Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Online betaalmiddel: de Paysafecard

Dit forumtopic is bedoeld om alles te posten wat met Paysafecard te maken heeft. Paysafecard is een handige soort card die bij vele plekken te verkrijgen is. Veel online bookmakers ondersteunen tegenwoordig Paysafecard. Nadat je een Paysafecard gekocht hebt kun je de code van de Paysafecard invullen bij de online bookmaker waarna het saldo op de account bijgeschreven wordt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 16-02-2010 01:35 Storten, inzetten en uitbetalen
in 16-02-2010 01:35 Storten, inzetten en uitbetalen
46 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Is het bij Neteller trouwens noodzakelijk dat je eerst geld stort alvorens je een Withdrawal van een bookmaker kunt ontvangen?
0 Vind ik leuk's
glennosh:
Is het bij Neteller trouwens noodzakelijk dat je eerst geld stort alvorens je een Withdrawal van een bookmaker kunt ontvangen?


Volgens mij is dat tegenwoordig bij alle soorten goksites zo. Ik weet zo niet 123 een goksite waar je zonder eerst te storten met Neteller een uitbetaling naar Neteller kunt doen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
OK bedankt, maar wat maakt het een goksite dan uit of ik naar Neteller of mijn bank laat storten? Geld moeten ze toch aan me uitkeren.
0 Vind ik leuk's
glennosh:
OK bedankt, maar wat maakt het een goksite dan uit of ik naar Neteller of mijn bank laat storten? Geld moeten ze toch aan me uitkeren.


De precieze reden daarvan weet ik ook niet. Vroeger was dit niet het geval en aantal jaren terug moest dit in 1x dus zodoende dat het mij nog bijstaat.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik verkoop paysafecards van 50 euro voor 45 (kan ook minder) euro paypal of op mijn bank account
Voor intresse stuur maar een privé bericht of een Skype bericht royboytje55
0 Vind ik leuk's
tafeltje9:
Ik verkoop paysafecards van 50 euro voor 45 (kan ook minder) euro paypal of op mijn bank account
Voor intresse stuur maar een privé bericht of een Skype bericht royboytje55


In een andere topic "unibet geld uitbetalen zonder geldige legitimatie" vertel je dat je pas 13 jaar bent en hier bied je paysafecards van
50 euro , voor MINDER dan 50 euro , aan... vreemd allemaal...of kun je mij dit uitleggen? :-|
0 Vind ik leuk's
mootje1509:


In een andere topic "unibet geld uitbetalen zonder geldige legitimatie" vertel je dat je pas 13 jaar bent en hier bied je paysafecards van
50 euro , voor MINDER dan 50 euro , aan... vreemd allemaal...of kun je mij dit uitleggen? :-|


Daar ben ik ook benieuwd naar, want is idd erg vreemd dit :-|
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik denk dat het een oplichter is ;)
0 Vind ik leuk's
wedden:
tafeltje9:
Nog steeds mensen die intresse hebben in paysafe card ruilen voor Paypal? Ik heb paysafe kaarten. Laat maar weten


Ik denk dat niemand daar op zit te wachten want is in het verleden wel misgegaan dat iemand opgelicht werd. Op psc2wm.com kan jij jou paysafecard gewoon inwisselen voor paypal tegoed dus deze vraag hierboven kan als niet meer geldig beschouwd worden want het probleem is al opgelost :)


Hij weet al sinds 3 oktober dat je paysafe-kaarten gewoon in kan wisselen voor PayPal en daarvoor t zelfde bedrag terug krijgt op psc2wm.com...En dan
nog probeert hij hier op de site mensen paysafecards aan te smeren...zelfs voor minder geld! :-|
0 Vind ik leuk's
mootje1509:


Hij weet al sinds 3 oktober dat je paysafe-kaarten gewoon in kan wisselen voor PayPal en daarvoor t zelfde bedrag terug krijgt op psc2wm.com...En dan
nog probeert hij hier op de site mensen paysafecards aan te smeren...zelfs voor minder geld! :-|


Waarschijnlijk heeft hij die post niet gelezen of heeft er lak aan of begrijpt het niet :) Als mensen een paysafecard willen kopen kan dat zo'n beetje altijd vlakbij huis en waarom risico lopen voor een paar euro als paysafecards overal te verkrijgen zijn.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.