Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Vuelta a Espana 2015

Algemene voorbeschouwing op de Vuelta a España 2015

Zaterdag staat de derde en laatste grote ronde van het jaar: La Vuelta a España. Na de Giro d’Italia en de Tour de France zal deze ronde in Spanje het seizoen min of meer gaan complementeren. Voor vele renners nog een laatste kans op eer. In deze voorbeschouwing blikken wij vooruit op de favorieten voor de verschillende klassementen.



Parcours
De Vuelta trapt af met een ploegentijdrit over ongeveer 7,5 kilometer gevolgd door verschillende etappes. Zo zijn er in de eerste week een aantal aankomsten bergop en zijn de finales lastig. Vlakke ritten in deze koers zijn dan ook vaak een zeldzaamheid. Daarom is het ook zeker geen zekerheid dat alle op voorhand geschreven etappes in een sprint zullen eindigen. De vluchters maken dan ook goede kansen. De makers van het parcours hebben goed hun best gedaan, want met negen aankomsten bergop en 44 beklimmingen in totaal is dit een echte ronde voor de ‘berggeiten’. Daarnaast is er eenmaal een tijdrit over 39 kilometer daags na de tweede rustdag.

Favorieten voor het klassement
De Vuelta is er in geslaagd om met een hoop toppers aan de start te verschijnen. De top drie van de afgelopen Tour, Chris Froome, Nairo Quintana en Alejandro Valverde, zullen allen aan de start verschijnen. Daarnaast laten ook Vincenzo Nibali en Tejay van Garderen zich zien. Winnaar van vorig jaar, Alberto Contador, doet niet mee. Het is echter maar de vraag in welke vorm deze renners steken met slechts een maandje nadat de Tour was geëindigd. Zo zijn er ook tal van namen die een langere rustperiode hebben gehad. Fabio Aru is zo’n renner die na de Giro niet veel meer heeft gekoerst. Mikel Landa en Domenico Pozzovivo zijn andere namen in dit rijtje.

Favorieten voor overige klassementen
Zoals gezegd is deze Vuelta niet echt een Vuelta voor renners met sprintersbenen. De aankomsten zijn vaak lastig en zullen bijna nooit in rechte lijn gevoerd worden, maar ideaal voor renners als John Degenkolb en Peter Sagan. Echter verwachten wij niet dat zij de strijd gaan uitmaken om de blauwe trui. Door de hoeveelheid moeilijke etappes verwachten wij eerder mannen met een sterk eindschot die ook goed de bergen over kunnen. Alejandro Valverde en Joaquin Rodriquez zijn van die mannen. Echter blijft het van tevoren vooral gissen en dus raden wij niet aan om hier al veel op in te zetten.

Prognose
De winnaar van de Vuelta dit jaar zal zijn hand vol hebben aan de concurrentie. Er zijn veel sterke namen aanwezig alleen is het gewoonweg zeer de vraag hoe het met de vorm van alle renners zit. Chris Froome heeft al aangegeven zich vermoeid te voelen, maar hij mag nooit uitgevlakt worden. Voetbalwedden.net geeft echter zijn voorkeur aan de nummer twee van de Tour van dit jaar: Nairo Quintana. De Colombiaan is bergop de sterkste en dit parcours spreekt in zijn voordeel met de vele beklimmingen. Enkel de tijdrit zou voor een probleem kunnen gaan zorgen, maar desalniettemin geven wij de voorkeur aan hem als eindwinnaar dit jaar.

Quintana to win @3,25 3/10 (William Hill)

Update:
Pozzovivo voor Rodriquez @1,80 2/10 (Unibet)
Aru voor Valverde @2,20 3/10 (William Hill)
Nibali voor Majka @1,60 4/10 (Unibet)

Er kunnen nog meer tips worden toegevoegd later vandaag of morgen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar arie07
Country flagarie07 in 21-08-2015 11:31 Overige sporten en evenementen
in 21-08-2015 11:31 Overige sporten en evenementen
166 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Astana sloeg in de etappe van woensdag, de 11e in de Vuelta, een dubbelslag. Mikel Landa, die in de ontsnapping van de dag zat won de etappe en Fabio Aru was de sterkste van de favorieten voor de eindzege. Hij pakte kostbare tijd en nam de rode trui over van Tom Dumoulin. De Giant-renner deed het echter goed, hij klom met de besten mee en wist de schade in het AK beperkt te houden.

Voordat we weer het gebergte in gaan, is er sprake van twee vlakkere ritten. De rittenkaper s zullen deze ritten omcirkeld hebben, maar ook de sprinters (voor zover die er nog zijn) ruiken hun kans. Vooral de etappe van donderdag zou wel eens de laatste kans zijn, voor de slotetappe naar Madrid, dat de rappe mannen om dagsucces kunnen strijden.

0 Vind ik leuk's
futre:
^

Sanchez finishte niet voor Moreno. Die moest vrij snel lossen.


Ohnee je hebt gelijk. Had op de vuelta site gekeken maar er zijn natuurlijk 3 moreno's dus heb de verkeerde gekeken.
0 Vind ik leuk's
De odds voor winst voor Degenkolb zijn niet echt bijzonder, die sla ik over.
0 Vind ik leuk's
Degenkolb voor Sbaragli + Rojas voor Van der Sande samen @2,35 3/10 (Betsson/Kroon).
0 Vind ik leuk's
Ik ga voor:

Drucker voor Sbaragli @2,10
Vd Sande voor Rojas @2,15

Samen x4,51 (2/10)
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Welke geloof je meer in?
0 Vind ik leuk's
In de 'normale' sprints was Drucker tot op heden telkens Sbaragli te snel af. Alleen tijdens de zege van Sbaragli niet, maar toen lag er een heuvel in de finale. Die mist nu dus ik denk dat Drucker sowieso een goede kans heeft tegen Sbaragli op pure snelheid. En Drucker is jarig dus extra gemotiveerd. Dus die bet heeft mijn voorkeur. Het voordeel van Vd Sande vs Rojas is, is dat Rojas misschien een keertje laat lopen als ie slecht geplaatst zit. Vd Sande heeft zelf aangegeven dat is zich goed voelt en vandaag en morgen nog een goed resultaat wil neerzetten.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
chefspijker:
Ik ga voor:

Drucker voor Sbaragli @2,10
Vd Sande voor Rojas @2,15

Samen x4,51 (2/10)


1 D van Poppel :d

2 Impey 3 Vd Sande 4 Maes 5 Degenkolb 6 Drucker 7 Van Asbroeck 8 Sbaragli 9 Rojas 10 Duque 11 Cofi 12 Richeze

0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Heel nice, thanks nog.
0 Vind ik leuk's
Bedankt, kon live helaas geen combo meer maken helaas.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.