Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bank management

Hallo allemaal,

Ben even op het internet aan het zoeken geweest naar bankroll management strategieën en wat ik veel zie staan is dat er word geadviseerd nooit meer dan 2% van je hele bankroll in te zetten. Opzich wel logisch zodat je niet snel al je geld kwijt bent maar als je een €100,- bankroll hebt en je zeg max 2% in dan ben je dus telkens €2,-. Het is misschien wel veilig maar het is weer zo weinig om 2 euro's in te zetten wanneer je €100,- bankroll hebt. Zijn er mensen die deze management gebruiken ?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar remco-afca
Country flagremco-afca in 22-08-2016 21:43 Storten, inzetten en uitbetalen
in 22-08-2016 21:43 Storten, inzetten en uitbetalen
24 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Persoonlijk gebruik ik het taartmodel die hier op de site te vinden is bij de artikelen. Maar heb zelf een beetje een variant daar op bedacht. Speel altijd met €2 of een veelvoud hiervan. Dus minimaal €2 en maximaal €20. Afhankelijk van de kans van slagen. 1/10=€2,- en 10/10=€20. Daarnaast hou ik alles bij in een excel bestand, zodat ik kan zien op welke competitie of soort weddenschap ik het beste scoor.
0 Vind ik leuk's
Onderschatting is dodelijk!
ik ben wel begonnen met 100€ maar ik nam iets meer risico door telkens 5 tot 10% te nemen. Nu mijn br wat hoger is doe doe ik 2 tot 10%, afhankelijk hoeveel vertrouwen ik erin heb.
0 Vind ik leuk's
Ja ik wil na lange tijd misschien toch maar eens wat serieuzer gaan beginnen en kijken hoe ver we kunnen komen, en van daaruit een mooie bankroll proberen op te bouwen. Ben nog even aan het kijken welke tactiek ik zal gaan toepassen.
0 Vind ik leuk's
Ik gebruik per strategie die ik speel inderdaad ook BRM, maar hou daar tussen de 5 en 10% aan.
0 Vind ik leuk's
remco-afca:
Ja ik wil na lange tijd misschien toch maar eens wat serieuzer gaan beginnen en kijken hoe ver we kunnen komen, en van daaruit een mooie bankroll proberen op te bouwen. Ben nog even aan het kijken welke tactiek ik zal gaan toepassen.


Verstandig om serieuzer te gaan spelen, ben ik namelijke ook al een tijdje aan het doen. Ben begonnen met €200,- en heb deze langzaamaan weer uit laten betalen en met de winst (ook €200) ben ik verder gegaan, wat betekend dat ik sowieso geen verlies meer kan maken.
Ik gun het mezelf wel om (tip!) per speelronde 1 of 2 combi's te maken van maximaal 5% van mijn br. Want een combi blijft toch altijd een van de leuke dingen van het gokken. Deze speel ik dan met maximaal 3 a 4 wedstrijden.
Verder doe ik mijn huiswerk vaak via de VW-site (voorbeschouwingen en forum), previews van WhoScored? en Betshoot en daarnaast gebruik ik Flashscore omdat deze een goed overzicht geeft van h2h, tussenstanden, etc.

Iemand anders nog tips, ideeën of suggesties?
0 Vind ik leuk's
Onderschatting is dodelijk!
Netjes yonkoo, gaat de goede kant op zo te zien. nog eventuele handige sites voor h2h en statistieken zijn: www.soccervista.com voor duidelijke stats over hoe teams presteren uit en thuis etc. en www.soccerstats.com als je echt de wat diepere statistieken wilt weten zoals in welk gedeelte van de wedstrijd er hoevaak gescoord word en geincasseerd, hoeveel % over 1,5 en 2,5 gaat bij thuis en uit matches etc.

0 Vind ik leuk's
Boys, het is geen hogere wiskunde. Als ik echt speel voor money (en niet om strategieën uit te denken ofzo), dan pak ik een odd van rond de 2 en speel ik telkens met dezelfde inzet. Op deze manier hoef je alleen maar meer dan 50% te hitten, wat echt geen onmogelijke opdracht is.

Meestal pak ik rond de 20% van m'n bankroll als standaard inzet.
0 Vind ik leuk's
griekhoofd:
(...)

Meestal pak ik rond de 20% van m'n bankroll als standaard inzet.


Dit is een typfoutje, neem ik aan? ;-)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Nee hoor, lager dan 20% hoeft echt niet. Denk aan winst, niet aan verlies.
0 Vind ik leuk's
griekhoofd:
Nee hoor, lager dan 20% hoeft echt niet. Denk aan winst, niet aan verlies.


Waarom zet je dan niet elke keer vijftig procent in? Of honderd procent? Denk aan de winst! :p ;)

Even serieus:
Je beseft dat als je vijf keer op rij verliest - wat helemaal niet gek zou zijn, losing streaks komen soms voor - je al platzak bent? Zelfs al ben je in potentie een geweldige tipper, met een dergelijk money management ga je het op de lange termijn nooit redden. Wedden op sport is een marathon, geen sprint.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.