Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen 2018

Gestart door
Avatar futre
Country flagfutre in 15-01-2018 15:46 Overige sporten en evenementen
in 15-01-2018 15:46 Overige sporten en evenementen
187 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ha,das snel verdiend


0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Geen WK tips?

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

De topfavoriet voor mij is Alaphilippe want hij liet de laatste maanden toch echt een heel goede vorm zien.

Op Unibet is er zelfs een weddenschap gemaakt die ikzelf speel: Alaphilippe einidig in top 3 aan oddje 2.25 (is volgens mij wel zeker de moeite waard).

Nog een andere favoriet is Valverde maar ik vraag mij af of hij op zijn leeftijd dat stuk van 25% nog wel aankan.


Een gevaarlijke outsider voor mij is Nibali, als die alleen bovenkomt of in een leidersgroepje kan hij zich als geen ander als een steen in de afdaling gooien van 6 kilometer waarna er nog maar slechts 2 kilometer te rijden is tot aan de finish, zijn odd van 25 voor winst vind ik dan ook zeker speelbaar.


Voor de Belgen zie ik persoonlijk naar Tim Wellens maar ik acht hem niet in staat een podium te halen, met plaats in de top 10 zullen de belgen tevreden moet zijn denk ik.


Ook voor de h2h zie ik wel wat kansjes:


1) Nibali staat tegenover Valverde aan 3.10, zoals gezegt weet ik niet of Valverde die laatste col wel aankan en als Nibali erbij is en zich naar beneden gooit zulen niet veel in staat zijn hem bij te benen dus dat is mij voor deze odd het gokje wel waard.


2) Pinot voor Uran aan 1.70, Uran heeft de laatste tijd gewoon geen fluit meer laten zien en is volgens mij hopeloos uit vorm, dit zou normaal een banker moeten zijn voor als je een combi speelt.


3) Poels voor Uran, Poels heeft in de tour duidelijk laten zien wat we allemaal al weten en dat is dat hij een aardig stukje kan klimmen, nu weet ik als belg niet wat zijn taak morgen is binnen de Nederlandse ploeg maar hij krijgt toch ook mooi oddje van 1.85


En dan is er tenslotte nog de top 10:


Daar zie ik alle topfavorieten heel laag gequoteerd staan, ik wil best wel eens een gokje wagen en ik ga voor Wellens (oddje 3) en berggeit Quintana (oddje 5)

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
0 Vind ik leuk's

Thx yellow en futre

Futrestips: Poels @26Lopez @51


Myn broer dievooral volleybal volgt,maar kykt ook wel naar de koers zet wat geld op Roglic top3@4

Omdat hy in de tour de koginnenrit met voorsprong won.


Van Uran zei hy dat hy er dikwyls stond in grote kampioenschappen.


En 5€ opBuchman top3 @101

Omdat hy verschillende keer in de top 10 eindigde in de ronde van Spanje.en daarvan wordt gezegd dat deze koers de voorbereidingkoers is voor het WK

Top10 staat hy @5

Bericht gewijzigd door boempatat op Sat 29 Sep 2018, 19:09
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Vanmorgen in de uitzending op tv1 tippen ze op Sagan.als hy zich focust op een koers , kan hy over zyn krachten gaan.

Als joker de italiaan Moscon.

Maar als er 1 is die op die 8km slotklim kan demareren is het toch Alaphilippe.

Frankryk heeft een heel sterke ploeg .oa met toptalent Bardet.

Bericht gewijzigd door boempatat op Sun 30 Sep 2018, 07:40
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

4 winnaars heb ik gespeeld dus zowiezo als er 1tje wint heb ik altijd heeeeel mooie winst, wel low stake gepakt:


Moscon

Nibali

Poels

Roglic


Good Luck allemaal ;)

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.