Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bet90 betaalt niet uit

Sinds 13 maart heb ik een verzoek tot uitbetaling uitstaan. Na een heel proces tot verificatie is mijn profiel 19 maart geverifieerd. Ik wachten tot uitbetaling... Dinsdag zag ik dat de status op “pending” staat. Contact opgenomen met Bet90 en kreeg de lulsmoes dat zij technische problemen hebben op de financiele afdeling en daardoor niet kunnen uitbetalen. Zeer ongeloofwaardig verhaal nu met het Corona virus en de dalende omzetten ivm geannuleerde wedstrijden. Tevens kan je ook enkel laten uitbetalen op dezelfde manier hoe je gestort hebt. Mijn advies is, ga absoluut niet met deze bookie in zee. Ze hebben leuke odds en bonussen, maar dat is het dan ook wel. Mobiel wedden is ruk, cashouts zijn bedroevend laag. In vergelijking met Unibet en zeker Bwin stelt deze bookie zeer teleur. Bwin nog steeds ruimschoots op nummer 1 wat mij betreft.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar MaupieDH
Country flagMaupieDH in 26-03-2020 22:01 Storten, inzetten en uitbetalen
in 26-03-2020 22:01 Storten, inzetten en uitbetalen
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op do. mrt.. 2020, 23:01 schreef MaupieDH:

Sinds 13 maart heb ik een verzoek tot uitbetaling uitstaan. Na een heel proces tot verificatie is mijn profiel 19 maart geverifieerd. Ik wachten tot uitbetaling... Dinsdag zag ik dat de status op “pending” staat. Contact opgenomen met Bet90 en kreeg de lulsmoes dat zij technische problemen hebben op de financiele afdeling en daardoor niet kunnen uitbetalen. Zeer ongeloofwaardig verhaal nu met het Corona virus en de dalende omzetten ivm geannuleerde wedstrijden. Tevens kan je ook enkel laten uitbetalen op dezelfde manier hoe je gestort hebt. Mijn advies is, ga absoluut niet met deze bookie in zee. Ze hebben leuke odds en bonussen, maar dat is het dan ook wel. Mobiel wedden is ruk, cashouts zijn bedroevend laag. In vergelijking met Unibet en zeker Bwin stelt deze bookie zeer teleur. Bwin nog steeds ruimschoots op nummer 1 wat mij betreft.


Naar aanleiding van dit bericht vrijdag 27 ook een uitbetaling aangevraagd, maar nog niet op bank ontvangen.

Wel is de site nu al minstens 12 uur 'under maintenance'


Updates gewenst

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Yes, we zullen contact met ze opnemen. Wordt vervolgd!

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Dit gekregen op navraag

Thank you for contacting us.

​​Due to the ongoing maintenance with our website and some of our tools, currently we don't have access to the payment system, therefore I cannot tell you if the withdrawal was processed so you can receive it or not.

Once our system is working again, we will process all requested withdrawals with highest priority.

​Sorry for the inconvenience caused.

If you need further assistance, feel free to contact us anytime

2 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Ja een antwoord waar we niets aan hebben. Deze website ligt al 2 dagen plat. Nog nooit een betsite zo lang plat zien liggen. Daarnaast kondigen ze het altijd van tevoren aan als er onderhoud gaat plaatsvinden. Heeft Bet90 ook niet gedaan. Ben benieuwd hoe dit afloopt, maar heb er een hard hoofd in.

0 Vind ik leuk's
Op ma. mrt.. 2020, 16:23 schreef MaupieDH:

Ja een antwoord waar we niets aan hebben. Deze website ligt al 2 dagen plat. Nog nooit een betsite zo lang plat zien liggen. Daarnaast kondigen ze het altijd van tevoren aan als er onderhoud gaat plaatsvinden. Heeft Bet90 ook niet gedaan. Ben benieuwd hoe dit afloopt, maar heb er een hard hoofd in.


Uitbetaling vanochtend 6 uur stond net om 11 uur op NeTeller. Dus het loopt met een sisser af.

2 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.