Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (Tour de France 2020)

Ik begin dit topic omdat ik veel verstand van wielrennen heb. En omdat er geen topic van is wat constant wordt bijgehouden. Ik geef hier zoveel mogelijke tips.
Wedden op wielrennen is moeilijk maar ik ga het proberen..;)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar briansvo
Country flagbriansvo in 29-05-2012 07:35 Overige sporten en evenementen
in 29-05-2012 07:35 Overige sporten en evenementen
173 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
En wat zijn je tips dan?
0 Vind ik leuk's
briansvo:
Ik begin dit topic omdat ik veel verstand van wielrennen heb. En omdat er geen topic van is wat constant wordt bijgehouden. Ik geef hier zoveel mogelijke tips. Wedden op wielrennen is moeilijk maar ik ga het proberen..;)

Leuk dat je een nieuw topic opent, maar het zou wel handig zijn als je direct even met wat uiteenzettingen komt of met jouw visie op bepaalde wieler wedstrijden. Wie zijn er in vorm, wie niet, wat zijn je voorspellingen / tips en welke rondes moet je niet gebruiken voor je weddenschappen? Kortom, graag iets meer inhoud als je je topic opent.
;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Hier de tips voor de Tour Le France: (unibet)
Wie wint de Tour de France? Schleck, Andy 7,00
Ik denk dat Andy schleck gaat winnen omdat het een goede renner is en niet bang is om aan te vallen. En omdat Andy naar al die keren 2e te zijn, alles ervoor wilt doen om te winnen. Mij lijkt dit jaar het geschikte jaar omdat er een mindere goede concurenten zijn dan voorgaande jaren.
Tour 2012 – Overall algemeen klassement en overall bergklassement: Dezelfde renner wint beide Will it happen? Yes 8,00
Ik denk dat Andy Schleck gaat winnen, en zoals eerder genoemd is Andy een aanvallende renner. Dus zou die bij zijn aanvallen veel punten kunnen smokkelen. ;)
Tour 2012 – Etappe 9 en etappe 19: Dezelfde renner wint beide. Will it happen? No 1,18
De eerste tijdrit is niet te vergelijken met de laatste..ten eerste is de 9e etappe een tijdrit van 38 km. En de 19e rit is 52 km ook een tijdrit. Op dit moment is de beste tijdrijder Fabian Cancellara, maar de laatste jaren komt de concurrentie opzetten, bijv. Tony Martin ,Cadel Evans ,Lieuwe Westra, Bradley Wiggins en nog vele anderen. Dus de kans dat de zelfde renner alle twee de ritten wint is heel klein. (ook aan het bedrag af te lezen..)
Tour 2012 – Overall algemeen klassement: Winstmarge What will be the correct alternative? 1 minuut 30 seconden of minder 1,62
Ik denk dat Andy met 2,30 min ongeveer op nummer 1 staat. Maar dat die in de slot tijdrit (etappe 19) veel tijd zal verliezen tegenover bijv. Cadel Evans of C.Froome. (ander 'favorieten')
0 Vind ik leuk's
Leuk topic over wielrennen. Wed er zelf ook op en moet zeggen dat ik het niet helemaal met je eens ben Brian. Ik denk dat Andy Schleck met deze tijdrit kilometers niet de Tour gaat winnen. Ik gun het hem wel maar ik zie het niet gebeuren. De tijdritten kunnen best beide gewonnen worden door Martin/Cancellara of Wiggins.
@vw-crew: de Giro is net afgelopen waardoor er nog weinig mogelijke bets zijn. Volstrekt logisch dat Brian nog niet veel bets heeft. Echter wel goed om alvast een topic te openen om over mogelijke bets te discussiëren.
0 Vind ik leuk's
mercurial:
Leuk topic over wielrennen. Wed er zelf ook op en moet zeggen dat ik het niet helemaal met je eens ben Brian. Ik denk dat Andy Schleck met deze tijdrit kilometers niet de Tour gaat winnen. Ik gun het hem wel maar ik zie het niet gebeuren. De tijdritten kunnen best beide gewonnen worden door Martin/Cancellara of Wiggins.
@vw-crew: de Giro is net afgelopen waardoor er nog weinig mogelijke bets zijn. Volstrekt logisch dat Brian nog niet veel bets heeft. Echter wel goed om alvast een topic te openen om over mogelijke bets te discussiëren.

Ik denk juist wel dat Andy gaat winnen omdat die in de bergen er boven uitsteekt, en hij heeft heel veel getraint op tijdrit,als die genoeg tijd over houd in de etappe's voor de tijdrit dan gaat die het niet weer net als vorig jaar veliezen. ;)
0 Vind ik leuk's
massie1980:
En wat zijn je tips dan?
massie1980:
En wat zijn je tips dan?
Tips voor de Tour staan der. ;)
0 Vind ik leuk's
De renners op dit moment in topvorm:
Ryder Hesjedal (Ronderenner,klimmer) kanshebber op klassement
Mark Cavendish (sprinter) Grote kanshebber in iedere vlakke etappe
Joaquim Rodríguez (RondeRenner,klimmer) Grote kanshebber aankomst berg op
Thomas De Gendt (klimmer,Ronderenner) Kanshebber bergrit,en klassement
Matteo Rabottini (klimmer,aanvaller) Grote kanshebber bergklassement
Over Andy Schleck valt weinig te zeggen omdat die vrij wel bijna alleen maar aan het voorbereiden op de Tour de France. En bij Paris Nice is die opgestapt omdat die maag problemen had.., Maar ik ben er zeker van dat die in topvorm bij de start van de tour verschijnt.
Op basis van de giro. ;)
Einduitslag Giro 2012:
1 HESJEDAL Ryder
2 RODRIGUEZ OLIVER Joaquin
3 DE GENDT Thomas
4 SCARPONI Michele
5 BASSO Ivan
6 CUNEGO Damiano
Altijd intressant
Nog 1 tip: Laat Ivan Basso nooit winnen. Ivan Basso zou nooit demarreren, Maar dat die in de top 10 komt dat is zeker. (Maar een etappe winnen gaat niet gebeuren,en het klassement ook sws niet.
0 Vind ik leuk's
De etappe's en details kan je vinden op: http://www.letour.fr/2012/TDF/COURSE/us/le_parcours.html
Alleen is wel in engels..:S
0 Vind ik leuk's
Londen 2012 – Wegwedstrijd Heren: Mark Cavendish wint de gouden medaille Will it happen? Yes 3,75
Londen 2012 – Wegwedstrijd Dames: Marianne Vos wint de gouden medaille Will it happen? Yes 3,00
Deze lijken me ook vrij zeker.
- Mark Cavendish is gewoon de snelste in de massasprint en gezien het parcour,wordt het 99,9% zeker een massasprint. (geheel vlak is de rit)
- Marianne Vos is ook gewoon de snelste in de sprint. En gezien ze op dit moment in top vorm is.
0 Vind ik leuk's
Even een paar opmerkingen, ik volg het wielrennen ook maar ik twijfel een beetje of jij het ook wel actief volgt, alles wat je zegt klopt wel maar is niet echt gebaseerd op feiten, het zijn allemaal je eigen meningen.
Opmerkingen:
- Marianne Vos is onlangs geblesseerd geraakt en de vraag is nog maar of ze weer op tijd in topvorm is oftewel zo zeker is dat niet dat ze gaat winnen
- Cavendish wil zich volledig op de Spelen richten en zal wss maar enkele etappes in de tour gaan rijden en daarna afstappen (voor de bergen)
- Basso zal niet meedoen aan de Tour of iig niet als kopman dat is Niballi.
- Daarnaast kun je wel zeggen wie er momenteel in vorm zijn, maar het is juist een kwaliteit om nu niet in vorm te zijn en pas gedurende de tour je vorm te vinden, want zowat alle kanshebbers voor deze tour hebben niet gereden in de Giro omdat 2 grote rondes achter elkaar rijden cq winnen nagenoeg onmogelijk is gebleken, want je kunt je topvorm niet zolang vasthouden.
1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.