Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betfair transfer Australian Wallet naar Main Wallet

Afgelopen zaterdag 10 euro overgezet van Main Wallet naar Australian wallet. Vervolgens een paar keer gewonnen en er staat nu 50 euro op.
Nu wilde ik dit dus maandag weer overzetten van Australian Wallet naar Main, maar ik moest mijn ID-bewijs opsturen en laatste energierekening nota.
Zo gezegd, zo gedaan, want ik heb deze standaard op mn computer staan, maar vervolgens krijg ik mail terug:
[code]Thank you for betting at Betfair.
DO YOU HAVE FUNDS IN YOUR AUSTRALIAN WALLET?
PLEASE NOTE - it is a requirement of our license that all documents submitted must be authenticated by a local community figure including but not limited to a Doctor/ Chemist/Teacher/Accountant/Company Director who must write their name, title, date of signature and signature to certify that each document (photocopy of the original document) they have seen is a true copy of the original. This is not an official check and no stamp or official seal is required. Please also write your username on each copy.
Please send a certified photocopy or scan of one document from each of the categories listed below:
Personal Identification:
• Passport
• Driving License
• National Identification Card
• Citizenship Certificate
Address Verification:
• Recent- Utility Bill
• Tax Bill
• Recent- Bank Statement [/code]
Nu maar mijn rijbewijs en mijn pensioenfonds (met username en datum van de dag) opgestuurd en weer krijg ik de mail terug.
Vervolgens woensdag een printscreen van mijn bankrekening gestuurd + kopie paspoort, MAAR TOT NU TOE HEB IK NIKS GEHOORD!
Vrijdag (vandaag) een mail gestuurd hoe het zat en wanneer ik geld kan overzetten en nog steeds niks gehoord!
Terwijl ik nooit eerder problemen heb gehad met betfair en altijd snel zijn met uitbetalen, maak ik me nu toch wel een beetje zorgen. Mijn Main Wallet is geactiveerd en kan gewoon uitbetalen via Moneybookers, maar van Australian Wallet naar Main Wallet gaat niet.
Hebben nog meer mensen problemen hiermee??
Moet ik mij zorgen gaan maken over deze bookmaker?? Laatste tijd zijn paar pokersites offline gegaan en is dit een vervolg daarvan??
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagonzemichael in 27-01-2012 21:27 Storten, inzetten en uitbetalen
in 27-01-2012 21:27 Storten, inzetten en uitbetalen
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
onzemichael:
PLEASE NOTE - it is a requirement of our license that all documents submitted must be authenticated by a local community figure including but not limited to a Doctor/ Chemist/Teacher/Accountant/Company Director who must write their name, title, date of signature and signature to certify that each document (photocopy of the original document) they have seen is a true copy of the original. This is not an official check and no stamp or official seal is required. Please also write your username on each copy.
Wow. Dit is wel een bummer zeg. Heb je dit trouwens wel opgevolgd?
onzemichael:
Laatste tijd zijn paar pokersites offline gegaan en is dit een vervolg daarvan??
Dat lijkt me niet gerelateerd.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Ik heb hetzelfde probleem, mij is het nog niet gelukt. Ik verwacht snel antwoord en zal het resultaat hier wel laten weten.
Edit: Betfair identity check is wel een PAIN in the ass. Echt het enige grote minpunt van Betfair als je het mij vraagt.
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Net weer een e-mail terug gehad:
Dear Sir
Thank you for the documentation you have recently forwarded to Betfair regarding our verification process. Unfortunately, the documents you have provided did not meet our requirements.
This is due to the following reason(s):
- Your documents are certified incorrectly as they were certified by you and not a third party.
Due to the above reason(s), we still require a copy of one of the following documents to complete the validation of your account:
Personal Identification – a copy of one photo ID from the following list:
• Passport (full back page, including algorithm on the bottom)
• Driving License (full card)
• National Identification Card (photographic ID required)
• Citizenship Certificate
Address Verification – a copy of one of the following:
• Utility Bill (less than 3 months old)
• Tax Bill
• Bank Statement (less than 3 months old)
If you currently have funds in your Australian Wallet, or wish to transfer funds in the future you will need to provide us with copies of your official documents certified by a community leader, i. e. teacher, councillor, medical practitioner, dentist, pharmacist, etc. This person cannot be a member of your family. Each document must be signed individually by this certifier, who must put their name, signature and rank/title. They must certify that the document that they have seen is the original.
PLEASE NOTE:
• Do not send original documents, but rather copies of these documents.
• The documents must be clear and legible. NB: please DO NOT include your password in any correspondence.
• For your personal security and integrity of your bank cards, please blank out all digits of your card number EXCEPT the last 4 digits. Please, do not blank out the start date and expiry date and your name on the card.
• Send documents that state your residential address. Regrettably, documents addressed to a P.O. Box number are unacceptable for validation.
• Please send scans in JPEG or GIF file formats only with a maximum size of 10MB per page.
• Please remember to inform us of your Username.
In order to confirm that this request is genuine, please feel free to call the Betfair Helpdesk.
Your details can be sent to us by one of the following methods:
The Document Uploader is a tool you can use to send us your KYC documents. Simply go to My Account and follow the instructions.
This method will accelerate your verification process and will allow you to fully enjoy the Betfair website quicker. This verification method is subject to our strict integrity and security standards.
E-mail: kyc@betfair.com
Ik heb besloten om mijn funds te layen en te backen bij Bwin. Wordt er echt simpel van.
Was vanmiddag begonnen met backen van Bryan/Bryan met tennis dat ze zouden winnen en dat die andere de 1e set zouden winnen @ 3,20 en gelayd @ 2,60 hahaha dus ook nog dikke winst gemaakt door dit. Nu alweer bijna 60 euro op de wallet staan en 15 euro extra winst op Bwin :D
0 Vind ik leuk's
Ik had niets ondertekent door een leraar, docter enzovoort.
Ik kreeg enkel dit:
[quote]This is due to the following reason(s):
We do not accept online screenshots as a proof of funds/address.
Due to the above reason(s), we still require a copy of one of the following documents to complete the validation of your account:
Address Verification – a copy of one of the following:
• Utility Bill (less than 3 months old)
• Tax Bill
• Bank Statement (less than 3 months old)
Mijn antwoord:
[quote]Dear Betfair,
I'm sorry, but there is a online screenshot AND a Utility Bill (Factuur in dutch) of last december in my document on the last page. It is not a screenshot, it is a copy, it also shows my bank number (*******) and has my adress on the top left corner.
My username is Chomponthis2005
Heb nog geen antwoord. Word er ook een beetje Gallisch van ondertussen :-@
0 Vind ik leuk's
Doet mij er aan denken toen ik netjes opbouwde op betfair, wou ik identity check doen om wat uit te cashen, krijg ik NUL komma NUL respons van Betfair en heb ik uiteindelijk alles weggetilt, de support is toch wel HET minpunt bij betfair imo
0 Vind ik leuk's
Wouter dus ook al niet.
Wil degene die WEL een volledig geactiveerde account heeft zich hier melden?
0 Vind ik leuk's
Mijne is alles geactiveerd, behalve australian wallet, maar het staat duidelijk in de regels van je australian wallet dat je al die documenten moet certificeren door een leraar of wat dan ook. Vond het zelf teveel moeite en heb mn australian wallet gewoon leeggespeeld door bij andere bookies te backen/layen.
0 Vind ik leuk's
Bedankt Djoko (y)
Nu nog maar 5 euro op Betfair staan :d
0 Vind ik leuk's
twouter:
Doet mij er aan denken toen ik netjes opbouwde op betfair, wou ik identity check doen om wat uit te cashen, krijg ik NUL komma NUL respons van Betfair en heb ik uiteindelijk alles weggetilt, de support is toch wel HET minpunt bij betfair imo

Op je main wallet hoef je geen id-check te doen om te kunnen uitbetalen,
althans ik heb het gisteren geprobeerd en me saldo is "gewoon" naar moneybookers overgezet
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijspronk:
Op je main wallet hoef je geen id-check te doen om te kunnen uitbetalen,
althans ik heb het gisteren geprobeerd en me saldo is "gewoon" naar moneybookers overgezet
Als je de eerste keer korting op de commisie hebt behaald moet je ook voor je main wallet een identity check doen. Daarvóór inderdaad niet.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.