Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Hoe kan ik mijn account verifiëren bij skrill?

Een paar weken geleden heb ik een account aangemaakt bij Marathonbet vanwege de hoge odds, kon niet met IDeal geld storten dus besloot hiervoor een skrill account aan te maken. Nu kan ik geen withdrawals meer maken omdat m'n account nog niet geverifiëerd is. Wat moet je nu precies opsturen? je id kaart neem ik aan en wat nog meer?

Alvast bedankt
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar remcow
Country flagremcow in 8-04-2015 14:15 Storten, inzetten en uitbetalen
in 8-04-2015 14:15 Storten, inzetten en uitbetalen
1 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
remcow:
Een paar weken geleden heb ik een account aangemaakt bij Marathonbet vanwege de hoge odds, kon niet met IDeal geld storten dus besloot hiervoor een skrill account aan te maken. Nu kan ik geen withdrawals meer maken omdat m'n account nog niet geverifiëerd is. Wat moet je nu precies opsturen? je id kaart neem ik aan en wat nog meer?

Alvast bedankt


ID volstaat inderdaad. Mijn tip is om ze te contacteren via Twitter (@ask_skrill) en ze te melden dat je je ID hebt opgestuurd wegens verificatie van je account. Als je dit niet doet, kan het zo zijn dat ze niet op je reageren. Op Twitter reageren ze gek genoeg dezelfde dag nog en heb je zekerheid dat ze je aanvraag in behandeling nemen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.