Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betway: Kans op matchfixing, niet uitbetalen winst

Hallo allemaal,

Een korte en bondige vraag,

Gister ingezet op een Tennis wedstrijd, de bet gewonnen. 360 euro inzet, 576 euro uitbetaling. De bet staat nog steeds op pending, dus nu heb ik contact opgenomen met de live chat.

Die vertelde mij dat op deze wedstrijd een onderzoek loopt, i.v.m. matchfixing (waarschijnlijk). Mocht dit uiteindelijk het geval zijn, dan kan ik alleen mijn inzet terugkrijgen, dus de 217 euro winst niet.

Mag dit zomaar besloten worden nadat de wedstrijd is afgelopen? Of hadden ze voortijdig mijn geld terug moeten geven? Het kan cc. 2 - 14 werkdagen duren, dus daar baal ik wel een beetje van :).

Groeten, PJ
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar peejie
Country flagpeejie in 29-04-2015 09:31 Storten, inzetten en uitbetalen
in 29-04-2015 09:31 Storten, inzetten en uitbetalen
22 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Om welke wedstrijd gaat het precies? :)
0 Vind ik leuk's
ATP München
Sergiy Stakhovsky - Mikhail Ledovskikh
0 Vind ik leuk's
Zelf ook een keer na een omgekochte wedstrijd 2 maanden moeten wachten dus bereidt jezelf maar voor ;-)
0 Vind ik leuk's
Ik begrijp je teleurstelling, maar tuurlijk mag dat. Ze gaan toch geen winstgeld uitkeren als er bewezen wordt dat de wedstrijd is omgekocht?
0 Vind ik leuk's
lol waarom omgekocht ... omdat het 6-0 6-0 was op groot half uur ;o) ... zo zijn er veel wedstrijden ...

niet vergeten dat die tegenstander al een Lucky Loser is die opgevist werd uit de qualifiers .... en mss gewoon niet veel zin had ;o)
ATP rond de 50 tegen ATP +400 ranking speler ... dan is 6-0 6-0 ook niet zo uitzonderlijk ... ochja

hoop alvast voor jou dat het geld snel weer beschikbaar is... en liefst met winst... moest hij de wedstrijd ondanks fixing verloren hebben was je je geld zeker wel kwijt geweest .... uiteindelijk heb je toch bepaald risico genomen denk ik dan
0 Vind ik leuk's
Misschien omdat de traders een betting pattern zagen die niet normaal was? Op dat moment gaan ze onderzoeken wat ze er tegen kunnen doen en zullen ze hun poot stijf houden. Je kunt contact opnemen met IBAS of geduldig zijn, voor mij heeft meerdere keren op twitter met grote accounts dreigen niet geholpen en heb alles geprobeerd maar na 2 maanden vonden ze pas dat ik gelijk had.. Wijze les voor de volgende keer is om je bets bij een normale en degelijke bookmaker af te sluiten (y)
0 Vind ik leuk's
In tennis zit helaas sowieso veel matchfixing.
0 Vind ik leuk's
Thanks voor de reactie's, ik wacht het in ieder geval even af, voortaan maar wat kleiner inzetten dan :)
0 Vind ik leuk's
Ik kan je een groot voorbeeld geven van matchfixing ! ; https://www.facebook.com/FlashScore?ref=ts&fref=ts moet je gaan naar de datum 28- 04 - 2015 en gepost om 16:50. volgens mij is dit punt 1 van het game dat ze MOEST verliezen.

Er word idd ziek veel omgekocht in tennis . JAMMER!
0 Vind ik leuk's
Betking
robin21:
Ik kan je een groot voorbeeld geven van matchfixing ! ; https://www.facebook.com/FlashScore?ref=ts&fref=ts moet je gaan naar de datum 28- 04 - 2015 en gepost om 16:50. volgens mij is dit punt 1 van het game dat ze MOEST verliezen.

Er word idd ziek veel omgekocht in tennis . JAMMER!


Haha waarom slaat ze die bal niet veel eerder in het net dan, of een dubbele fout nog makkelijker.

Wel een bizarre fout.......
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.