Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gezocht: Tekstschrijvers voor 2015-2016

Hi iedereen!

Het voetbalseizoen 2014-2015 zit er weer bijna op. Voor volgend seizoen zijn we daarom alvast op zoek naar nieuwe toppers die komend seizoen een steentje willen bijdragen.

Heb je verstand van sport weddenschappen - kortom weet je altijd de value te vinden? - én beschik je over een vlotte pen? Dan zijn we vast-en-zeker op zoek naar jou!

Naast voor de verschillende voetbalcompetities, zijn we óók op zoek naar schrijvers voor diverse andere sporten!

Bekijk de vacatures op: https://www.voetbalwedden.net/vacatures/

Je sollicitatie kun je tot 27 mei sturen naar info@voetbalwedden.net.

Vragen kun je stellen in dit bericht. Updates worden eveneens in dit topic bekendgemaakt.

Succes!

Groetjes,
Denise
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 12-05-2015 11:46 Storten, inzetten en uitbetalen
in 12-05-2015 11:46 Storten, inzetten en uitbetalen
139 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
denise92:
denise92:
Algemene update: Informatie over hoe en wat en de complete taakverdeling volgen later.



Nu dus (a) ; verdeling staat klaar.


Waar kan deze teruggevonden worden?
0 Vind ik leuk's
Milanos, ik hoop dat je tips blijft geven want ze deugen wel degelijk. Ik vind het alleen jammer dat er wordt gekozen voor procedures en regeltjes en niet voor kwaliteit. Maar dat is een topsport mindset die ik dan daarin heb.

Ik ben sinds dit jaar NBA gaan volgen maar ik vind het ge-wel-dig. Ik zou het ook belangrijk vinden voor een community zoals deze dat er gekozen wordt voor kwaliteit van de tips. NBA is een sportcompetitie waar de goede betters veel meer tot hun recht komen dan bv de totaal onvoorspelbare MLB.

0 Vind ik leuk's
yippee:
denise92:
denise92:
Algemene update: Informatie over hoe en wat en de complete taakverdeling volgen later.



Nu dus (a) ; verdeling staat klaar.


Waar kan deze teruggevonden worden?


Staat in het tekstschrijvers forum.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
yippee:
denise92:
denise92:
Algemene update: Informatie over hoe en wat en de complete taakverdeling volgen later.



Nu dus (a) ; verdeling staat klaar.


Waar kan deze teruggevonden worden?


Staat in het tekstschrijvers forum.


Ik kan deze niet openen, ligt dit aan mij? Als ik op een topic titel klik in het tekstschrijvers forum, keer ik terug naar het normale forum...?

0 Vind ik leuk's
Heb ik gek genoeg ook, via mobiele site kom ik er op de pc wel bij:
https://www.voetbalwedden.net/topic/tekstschrijvers-2015-16-3347/#29837
0 Vind ik leuk's
Ik heb hetzelfde probleem als dutchsporter :-( .
0 Vind ik leuk's
~
sirtinus:
Milanos, ik hoop dat je tips blijft geven want ze deugen wel degelijk. Ik vind het alleen jammer dat er wordt gekozen voor procedures en regeltjes en niet voor kwaliteit. Maar dat is een topsport mindset die ik dan daarin heb.

Ik ben sinds dit jaar NBA gaan volgen maar ik vind het ge-wel-dig. Ik zou het ook belangrijk vinden voor een community zoals deze dat er gekozen wordt voor kwaliteit van de tips. NBA is een sportcompetitie waar de goede betters veel meer tot hun recht komen dan bv de totaal onvoorspelbare MLB.




Ben het grotendeels met je eens. Zelf volg ik de NBA sinds ik 14 ben en ik ben een groot fan. Kwaliteit moet natuurlijk altijd de eerste prioriteit zijn. Als iemand in het verleden al bewezen heeft dat diegene winstgevend is met zijn tips, moet deze natuurlijk een streepje voor hebben. Ik vind dan ook dat moet worden bij gehouden hoe de schrijvers van de voorbeschouwingen presteren, zodat je als lezer weet of je deze schrijver moet volgen. Daarnaast denk ik ook dat het voor ons belangrijk is om te weten waarom de schrijvers gekozen zijn en waarom wij die personen serieus moeten nemen. Ik zou bijvoorbeeld van een schrijver best willen weten hoe hij tot nu toe presteert op zijn competitie, en in hoeverre hij bijvoorbeeld kennis heeft van de NBA. Aangezien de NBA nou niet echt enorm bekend is in Nederland. Echter denk ik wel dat je de heren die nu zijn aangenomen voor de NBA ook een kans moet geven (tenzij je ze natuurlijk al kent, en weet dat ze niet winstgevend tippen:p).
0 Vind ik leuk's
Het gaat om vertrouwen en kennis. Je moet je bij jezelf afvragen waarom iemand voorbeschouwingen schrijft. Als je puur naar eigen belang kijkt is het beter om niet te delen. Maar iemand doet gegrond onderzoek en komt daarna met een goede redenatie waarom hij ergens voor kiest. Dat is puur goud voor iedereen die het leuk vindt om te betten op dingen buiten je eigen comfortzone.

Ik snap dat er regelgeving is maar uiteindelijk is het voor iedereen beter als er bepaalde mensen voorbeschouwingen kunnen schrijven voor het forum.
0 Vind ik leuk's
Ik kijk t aan, maar om eerlijk te zijn vind ik het nu dramatisch vorige maand 430 voorbeschouwingen geschreven waarvan er maar 35 goed waren. Dat niveau is dus echt veelte laag. Je kan dan beter niet de voorbeschouwingen lezen want je heb de kans 1 op 11 dat het goed is.

En wat je zegt ik heb in het verleden laten zien wat ik kan, de meeste tips die ik geef komen binnen en hebben value. Het is trouwens nog steeds vreemd dat je 1 persoon (die dus maximaal 5 artikelen mag schrijven per week) verslag laat doen van gemiddeld 34 games in een week (per 3 dagen gemiddeld 17) Dan kan je wel een back up hebben maar dat is alsnog te weinig. Als je basketball goed wilt verslaan moet je minstens 3 man hebben. Ik vind ook zeker dat de voorbeschouwing schrijvers moeten hebben laten zien dat hun tips betrouwbaar zijn en dat zeker de meerderheid goed is. Zoals Jappindo al zei hoe weten we in godsnaam of ze betrouwbaar zijn of niet?

thanks trouwens voor de support nog steeds boys, waardeer ik!
0 Vind ik leuk's
@timbarrett en @milanos

Komen jullie er nu wel bij via de desktop site?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.