Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betfair transfer Australian Wallet naar Main Wallet

Afgelopen zaterdag 10 euro overgezet van Main Wallet naar Australian wallet. Vervolgens een paar keer gewonnen en er staat nu 50 euro op.
Nu wilde ik dit dus maandag weer overzetten van Australian Wallet naar Main, maar ik moest mijn ID-bewijs opsturen en laatste energierekening nota.
Zo gezegd, zo gedaan, want ik heb deze standaard op mn computer staan, maar vervolgens krijg ik mail terug:
[code]Thank you for betting at Betfair.
DO YOU HAVE FUNDS IN YOUR AUSTRALIAN WALLET?
PLEASE NOTE - it is a requirement of our license that all documents submitted must be authenticated by a local community figure including but not limited to a Doctor/ Chemist/Teacher/Accountant/Company Director who must write their name, title, date of signature and signature to certify that each document (photocopy of the original document) they have seen is a true copy of the original. This is not an official check and no stamp or official seal is required. Please also write your username on each copy.
Please send a certified photocopy or scan of one document from each of the categories listed below:
Personal Identification:
• Passport
• Driving License
• National Identification Card
• Citizenship Certificate
Address Verification:
• Recent- Utility Bill
• Tax Bill
• Recent- Bank Statement [/code]
Nu maar mijn rijbewijs en mijn pensioenfonds (met username en datum van de dag) opgestuurd en weer krijg ik de mail terug.
Vervolgens woensdag een printscreen van mijn bankrekening gestuurd + kopie paspoort, MAAR TOT NU TOE HEB IK NIKS GEHOORD!
Vrijdag (vandaag) een mail gestuurd hoe het zat en wanneer ik geld kan overzetten en nog steeds niks gehoord!
Terwijl ik nooit eerder problemen heb gehad met betfair en altijd snel zijn met uitbetalen, maak ik me nu toch wel een beetje zorgen. Mijn Main Wallet is geactiveerd en kan gewoon uitbetalen via Moneybookers, maar van Australian Wallet naar Main Wallet gaat niet.
Hebben nog meer mensen problemen hiermee??
Moet ik mij zorgen gaan maken over deze bookmaker?? Laatste tijd zijn paar pokersites offline gegaan en is dit een vervolg daarvan??
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar onzemichael
Country flagonzemichael in 27-01-2012 21:27 Storten, inzetten en uitbetalen
in 27-01-2012 21:27 Storten, inzetten en uitbetalen
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
thijspronk:
twouter:
Doet mij er aan denken toen ik netjes opbouwde op betfair, wou ik identity check doen om wat uit te cashen, krijg ik NUL komma NUL respons van Betfair en heb ik uiteindelijk alles weggetilt, de support is toch wel HET minpunt bij betfair imo

Op je main wallet hoef je geen id-check te doen om te kunnen uitbetalen,
althans ik heb het gisteren geprobeerd en me saldo is "gewoon" naar moneybookers overgezet

Dat is bij mij dus NIET het geval...
0 Vind ik leuk's
Vraag 2:
Uitbetalen (Withdraw Funds from your Betfair Account).
Kan dit enkel naar je creditcard of ook naar je girorekening (bijv. Rabo / ING / etc.)? Nederland staat niet op de lijst van geaccepteerde creditcards. Er staat wel Maestro, maar mijn IBAN e.d. wordt niet gevraagd. Hoe doe je dit?
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Wat een gekl**t.
Wat raden jullie aan:
a. Moneybookers aanmaken en bij 1.000 euro gewoon uitbetalen via Moneybookers
b. Surebetje uitrekenen tussen Betfair / Bwin waardoor je of je vroeg of laat op betfair alles verliest, om dat bedrag erbij te winnen op Bwin.
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
chomponthis2005:
Wat een gekl**t.
Wat raden jullie aan:
a. Moneybookers aanmaken en bij 1.000 euro gewoon uitbetalen via Moneybookers
b. Surebetje uitrekenen tussen Betfair / Bwin waardoor je of je vroeg of laat op betfair alles verliest, om dat bedrag erbij te winnen op Bwin.

Gisteren mn main wallet 'gewoon' uit kunnen cashen (my account --> Withdraw funds from betfair to moneybookers account), dus daar geen moeite mee gehad :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.