Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Combi's, of juist niet?

Ik heb soms periodes dat ik echt geen moer goed heb met combi's, wat er dus voor zorgt dat mijn bankroll aardig moet inleveren. Ik speel voornamelijk Combi's met 2 a 3 picks.
Ik was wel benieuwd naar wat anderen nou eigenlijk doen, meer combi's of tog singles?
Ik speel zelf niet vaak singles door de lage odds, pak dan liever 2 picks waarop ik rond de zelfde odd uitkom.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar gys0
Country flaggys0 in 27-01-2013 17:58 Storten, inzetten en uitbetalen
in 27-01-2013 17:58 Storten, inzetten en uitbetalen
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Je stats op je profile zeggen al genoeg:
https://www.voetbalwedden.net/profiel/gys0/
21 tips €194.00 €218.54 9/10 €1.55 76% +3.87 112.65%
ROI van 112,65%
ROI van 105% is gemiddeld ;)
Mijn tip is om odds tussen de 1,70 en 2,00 te spelen. Vaak hoef je dan maar 2 van de 3 singles goed te hebben voor winst.
GL!
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Je stats op je profile zeggen al genoeg:
https://www.voetbalwedden.net/profiel/gys0/
21 tips €194.00 €218.54 9/10 €1.55 76% +3.87 112.65%
ROI van 112,65%
ROI van 105% is gemiddeld ;)
Mijn tip is om odds tussen de 1,70 en 2,00 te spelen. Vaak hoef je dan maar 2 van de 3 singles goed te hebben voor winst.
GL!

Ik maak ook niet echt verlies met het spelen van combi's, het is alleen zo dat ik echt periodes heb dat het niet goed gaat en daarom heb ik steeds meer de neiging om singles te gaan spelen, iets wat ik vrijwel nooit doe.
Jij zou persoonlijk dus liever je geld op 3 singles zetten met een odd tussen de 1,70 & 2,00 ipv 2 of 3 combi's te spelen?
Overigens is die ROI van een aantal maanden geleden, ben eerlijk gezegt voetbalwedden.net een beetje uit het oog verloren.
0 Vind ik leuk's
Speel sinds vorig jaar single en gaat me uitstekend af. Verliezen hoort erbij maar je raakt niet gefrustreerd doordat 1 wedstrijd in een combi van 3 fout is. Je kan dan vaak op tilt raken.
Ik speel zelf met stakes 1/10 2/10 en 3/10.
1/10 = Veel risico
2/10 = Normale bet
3/10 = Veel vertrouwen erin.
1/10 = 1% van de bankroll
2/10 = 2% van de bankroll
3/10 = 3% van de bankroll
Heb je als bankroll 400 euro dan zet je bij 2/10 8 euro in. Bij 3/10 zet je 12 euro in.
Elke dag 'maar' 5 euro winst levert toch al 150 euro per maand op. Je kunt dan spelen met een bankroll van 550 euro en je verhoogt je stake naar 1/10 = 5,50 :)
Je zult niet snel broke gaan en langzaam aan stijgen.
mijn advies is ook om verschillende bookies te nemen en asian handicaps te spelen (zie forum voor meer info hierover). Je speelt dan vaak bij gelijkspel helft inzet terug :)
GL!
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Speel sinds vorig jaar single en gaat me uitstekend af. Verliezen hoort erbij maar je raakt niet gefrustreerd doordat 1 wedstrijd in een combi van 3 fout is. Je kan dan vaak op tilt raken.
Ik speel zelf met stakes 1/10 2/10 en 3/10.
1/10 = Veel risico
2/10 = Normale bet
3/10 = Veel vertrouwen erin.
1/10 = 1% van de bankroll
2/10 = 2% van de bankroll
3/10 = 3% van de bankroll
Heb je als bankroll 400 euro dan zet je bij 2/10 8 euro in. Bij 3/10 zet je 12 euro in.
Elke dag 'maar' 5 euro winst levert toch al 150 euro per maand op. Je kunt dan spelen met een bankroll van 550 euro en je verhoogt je stake naar 1/10 = 5,50 :)
Je zult niet snel broke gaan en langzaam aan stijgen.
mijn advies is ook om verschillende bookies te nemen en asian handicaps te spelen (zie forum voor meer info hierover). Je speelt dan vaak bij gelijkspel helft inzet terug :)
GL!

Ok bedankt voor je antwoord, misschien wordt het inderdaad maar eens tijd dat ik me wat meer op singles ga richten, overigens ben ik iemand die liever bij maximaal 2 bookies speelt aangezien ik anders gewoon simpelweg het overzicht verlies en me aan verschillende sites moet aanpassen wat ik ronduit irrietant vind, op de een of andere manier.
Bankroll management & asian handicaps was me overigens wel duidelijk, maar tog bedankt dat je ff liet zien wat jij hanteerd voor je BRM.
Danku.
0 Vind ik leuk's
hi allemaal,
ik ben een systeem aan het uitproberen.
Ik speel een combo/parlay van TWEE wedstrijden met een gezamelijk odd tussen 2,10 en 2.40. Dus per wedstrijd odds van ca. 1,40 tot 1,55. Ik probeer 1 unit(€ 1, € 10 etc) te winnen
Bij verlies tel ik mijn verlies bij wat ik wil winnen volgens de volgende formule:
The formula is: B = (TL+P) / ((GAME 1 X GAME 2) - 1)

B = Your bet
TL= Total lost
P= Profit you want to make
GAME 1= Odds for game 1 (International odds)
GAME 2= Odds for game 2 (International odds)
Ik herhaal dit maximaal 10 keer tot ik winst(1 unit) heb. Risico ca 46 units.
Denken jullie dat dit kan werken?
Bedankt alvast voor jullie reakties
0 Vind ik leuk's
Ik combineer kleinere oods tot een odd van 2.00 of hoger. Meestal 2 picks, maximaal 3.
Ik wil op z'n minst mijn inzet verdubbelen en dat gaat wat moelijker met singles. Of je neemt meer risico met hoge odds maar dat vermijd ik liever.
1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.