Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (2015)

Het is beter om maar een nieuw topic voor wielrennen te beginnen.


- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)


Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.

Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robs234
Country flagrobs234 in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
605 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Profiel



Etappe 6 kan ik niet vinden
0 Vind ik leuk's
Tour Down Under 2015:

Etappe 1: Profiel laatste 3 kilometer.

0 Vind ik leuk's
Goed zijn is niet genoeg, je moet goed genoeg zijn
robs234:
Het is beter om maar een nieuw topic voor wielrennen te beginnen.


- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)


Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.

Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.


Porte liet toch juist al vorm zien door de Australische tijdrittitel te pakken voor een Dennis. Is mijns inziens ook dé favoriet voor deze Tour Down Under met enkel Evans als uitdager. De rest neem ik niet serieus voor de eindzege, indien Porte en Evans geen pech krijgen. Heb Porte dus ook gespeeld eerder deze week @2,90. Thomas zal in dienst van Porte rijden neem ik aan en Dumoulin gaf zelf al aan dat ie nog niet tevreden was over zijn conditie. Maar ook topfit is ie denk ik kansloos tegen een Porte die ook het voordeel heeft van al de nodige wedstrijdkilometers gemaakt te hebben.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Dat ben ik zeker met je eens, maar vind dat de value op Porte te laag is. Ik vind namelijk het parcours niet zwaar genoeg om voor een renner als Porte echte verschillen te maken. Het draait sowieso om seconden en dan geef ik Evans wel degelijk kans
0 Vind ik leuk's
Vorig jaar op Willunga Hill reed ie Evans wel op 14 seconden. Da's best veel. Er gaat zeker niet met minuten gesmeten worden, maar uiteindelijk zal rit 5 wel weer bepalend worden (al is rit 3 ook een lastige aankomst, maar kort). Evans is geen Gerrans die ook even 20 bonificatieseconden pakt in de overige ritten.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Ik zat toevallig gister te denken waar Chefspijker is. Maar daar is ie! Ik speel Porte met je mee. Volledig vertrouwen in jou. (y)
0 Vind ik leuk's
Vlak Impey niet uit, gaat verrassen!
0 Vind ik leuk's
Voor de etappe van morgen zijn er ook h2h's. Dit lijkt me een vrij zekere, kleine combinatie:

Kittel voor Wippert @1,37
Haussler voor Von Hoff @1,62
Samuel Dumoulin voor Manzin @1,47

x3,26 gezamenlijk.

Etappe is eigenlijk zo goed als vlak. Op zo'n 30 kilometer van de finish een klimmetje die wel steil is, maar kort. Normaliter moet de rit geen problemen opleveren voor de sprinters. Aankomststrook loopt ook iets op (procentje of 2). Maar dat is voor de eerstgenoemden in de h2h's eigenlijk enkel een voordeel.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
@Chefspijker; Waar speel je deze? En welke bookmakers bieden überhaupt wielrenbets aan? Unibet en William Hill?

Alvast bedankt.

Edit: heb deze meegespeeld: Marcel Kittel @1.44 & Dumoulin @1.57 in een combi @2.27 bij William Hill ;)
0 Vind ik leuk's
chefspijker:
Voor de etappe van morgen zijn er ook h2h's. Dit lijkt me een vrij zekere, kleine combinatie:

Kittel voor Wippert @1,37
Haussler voor Von Hoff @1,62
Samuel Dumoulin voor Manzin @1,47

x3,26 gezamenlijk.

Etappe is eigenlijk zo goed als vlak. Op zo'n 30 kilometer van de finish een klimmetje die wel steil is, maar kort. Normaliter moet de rit geen problemen opleveren voor de sprinters. Aankomststrook loopt ook iets op (procentje of 2). Maar dat is voor de eerstgenoemden in de h2h's eigenlijk enkel een voordeel.


Deze keer speel ik hem niet mee. Al ben je hier natuurlijk wel een autoriteit geworden met oog op wedden op wielrennen.

Op papier is de bet inderdaad vrij zeker, maar 3x h2h in combi vind ik altijd riskant. Er hoeft er maar één niet thuis te geven en je bent gezien. Voor 3,26 laat ik hem deze keer dus maar links liggen. Zeker nu het seizoen pas weer gaat beginnen wacht ikzelf nog maar even af.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.