Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Geld uitbetalen bij bookmaker Betfirst duurt lang

Beste,
Ik heb vorige week woensdag mij laten uitbetalen door Betfirst, maar ik heb nog steeds niets op mijn rekening gekregen. Ik heb wel een bevestiging gehad dat de uitbetalingsverzoek goed ontvangen is en dat ik men centen op men rekening zou krijgen. Is dat normaal dat ik dat na een week nog steeds niet ontvangen heb?
Alvast Bedankt
http://www.voetbalwedden.net/bookmakers/betfirst/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dididinho
Country flagdididinho in 25-04-2012 22:47 Storten, inzetten en uitbetalen
in 25-04-2012 22:47 Storten, inzetten en uitbetalen
27 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Weer eens wat aan het meemaken , win ik een weddenschap , alles in het groen , maar nog niet op mijn account bijgeteld. Heb nu al direct een mail gestuurd en hopelijk komt het vlug in orde.
Op zich wel een goeie site maar zo traag en je moet enorm veel inloggen soms.
0 Vind ik leuk's
Geduld is een schone zaak.
0 Vind ik leuk's
typhoon20:
Geduld is een schone zaak.

Ja maar bij een andere weddenschap die later is gedaan en die ook juist is , die is wel ok , en bij de andere staat gewonnen en ook het geld dat is uitbetaald ( maar er is gewoon niks uitbetaald).
0 Vind ik leuk's
glennvdb1:
typhoon20:
Geduld is een schone zaak.

Ja maar bij een andere weddenschap die later is gedaan en die ook juist is , die is wel ok , en bij de andere staat gewonnen en ook het geld dat is uitbetaald ( maar er is gewoon niks uitbetaald).

Heb zelf geen account bij Betfirst maar ik neem aan dat het 100% goed komt omdat Betfirst in Belgie onder de legale goksites valt. Had al wel verhalen gelezen dat het 2 week kan duren dus in deze is geduld idd een schone zaak.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
glennvdb1:
typhoon20:
Geduld is een schone zaak.

Ja maar bij een andere weddenschap die later is gedaan en die ook juist is , die is wel ok , en bij de andere staat gewonnen en ook het geld dat is uitbetaald ( maar er is gewoon niks uitbetaald).

Bij betfirst duurt het wat langer maar komt altijd wel goed hoor.
0 Vind ik leuk's
typhoon20:
glennvdb1:
typhoon20:
Geduld is een schone zaak.

Ja maar bij een andere weddenschap die later is gedaan en die ook juist is , die is wel ok , en bij de andere staat gewonnen en ook het geld dat is uitbetaald ( maar er is gewoon niks uitbetaald).

Bij betfirst duurt het wat langer maar komt altijd wel goed hoor.

Ondertussen al 24 u en nog altijd niets. Ik weet dat je veel geduld moet hebben met deze site maar toch :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.