Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

De keuze: Skrill of Neteller voor opname geld van Unibet

beste medegokkers,
ik speel al een behoorlijke tijd op unibet en laat altijd geld terug storten naar mijn bankrekening. Nu wil ik jullie vragen ofdat het beter is om een account aan te maken voor skrill of neteller? zoja welke adviseren
jullie met bijbehorende voordelen en nadelen en een pasje erbij te nemen?
Ook vraag ik me af ofdat unibet moeilijk zal doen dat ik opeens verander van mogelijkheid tot storten en ofdat ik het nu al zou kunnen toepassen terwijl me saldo op unibet aardig hoog is ofdat ik moet wachtten tot ik weer op 0 staat?
Aangezien het in januari waarschijnlijk vrij wordt gegeven is het dan nog wel de moeite om het te doen? Zou het zeer op prijs stellen als iemand me goed zou kunnen helpen
alvast bedankt
gr. hooliesee
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hooliesee
Country flaghooliesee in 16-04-2014 17:53 Storten, inzetten en uitbetalen
in 16-04-2014 17:53 Storten, inzetten en uitbetalen
21 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hoe zit het met de ervaringen bij Neteller en Skrill? Altijd correct uitbetaald? Want bij wat opzoekwerk lees je hier en daar wel iemand die beweert dat zijn/haar account tijdelijk is gesloten etc.

Zo ook bij jullie?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.