Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Aantal beginners vragen: paysafekaart en toto

Hoi! Ik ben redelijk nieuw tot het sportwedden, en vroeg mij een aantal dingetjes af. Ik hoop dat deze toegelicht kunnen worden.
1. Is er een bookmaker waar ik met paysafe kan betalen, en vervolgens weer kan uitbetalen naar paypal, zonder dat ik hiervoor eerst een storting met paypal heb hoeven doen?
2. Hoe werkt de toto nou precies? Is het mogelijk Toto zonder internet te spelen, zo ja, hoe en waar betaal ik dan? doe ik dat als ik het blaadje ophaal bij de sigarenboer?
Alvast bedankt.
Minamo
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar minamo
Country flagminamo in 29-05-2013 15:09 Storten, inzetten en uitbetalen
in 29-05-2013 15:09 Storten, inzetten en uitbetalen
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
1. Geen idee
2. Ja idd bij de sigarenboer, invullen, inleveren en betalen.
0 Vind ik leuk's
1. Ik verwacht niet dat je geld kan uitbetalen naar paypal zonder eerst een storting te doen.. Waarom geen storting van 10 euro doen?
2. Zie antwoord knight
0 Vind ik leuk's
Ook wordt Paypal weinig aangeboden als betaalmiddel door bookies. Als het al beschikbaar is, dan staat NL er niet eens bij.
0 Vind ik leuk's
Toelichting: Ik heb geen mogelijkheid een bankaccount aan paypal te koppelen, en wil hier graag wat vermogen opbouwen.
De toto kan ik dus ter plekke betalen? Dat is fijn als ik geen internet heb.
0 Vind ik leuk's
Heb je Moneybookers of kun je die wel aanmaken?
Hoe bedoel je ik heb geen internet?
Ook niet via foon?
Wordt allemaal wel wat lastiger en met de TOTO ga je niet zo'n hoog rendement halen, want die hebben over het algemeen lagere odds.
Om een voorbeeld te geven ik heb mss wel 15-20 bookies, alleen al voor de beste odds, op een telefoon is dit al lastig zat, zeker als odds gaan dalen.
Ik speel alles via Moneybookers zodat ik geenwed geld op gewone bankrekeningen heb, TOTO gaat boven bepaalde bedragen wel om legitimatie vragen ivm belasting.
0 Vind ik leuk's
Ik beschik wel over moneybookers en paypal, maar kan hier geen geld op krijgen omdat ik het niet aan een bankaccount kan koppelen, en dit vaak de enige mogelijkheid is om een saldo op 1 van beide te krijgen. Als er dus een mogelijkheid is om naar paypal uit te betalen of om geld op paypal te krijgen hoor ik het dan ook graag.
De bedragen waar ik om speel als beginner (1 bettor @ 100 bankroll) zal ik voorlopig niks met belasting te maken hebben.
Mvg,
Minamo~
0 Vind ik leuk's
Waarom kan je moneybookers niet aan je bankaccount koppelen? Zo moeilijk is dat niet, duurt alleen een paar dagen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
wellicht mag zijn vrouw, of zijn ouders van niks weten ;o) (kan mij geen andere reden voor ogen halen)
beste is neteller volgens mij omdat bijna iedereen die in het gamma zitten heeft moneybookers vind je volgens mij minder vaak dan neteller maar gelukkig wel nog vaak.
meestal kan je NIET uitbetalen naar bovenstaande mogelijkheden zonder een storting, ken er alvast geen enkele. ook zijn er heel weinig bookies die paypal hebben.
is het trouwens het ouders verhaal, zorg ervoor dat je eerlijk waar niet te jong bent om online te wedden, want als je iets zou winnen komen er toch maar brokken van en kom je hier terug met de vraag rekening geblokkeerd kan niet afhalen omdat ik gelogen heb over de rekening. wat moet ik nu doen ? ben je oud genoeg om te wedden ? dan ben je ook oud genoeg voor een eigen rekening ;o) mogelijkheden genoeg om er eentje gratis te hebben via het internet
Als het het vrouwen verhaal is ... jammer jij bent ermee getrouwd ik niet (h) praten helpt.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.