Pennetta (winst tornooi) aan 25,75 en Vinci tornooiwinst aan 66

Momenteel Pennetta geplaatst en Vinci 2de set gewonnen!!! Komaan Vinci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




dit is m'n allermooiste bet ooit en zeggen dat ik anders nooit op tennis speel....zag hier de hoge noteringen en jullie ongeloof, vandaar dat ik eens volgde! bedankt!

dat heb je goed gedaan mijn beste vriend :p
0 Vind ik leuk's
Djokovic of Federer? Wie wint de Us open voor mannen vanavond?
0 Vind ik leuk's

ik ga voor djoko

Bericht gewijzigd door wedden op ma 19 jul. 2021, 11:56
0 Vind ik leuk's
didison:
Djokovic of Federer? Wie wint de Us open voor mannen vanavond?

didison:

Djokovic of Federer? Wie wint de Us open voor mannen vanavond?


Het blijft een lastige keuze en ik denk dat de meningen aardig zijn verdeeld. Mijn keuze gaat uit naar Federer met de argumenten daarin beschreven maar nogmaals het is een lastig voorspelbare wedstrijd. Misschien live interessanter.

Bericht gewijzigd door wedden op ma 19 jul. 2021, 11:57
0 Vind ik leuk's
Hmm ik weet het niet Timba..

Ik hoop - zoals elke tennisliefhebber - dat Federer weer eens een slam pakt, ik vrees zelf dat de partij in de vijfde set naar Djoko gaat. Wat ik, ondanks een eventueel verlies van Federer, wel zie gebeuren is -1.5 game handicap Federer @2.40. Zoals je al zei is Djoko geregeld gebroken en Federer pas 2x het hele toernooi. De sets die naar djokovic gaan, zie ik vooral in de tiebreak gewonnen worden, de sets die Federer binnenhaalt zijn wellicht met een break of twee. Verder speel ik Federer to break first @1.90 om dezelfde reden.

Small stake speel ik daarnaast most double faults djokovic +0.5 @1.90 en over 1.5 Tiebreaks @2.28

Tevens speel ik, wellicht tegenstrijdig:

Federer -1.5 sets @3
Djokovic to win 3-2 @6.25


Als Federer wint, zie ik 'm dik winnen. Als het op een deciding set aankomt, zal Novak wel aan het langste eind trekken.
0 Vind ik leuk's
Djokovic inderdaad gewonnen. Hij sloeg op de belangrijkste momenten beter toe (6 van de 13 breekpunten benut) waarbij federer het toch teveel liet liggen (4 van de 23 benut).
0 Vind ik leuk's
Terugblik US Open 2015
Een week na de finale van de US open kijken wij terug op de US Open 2015!.

In het toernooi waren vele verassingen en opvallend veel opgaves, met name bij de mannen.

Hierbij de lijst met opgaves

Mannen
01. Andujar-Alba
02. Baghdatis
03. Dolgopolov
04. F. Mayer
05. Goffin
06. Gulbis
07. Istomin
08. Kokkinakis
09. Lu
10. Monfils
11. Nedovyesov
12. Sock
13. Stephanek
14. Vesely

Vrouwen
15. Diatchenko
16. Erakovic

De grootste verrassing is misschien nog wel de finale bij de vrouwen. Een finale tussen de twee Italiaanse jeugdvriendinnen Vinci en Pennetta. Met nog 4 vrouwen in de race (Serena Williams, Halep, Pennetta en Vinci) had ik Pennetta wel getipt als goede kanshebber op notering 21 door haar goede spel, maar voor het toernooi heeft volgens mij niemand zo’n finale verwacht. Beide vrouwen hadden het zelf niet verwacht om ooit in een grand slam finale te staan, en dan ook nog eens tegen over elkaar. Vinci had de dag voor de ontmoeting tegen Serena Williams in de halve finales al een vliegticket naar huis geboekt. Pennatta gaf in een interview aan dat ze zichzelf nooit in een grand slam finale zag staan. Dat deed ze toch en won knap de finale. Na de wedstrijd kondigde ze meteen haar afscheid aan. Ze maakt het einde van het seizoen nog wel af.

Geen verrassing is dat Djokovic en Federer tegenover elkaar in de finale zouden staan. Na 3 jaar kon Federer eindelijk weer een grandslam winnen wat hem op Wimbledon tegen Novak Djokovic niet was gelukt. Op basis van het gehele toernooi en de afgelopen maanden verdiende Federer het om een grand slam te winnen maar kon het wederom niet waarmaken. Federer heeft in totaal maar 4 van de 23 breekpunten weten te benutten waarbij Djokovic maar 6 van de 13 breekpunten nodig heeft gehad. Verder was Djokovic op zijn 2e service iets beter, hier won hij 54% op zijn 2e service waarbij Federer maar 46% won. Qua aantal gemaakte punten scheelt het zeer weinig. Van de 292 gespeelde punten heeft Djokovic er 147 gewonnen en Federer 145. Djokovic sloeg op op de belangrijkste momenten toe waarbij Federer het te vaak liet liggen op de breekpunten. Djokovic wint hiermee zijn derde grandslam van 2015.

Tijdens het toernooi heb ik voorbeschouwingen geschreven en hierbij de resultaten:

Tim’s Voorbeschouwingen
3 van de 5 goed, nog wel los getipt van Pennatta notering 21 maar de voorbeschouwingen kunnen en moeten beter!

Mannen
Mannen voorbeschouwing 1: Djokovic – Souza -11.5 djokovic @ 1.80
Mannen voorbeschouwing 2: Gabashvili – Andujar Winst gabashvili @ 1.53
Mannen voorbeschouwing 3: Rublev – Anderson -6.5 Anderson @ 1.76
Mannen voorbeschouwing 4: Anderson – Murray: Over 36.5 @ 1.81
Mannen voorbeschouwing 5: Djokovic – Federer Winst Federer @ 2.08

Vrouwen
Vrouwen voorbeschouwing 1: Sharapova – Gavrilova 2-0 winst Wedstrijd nooit gespeeld!

Ik zie jullie bij het volgende toernooi!

0 Vind ik leuk's
Mooi dat hier nog mensen zijn die het tennis echt dag en nacht volgen, zo moet je goed kunnen inschatten wie wel en wie niet in vorm is.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.