Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Online betaalmiddel: de Paysafecard

Dit forumtopic is bedoeld om alles te posten wat met Paysafecard te maken heeft. Paysafecard is een handige soort card die bij vele plekken te verkrijgen is. Veel online bookmakers ondersteunen tegenwoordig Paysafecard. Nadat je een Paysafecard gekocht hebt kun je de code van de Paysafecard invullen bij de online bookmaker waarna het saldo op de account bijgeschreven wordt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 16-02-2010 01:35 Storten, inzetten en uitbetalen
in 16-02-2010 01:35 Storten, inzetten en uitbetalen
46 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]het probleem is dat ik geld op paypal heb staan, en ik wil er graag vanaf

Ik dacht dat het al opgelost was :) Hopelijk komt het snel in orde er moet vast wel een mede community lid Paypal en Moneybookers hebben zodat dit probleem opgelost kan worden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik hoop het ook! ik merk het wel als iemand mij pmt:)
0 Vind ik leuk's
Is er iemand die voor in totaal 250 euro paysafe cards kan kopen en hiervoor 250 euro paypal in de plaats wil?
eventueel kan er nog iets bij
Groeten
0 Vind ik leuk's
ng18:
Is er iemand die voor in totaal 250 euro paysafe cards kan kopen en hiervoor 250 euro paypal in de plaats wil?
eventueel kan er nog iets bij

Huh... je vraag iemand die paysafekaarten kan kopen voor 250 euro en hiervoor geef jij 250 euro paypal tegoed? Ik snap je niet helemaal.
Kortom: wat wil je precies?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Dus ik krijg voor 250 euro paysafe en jij 250 paypal
0 Vind ik leuk's
ng18:
Dus ik krijg voor 250 euro paysafe en jij 250 paypal

Denk wel dat het een lastige gaat worden omdat er door Nederlanders niet gewed kan worden met paypal. Voor Belgen kan dit bij Ladbrokes.
Denk niet dat er veel mensen zijn die 250 euro aan paysafe tegoed hebben om die dan voor paypal tegoed te gaan ruilen. Ook is het een vrij lastige situatie om zo over te steken met zoveel geld of je moet echt bij elkaar in de buurt wonen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Gewoon de codes doorgeven kan ook.
Ik kan er eventueel voor zorgen dat je 250 euro op je bank ontvangt
Groeten
0 Vind ik leuk's
ng18:
Gewoon de codes doorgeven kan ook.
Ik kan er eventueel voor zorgen dat je 250 euro op je bank ontvangt
Groeten

Haha ja even niet aan gedacht :s Heb zelf verder geen paysafecards en als ik die wel zou hebben dan zou ik die ook voor het wedden gebruiken met Paypal kan ik verder niks. Tijd terug was het ruilen al een keer misgegaan en daarom zijn de meesten hier er huiverig voor. Ik zou alleen maar zo'n groot bedrag ruilen als ik de persoon in levende lijve zou ontmoeten. Trouwens ik zie nu wel dat Betfred paypal accepteert alleen wie een storting maakt met Moneybookers, Neteller of Paypal zal geen bonus ontvangen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ja
Das wel waar kan ook bv 100 euro eerst en dan nog eens 150 euro ofzo ...
0 Vind ik leuk's
Wil toch even een opmerking plaatsen over de Pay Safecard.Bij Unibet houden ze wel 3% in op het gebruik van een Pay Safecard.
Dwz als je bv 50e stort via die card je slechts 48.5e op uw account krijgt.Hou hier dan ook rekening mee.
Andere bookmakers doen het niet,dus kies ze dan ook goed uit.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.