Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Berekening uitbetaling bij systeem weddenschap

hey, jongens ik heb jullie hulp nodig want ik kom er zelf niet helemaal uit. Ik heb een ber uitbetaald gekregen die volgens mij niet klopt. Dus ik geef even alle info mee.


8 wedstrijden/ ladbrokes/ system bet / 0.10c - totaal 25,5 euro / 255 combinaties


odds

juist - 8,5/1.85/3/8/3.2/2,3/2

fout 2,3

bij alles juist 15.655

Heb dus 7 op 8 en ze keren mij 4045 euro uit.


dit lijkt mij onlogisch. Reeds 3 maal gemaild maar negeren mij of geven geen duiding. Kan iemand mij hier wat info over geven. Klopt dit ja of nee?


mvg, L


0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar LWHunter
Country flagLWHunter in 21-08-2020 19:40 Storten, inzetten en uitbetalen
in 21-08-2020 19:40 Storten, inzetten en uitbetalen
24 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Welkom LWhunter, hoe kom je aan je username eigenlijk? Waar staat LW voor?


Je hebt een "ber" uitbetaald gekregen? Je zal vast "bet" bedoelen. Ik moet zeggen dat ik de gegeven informatie niet heel duidelijk vind, ik moet maar gissen wat waar mee word bedoeld. Kan je iets completer en duidelijker zijn, dan is het makkelijker om je te helpen.

0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.

hey,

ja gewoon 8 matchen. System bet 0.1 c per bet dus 255 combinaties dus 25,5 euro totaal bet. Heb er 7 vd 8 juist en ze betalen mij 4000 op 16000 uit. Wat me zeer weinig lijkt. Alle odds staan hier boven vermeld.

1 Vind ik leuk's

Je bedoeld dit dus ongeveer. Je hebt denk ik niet 0,1 cent maar 0,1 euro (10 cent) per weddenschap geplaatst.


Je goed voorspelde weddenschappen:

8,50

1,85

3,00

8,00

3,20

2,30

2,00


Fout voorspelde weddenschap:

2,30


Wat heb je afgesloten? Doubles, Triples, Fourfolds, Fivefolds, Sixfoldsm, Sevenfolds of Eightfolds. Of, bij nader gezien, gewoon alles. Mmm, dan weet ik even niet hoe ik dit snel kan berekenen.


Iemand anders?

0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.

Ja gewoon alles. Vanboven. Dus alles is aangevint de 7/8 6/8 enzo verder. Staat geen specifieke naam bij. Vandaar. Is ook moeilijk in te geven in bet calculator. Als iemand ladbrokes heeft. 8 matchen selecteren en dan naar system bet gaan en dan het bovenste. De algemende dus. Als je daar 0,1 euro in zet heb je een toaal bet van 25,5 euro. Van daar uit kan je verder met de andere informatie

0 Vind ik leuk's

Die heb ik al open gehad. Maar kom iets totaal anders uit. Dus kan je mij vertellen wat het resultaat is als jij het invult ?

0 Vind ik leuk's


Deze net heb jij geplaatst neem ik aan.

0 Vind ik leuk's

Dit is zelfde bet minus de foute 2.3. Al de overgebleven combinaties heb je goed, dus een uitkering van 4052.70 is correct. Best een leuke winst lijkt mij. Gefeliciteerd

0 Vind ik leuk's

nee toch. Jij hebt het over 5 matchen. En dan 4 op 5 juist. Ik heb het over 8 matchen en 7 op 8 juist

0 Vind ik leuk's

Je laat de 2 matchen van 8+ totaal buiten beschouwing. Maar het gaat dus wel over die super heinz. Maar dan met 8 matchen. Is geen specifieke benaming voor bij ladbrokes

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.