Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Berekening uitbetaling bij systeem weddenschap

hey, jongens ik heb jullie hulp nodig want ik kom er zelf niet helemaal uit. Ik heb een ber uitbetaald gekregen die volgens mij niet klopt. Dus ik geef even alle info mee.


8 wedstrijden/ ladbrokes/ system bet / 0.10c - totaal 25,5 euro / 255 combinaties


odds

juist - 8,5/1.85/3/8/3.2/2,3/2

fout 2,3

bij alles juist 15.655

Heb dus 7 op 8 en ze keren mij 4045 euro uit.


dit lijkt mij onlogisch. Reeds 3 maal gemaild maar negeren mij of geven geen duiding. Kan iemand mij hier wat info over geven. Klopt dit ja of nee?


mvg, L


0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar LWHunter
Country flagLWHunter in 21-08-2020 19:40 Storten, inzetten en uitbetalen
in 21-08-2020 19:40 Storten, inzetten en uitbetalen
24 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

@raateland Handig van je om exact de systeembet na te maken in een nieuwe betslip, dat was het slimste om te doen.

1 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Op za. aug.. 2020, 13:38 schreef kwaak:

@raateland Handig van je om exact de systeembet na te maken in een nieuwe betslip, dat was het slimste om te doen.

Thanks. Ja, makkelijkste manier om achteraf na te kijken. Wel enorm zonder van die ene fout, scheelt hoop euro's. Eigenlijk nog steeds benieuwd welke nu fout was in zijn bet...

1 Vind ik leuk's
Op za. aug.. 2020, 13:41 schreef raateland:
Op za. aug.. 2020, 13:38 schreef kwaak:

@raateland Handig van je om exact de systeembet na te maken in een nieuwe betslip, dat was het slimste om te doen.

Thanks. Ja, makkelijkste manier om achteraf na te kijken. Wel enorm zonder van die ene fout, scheelt hoop euro's. Eigenlijk nog steeds benieuwd welke nu fout was in zijn bet...

Ik ook! Kom er maar in @LWHunter 😀

0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.

Was een handicap match -2

was al 2-0 na 20 minuten en zo gebleven.

speel alleen op onnozeligheden dus was state league match in australie op zondag middag ;-)


zonde idd.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.