Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bank management

Hallo allemaal,

Ben even op het internet aan het zoeken geweest naar bankroll management strategieën en wat ik veel zie staan is dat er word geadviseerd nooit meer dan 2% van je hele bankroll in te zetten. Opzich wel logisch zodat je niet snel al je geld kwijt bent maar als je een €100,- bankroll hebt en je zeg max 2% in dan ben je dus telkens €2,-. Het is misschien wel veilig maar het is weer zo weinig om 2 euro's in te zetten wanneer je €100,- bankroll hebt. Zijn er mensen die deze management gebruiken ?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar remco-afca
Country flagremco-afca in 22-08-2016 21:43 Storten, inzetten en uitbetalen
in 22-08-2016 21:43 Storten, inzetten en uitbetalen
24 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
^
Nee, 20 procent is uiteraard veel te veel. Ik vind het 'taartmodel', zoals dat hier geadviseerd wordt, al redelijk aan de enthousiaste kant. Een 6/10 tip is dan al zes procent van je bankroll.

Ik vind zelf twee a drie procent max per bet een goede limiet. Dat voorkomt ook dat je na een mindere periode je stakes moet verlagen, en je net als je weer gaat hitten, je dat met lagere units doet. Wat dus in je ROI scheelt.
0 Vind ik leuk's
Ik speel normaal gesproken gemiddeld één bet per dag op deze manier. Dus ik kan bekijken wat de beste combo is voor die dag. Persoonlijk vind ik lager dan 10% inzet onzin. Ik heb op dit moment een budget van 250, als ik 5% daarvan zou inzetten, kom ik op 12.50 per keer. Dus bij een 100% week zou ik (7x 12.5) = 87,50 winnen. Dat is een bizar lage reward en wat mij betreft totaal niet de moeite waard.



0 Vind ik leuk's
Alle grote consultancy bedrijven in de gokwereld zijn echt niet gebouwd op 5% inzet van je budget. VIP Sports Las Vegas gebruikt geloof ik zelfs 33% en die zijn (voor zover ik dat kan inschatten) het meest succesvol in deze wereld.
0 Vind ik leuk's
(n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n)
0 Vind ik leuk's
- Jerv +1.5 goals in match
- Gladbach to score +1.5
- City to score +1.5

Inleg : 50
Payout : 90

0 Vind ik leuk's
jeroenunibet81:
griekhoofd:
Nee hoor, lager dan 20% hoeft echt niet. Denk aan winst, niet aan verlies.


Waarom zet je dan niet elke keer vijftig procent in? Of honderd procent? Denk aan de winst! :p ;)

Even serieus:
Je beseft dat als je vijf keer op rij verliest - wat helemaal niet gek zou zijn, losing streaks komen soms voor - je al platzak bent? Zelfs al ben je in potentie een geweldige tipper, met een dergelijk money management ga je het op de lange termijn nooit redden. Wedden op sport is een marathon, geen sprint.


Hier schrik ik een beetje van, 432 volgers en dan zo'n uitspraak doen??
5x op rij verliezen is platzak?? hij moet zo'n 25x (gok ik) op rij verliezen voordat ie broke is.
Griekhoofd heeft gewoon helemaal gelijk!, denk dat er meer leden hem zouden moeten volgen.

Je uitspraak "Wedden op sport is een marathon, geen sprint" vind ik overigens wel geweldig, deze ga ik ook gebruiken (y)
0 Vind ik leuk's
Wat mij betreft is het vrij simpel. Als je een heel laag percentage van je bankroll gebruikt om in te zetten, dan gebeuren er over het algemeen 2 dingen.

1 --> Je gaat teveel betten en voedt daarmee de bookies.
2 --> Je raakt gedemotiveerd omdat een hoog slagingspercentage niet gepaard gaat met een hoge omzet.

Afgelopen 10 dagen heb ik 7 op 9 gehit. Ik heb dus al verdubbeld en speel met het geld van de bookies. Voorlopig ga ik gewoon door met 50 per bet. Mocht het nog een tijdje goed gaan, dan zal ik vanzelf gaan verhogen.

Iedereen mag natuurlijk zelf bepalen hoe/wat hij speelt, maar om te gaan beweren dat rond de 2% inzet het beste is. Nee, dat is echt complete onzin.
0 Vind ik leuk's
eens ik begon met 150,en nu heb ik een bankroll van 587,,steeds 50 ingezet 20 op paar wedstrijden en zo heb ik opgebouwd de key is:analyseren en de juiste wedstrijden kiezen:hoe je dat doet is kyk naar de ranglijst de vorm en of ze veel scoren enzo simpel
0 Vind ik leuk's
youngturk:
eens ik begon met 150,en nu heb ik een bankroll van 587,,steeds 50 ingezet 20 op paar wedstrijden en zo heb ik opgebouwd de key is:analyseren en de juiste wedstrijden kiezen:hoe je dat doet is kyk naar de ranglijst de vorm en of ze veel scoren enzo simpel


haha wederom post van het jaar.
0 Vind ik leuk's
tino23:
youngturk:
eens ik begon met 150,en nu heb ik een bankroll van 587,,steeds 50 ingezet 20 op paar wedstrijden en zo heb ik opgebouwd de key is:analyseren en de juiste wedstrijden kiezen:hoe je dat doet is kyk naar de ranglijst de vorm en of ze veel scoren enzo simpel


haha wederom post van het jaar.


verklaar je nader bitch waarom je zo blij doet?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.