Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Online betaalmiddel: de Paysafecard

Dit forumtopic is bedoeld om alles te posten wat met Paysafecard te maken heeft. Paysafecard is een handige soort card die bij vele plekken te verkrijgen is. Veel online bookmakers ondersteunen tegenwoordig Paysafecard. Nadat je een Paysafecard gekocht hebt kun je de code van de Paysafecard invullen bij de online bookmaker waarna het saldo op de account bijgeschreven wordt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 16-02-2010 01:35 Storten, inzetten en uitbetalen
in 16-02-2010 01:35 Storten, inzetten en uitbetalen
46 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dit zou me niet echt storen , nu staat het toch maar vast
Groeten
0 Vind ik leuk's
Ik heb dit ook , alleen weet ik nog niet hoe ik mijn geld moet afhalen ..
0 Vind ik leuk's
Ik heb 40 euro aan paysafecard ik zou dit graag willen ruilen voor 40 euro paypal!
MVG, ni1105
Intresse?
Skype : niek.minecraft
0 Vind ik leuk's
Waar is de beste plek om een Paysafe kaart online te kopen?

Ik heb er 1 nodig van 50 euro
0 Vind ik leuk's
www.beltegoed.nl is wel goed
0 Vind ik leuk's
tipsvoorwinst:
Waar is de beste plek om een Paysafe kaart online te kopen?

Ik heb er 1 nodig van 50 euro


Als je met IDEAL wilt betalen zou ik het hier doen:
https://www.wertkartenverkauf.com/

Dit kost volgens mij niks extra's of misschien 50 cent extra (in ieder geval niet veel)

www.opwaarderen.eu is ook goed als je bijvoorbeeld met paypal wilt betalen (zowel IDEAL als PAYPAL betaal je hier wel een paar euro extra). Dus als je het met ideal doet zou ik met wertkartenverkauf doen.

Met beide een goede ervaring, je krijgt het direct.
0 Vind ik leuk's
Al die reacties over PayPal vond het al vaag tot ik opeens zag dat het gaat over 2011.:p
0 Vind ik leuk's
IK ben er mee gestopt. Erg slechte ervaring mee gehad..
0 Vind ik leuk's
Nog steeds mensen die intresse hebben in paysafe card ruilen voor Paypal? Ik heb paysafe kaarten. Laat maar weten
0 Vind ik leuk's
tafeltje9:
Nog steeds mensen die intresse hebben in paysafe card ruilen voor Paypal? Ik heb paysafe kaarten. Laat maar weten


Ik denk dat niemand daar op zit te wachten want is in het verleden wel misgegaan dat iemand opgelicht werd.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.