Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Geld uitbetalen bij bookmaker Betfirst duurt lang

Beste,
Ik heb vorige week woensdag mij laten uitbetalen door Betfirst, maar ik heb nog steeds niets op mijn rekening gekregen. Ik heb wel een bevestiging gehad dat de uitbetalingsverzoek goed ontvangen is en dat ik men centen op men rekening zou krijgen. Is dat normaal dat ik dat na een week nog steeds niet ontvangen heb?
Alvast Bedankt
http://www.voetbalwedden.net/bookmakers/betfirst/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dididinho
Country flagdididinho in 25-04-2012 22:47 Storten, inzetten en uitbetalen
in 25-04-2012 22:47 Storten, inzetten en uitbetalen
27 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
dididinho:
Beste,
Ik heb vorige week woensdag mij laten uitbetalen door Betfirst, maar ik heb nog steeds niets op mijn rekening gekregen. Ik heb wel een bevestiging gehad dat de uitbetalingsverzoek goed ontvangen is en dat ik men centen op men rekening zou krijgen. Is dat normaal dat ik dat na een week nog steeds niet ontvangen heb?
Alvast Bedankt

Geen idee, maar misschien kun je beter een mailtje sturen naar Betfirst, dan zul je sneller een reactie hebben :)
0 Vind ik leuk's
Ten eerste welkom op het forum dididinho (leuke gebruikersnaam, wel een spraakwaterval). Zoals OnzeMichael al aangeeft, neem eerst even contact met Betfirst op.
Laat je ons wel even weten hoe het is afgelopen?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Danku voor het helpen! Maar als ik een email stuur naar hen, reageren ze wel altijd, maar krijg nooit een antwoord op mijn vraag. Ik laat het zeker weten hoe het is afgelopen.
0 Vind ik leuk's
dididinho:
Danku voor het helpen! Maar als ik een email stuur naar hen, reageren ze wel altijd, maar krijg nooit een antwoord op mijn vraag. Ik laat het zeker weten hoe het is afgelopen.

Ik heb al een paar keer een bedrag laten uitbetalen. en het kan wel een hele tijd duren maar uiteindelijk werd mijn geld altijd wel op de rekening gestort.
0 Vind ik leuk's
Naar aanleiding van de topic over bookies die op de blacklist staan in Belgie : https://www.voetbalwedden.net/topic/zwarte-lijst-van-bookmakers-in-belgie-1154 , misschien toch ff vermelden dat de site Betfirst goedgekeurd is door de Belgische Kansspelcommissie ( zo moet je bijv als Belg bij registratie je rijksregisternummer doorgeven ) , dus hier ben je 100% zeker dat die site met alles in orde is , dus ook qua uitbetalingen zou je geen problemen mogen hebben ( dat het misschien iets langer duurt om uit te betalen is mogelijk , maar ze betalen wel correct uit). Tevens vermelding waard dat Betfirst aktie lopen heeft waarbij je eerste bet ( tot maximum 50 % ) bij verlies van de bet, teruggestort word.
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor het melden, Draco, klinkt goed! Betfirst kende ik nog niet. Ik ga er later vandaag eens goed naar kijken! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
dididinho:
Beste,
Ik heb vorige week woensdag mij laten uitbetalen door Betfirst, maar ik heb nog steeds niets op mijn rekening gekregen. Ik heb wel een bevestiging gehad dat de uitbetalingsverzoek goed ontvangen is en dat ik men centen op men rekening zou krijgen. Is dat normaal dat ik dat na een week nog steeds niet ontvangen heb?
Alvast Bedankt

Hier idem dito.
Betfirst is wel in staat om binnen 2 minuten een paar honder EURO van je rekening te halen. Maar uitbetalen neemt anderhalve week tot 2 weken in beslag. Lijkt mij niet echt een goede verhouding.
Dit is voor mij niet acceptabel. En ik ga mijn account daar dan ook opzeggen. Beetje jammer, want ik wilde bij hun wedden, omdat ze de enige zijn met licentie van de belgische overheid.
0 Vind ik leuk's
Idd, dat is momenteel een minpuntje bij Betfirst.
Heb mijn 150 € (die ik gewonnen had met hun aktie van 50 € return bij verlies, zie bovenaan) laten uitbetalen en heb toch ook anderhalve week moeten wachten eer ik het geld op mijn bankrekening had staan. Ze zijn wel correct en doen zeker niet moeilijk over uitbetalen, gewoon je gegevens invullen, maar het duurt wel ff.
Ander minpuntje is hun helpdesk: ze vermelden op de site dat je hen 24/7 kan bereiken (weliswaar via gratis nummer, dus dat is mooi meegenomen) maar je moet echt geluk hebben wil je iemand treffen en horen aan de andere kant, plus (en dat is zeker een nadeel voor de Nederlandstaligen onder ons) dat het enkel in het Frans te doen is (ondanks feit dat ze zich richten op Belgie en op Nederland), dus wie de Franse taal niet zo machtig is, ben je beter om je vraag via de mailfunktie te doen (die antwoord wel in het Nederlands)
Conclusie van mijn eerste kennismaking met Betfirst: is een site in "opstart" , heeft dus hier en daar nog wat puntjes waar aan gewerkt moet worden, maar hun aktie van 50€ return bij foute bet is wel mooi meegenomen. Als je een beetje zoekt kan je makkelijk een mooie combo samenstellen waarmee je met hoge zekerheid je eerste 50€ kan verdubbelen en zelfs meer (zie mijn combo boven, van 50€ naar 150€)
En bovendien ben je zeker dat je toch met een 100% gerust geweten kan spelen, daar de site onder bevoegdheid staat van de Belgische Overheid.
Ben zelfs van plan om een 2é account aan te maken, op naam van ouder, en opnieuw proberen die bonus aktie van 50€ te verveelvoudigen.
Succes (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Kijk he mensen als ik bij Bwin of Unibet het langs de bank laat uitbetalen duurt het ook tot 7 WERKDAGEN.!!!Dus daar is echt weinig verschil in met Betfirst.
Je moet wel een beetje eerlijk blijven in die zaken.
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
Kijk he mensen als ik bij Bwin of Unibet het langs de bank laat uitbetalen duurt het ook tot 7 WERKDAGEN.!!!Dus daar is echt weinig verschil in met Betfirst.
Je moet wel een beetje eerlijk blijven in die zaken.

Dan staat het geld alleen al na 2 dagen op je bankrekening. Dat er tot 7 werkdagen staat is om een zekerheid in te bouwen mocht er iets misgaan.
0 Vind ik leuk's
We're gonna kill the bookies !

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.