Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

De keuze: Skrill of Neteller voor opname geld van Unibet

beste medegokkers,
ik speel al een behoorlijke tijd op unibet en laat altijd geld terug storten naar mijn bankrekening. Nu wil ik jullie vragen ofdat het beter is om een account aan te maken voor skrill of neteller? zoja welke adviseren
jullie met bijbehorende voordelen en nadelen en een pasje erbij te nemen?
Ook vraag ik me af ofdat unibet moeilijk zal doen dat ik opeens verander van mogelijkheid tot storten en ofdat ik het nu al zou kunnen toepassen terwijl me saldo op unibet aardig hoog is ofdat ik moet wachtten tot ik weer op 0 staat?
Aangezien het in januari waarschijnlijk vrij wordt gegeven is het dan nog wel de moeite om het te doen? Zou het zeer op prijs stellen als iemand me goed zou kunnen helpen
alvast bedankt
gr. hooliesee
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hooliesee
Country flaghooliesee in 16-04-2014 17:53 Storten, inzetten en uitbetalen
in 16-04-2014 17:53 Storten, inzetten en uitbetalen
21 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
wederom bedank voor jullie hulp en nee lig niet wakker van 4 euro haha maar atm automaat?
kan dat bij skrill ook ..een pasje aanvragen en dan pinnen en betalen bij winkels enzo?
0 Vind ik leuk's
wedden:
bbb-unit:
Skrill is goedkoper dan Neteller als je geld van je skirll-rekening naar je bankrekening wil overmaken.

Hoeveel verschilt dat precies per transactie? Was hier nog niet van op de hoogte maar is zeker iets om rekening mee te houden.

10 euro ofzo
stiletto22:
waarom zou je geld van neteller naar je eigen rekening overmaken? gewoon lekker pasje aanvragen en pinnen bij atm automaat, en daarmee lekker boodschappen etc doen! pinnen kost wel 4 euro per keer, maar daar lig je niet wakker van lijkt me

Dat je in 1x 1000 euro cash opneemt bedoel je.
0 Vind ik leuk's
wedden:
bbb-unit:
Skrill is goedkoper dan Neteller als je geld van je skirll-rekening naar je bankrekening wil overmaken.

Hoeveel verschilt dat precies per transactie? Was hier nog niet van op de hoogte maar is zeker iets om rekening mee te houden.

Ik betaal bij Skrill Moneybookers volgens mij 2,95 EUR voor een withdraw naar mijn rekening.
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
zo heb een skrill aangemaakt en een card aangevragen echter kan er niet automatisch
wat van me bank worden afgeschreven en volgens mij doen hun dat wel of in ieder geval
ze proberen het want dan pas krijg ik een code om het te bevestigen volgens mij ..klopt dat ?
en aangezien het niet gaat lukken wat moet ik dan alsnog doen?
zou ook graag willen weten wat ik bij unibet moet invullen als ik wil uitbetalen met skrill ...is dat de id code van mijn skrill account?
en laatste vraag is de klantenservice van skrill ook in het nederlands??
dank jullie alvast
groet hooliesee
0 Vind ik leuk's
Hoe je voor je Skrill-card moet betalen als je nog niets op je account hebt staan weet ik eerlijk gezegd niet. Bij mij haalden ze het bedrag namelijk gewoon van mijn Skrill-account af.
Als je via Unibet (of iedere andere bookmaker) geld terug wilt storten naar je Skrill-account vul je je email-adres in dat je voor je Skrill-account gebruikt. Dan staat het er doorgaans binnen 24 uur op. Bij sommige bookmakers (Stan James, Marathonbet) heb je je geld zelfs al binnen enkele minuten op je Skrill-account staan.
De klantenservice van Skrill is niet in het Nederlands. Maar je zult vast wel een woordje Engels spreken! ;)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
bedankt jeroen ,
heb inmiddels ook een neteller aangemaakt
daar hoeven ze niet automatisch wat van je bank af te schrijven
alleen moet ik dan weer documenten op te sturen , iets wat ik
bij unibet nooit heb hoeen doen maar goed is de gang van zaken
kijken of het indd voordelen heeft
0 Vind ik leuk's
Tenslotte is het ook mogelijk geld te versturen naar andere gebruikers, zowel op NETeller als Moneybookers. Op beide sites vul je hiervoor het e-mailadres van de ontvanger en het bedrag in en de rest gaat automatisch. Let op: dit kost wel geld. Op NETeller betaalt de verzender van het bedrag een fee van 1% tot maximaal $10. Na 15 april 2010 zal dit tarief worden verhoogd naar 1,9%, zonder maximum. Op Moneybookers ligt dit tarief dus beduidend lager op 1% en een maximum van €0,50.
Bron: http://www.pokercollege.nl/moneybookers-neteller.aspx#.U1DjXfl_syZ
0 Vind ik leuk's
Kan de belasting dienst er achter komem dat je neteller account hebt.
Bedoel als je elke week 200 terug stort en dat pint en daar lekker boodschappen van doet kan de belastingdienst dam moeilijk doen???
0 Vind ik leuk's
De belastingdienst zal niet moeilijk doen om bedragen (stortingen) onder de 2000k. Gewoon kleine bedragen (800-900) van Unibet naar bankrekening overmaken. Die gasten liggen daar echt niet wakker van. Tenzij je bedragen van 10k dagelijks op je bankrekening laat verschijnen en je rekening daarmee ook richting de 100k gaat..

Om gezeik te voorkomen kan je natuurlijk sowieso wel pinnen.
0 Vind ik leuk's
Volgens mij staat je Neteller geregistreerd op emailaccount, niet persoonsgebonden nummers. Hierdoor zou de belastingdienst/overheid het niet zo maar in moeten zien. *Kijkt mods aan voor bevestiging hiervan*
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.