Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betway: Kans op matchfixing, niet uitbetalen winst

Hallo allemaal,

Een korte en bondige vraag,

Gister ingezet op een Tennis wedstrijd, de bet gewonnen. 360 euro inzet, 576 euro uitbetaling. De bet staat nog steeds op pending, dus nu heb ik contact opgenomen met de live chat.

Die vertelde mij dat op deze wedstrijd een onderzoek loopt, i.v.m. matchfixing (waarschijnlijk). Mocht dit uiteindelijk het geval zijn, dan kan ik alleen mijn inzet terugkrijgen, dus de 217 euro winst niet.

Mag dit zomaar besloten worden nadat de wedstrijd is afgelopen? Of hadden ze voortijdig mijn geld terug moeten geven? Het kan cc. 2 - 14 werkdagen duren, dus daar baal ik wel een beetje van :).

Groeten, PJ
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar peejie
Country flagpeejie in 29-04-2015 09:31 Storten, inzetten en uitbetalen
in 29-04-2015 09:31 Storten, inzetten en uitbetalen
22 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Je hebt verschillende soorten omgekochte wedstrijden, op het hoogste niveau waar veel liquiditeit in een wedstrijd is zal dit om hetzelfde feit niet resulteren in een drop in de odds en zal niemand het opmerken zolang het publiek er geen lucht van krijgt. Hier praat je echter over heel veel geld dat verdiend en betaald wordt (denk aan tonnen). Je hebt echter ook de balkan teams en Russische derde divisie etc waar je met 10k de hele markt plat legt en waar de spelers ook met een groot % betaald worden. Op deze kleine wedstrijden is het erg lastig om winst over te halen omdat je met bookmakers/limieten/dalende odds tijdens inzetten te maken hebt. Afhankelijk van de wedstrijd waarvan je denkt dat het een fix is moet je dus altijd naar het aanbod in bookmakers, de limieten en dalende odds kijken en dan pas conclusies trekken ipv roepen dat een wedstrijd omgekocht is zonder er ook maar 2% verstand van te hebben.
Als iemand ooit een vraag aangaande een wedstrijd heeft wat over matchfixing gaat of kan gaan voel je vrij om me een PM te sturen.
0 Vind ik leuk's
In Azie is gokken volkscultuur en er wordt wekelijks voor miljarden omgezet; niet te vergelijken met Europa.. http://www.rtlnieuws.nl/sport/matchfixing-goksyndicaten-gaan-voor-de-grote-uitslagen
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.