Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gezocht: Tekstschrijvers voor 2015-2016

Hi iedereen!

Het voetbalseizoen 2014-2015 zit er weer bijna op. Voor volgend seizoen zijn we daarom alvast op zoek naar nieuwe toppers die komend seizoen een steentje willen bijdragen.

Heb je verstand van sport weddenschappen - kortom weet je altijd de value te vinden? - én beschik je over een vlotte pen? Dan zijn we vast-en-zeker op zoek naar jou!

Naast voor de verschillende voetbalcompetities, zijn we óók op zoek naar schrijvers voor diverse andere sporten!

Bekijk de vacatures op: https://www.voetbalwedden.net/vacatures/

Je sollicitatie kun je tot 27 mei sturen naar info@voetbalwedden.net.

Vragen kun je stellen in dit bericht. Updates worden eveneens in dit topic bekendgemaakt.

Succes!

Groetjes,
Denise
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 12-05-2015 11:46 Storten, inzetten en uitbetalen
in 12-05-2015 11:46 Storten, inzetten en uitbetalen
139 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
jappindo:
thijs92:
Zelfde systeem als bij blogabet lijkt me het beste, ROI en profit bijhouden, een betere manier is er niet ;)

Winrate is niet zo heel interessant, 80% @1.10 of 30% @4.00 ofzo dan zou ik altijd voor de laatste gaan. Ook handig om erbij te vermelden hoeveel tips er zijn gespeeld en hoeveel goed (daaruit volgt de winrate). (h)

@Jappindo: Vorm van een tipper maal ik niet om, is hetzelfde als roulette, 5x rood en dan verwacht jij dus op basis van het verleden dat ie nogmaals op rood valt?

Nee slechte vergelijking. Bijvoorbeeld als er twee schrijvers van tennistips zijn met tegenstrijdige tips, en ik er zelf totaal geen verstand van zou hebben (niet het geval ;-)). Heeft de schrijver die bijvoorbeeld 5x achter elkaar een tennistip goed voorspelt heeft een streepje voor bij mij, tegenover iemand die 5x achter elkaar een tennistip fout voorspelt. Maarja dat komt uiteindelijk ook allemaal neer op win ratio enzo.


Nee maar dit gaat om de lange termijn, dan is het altijd belangrijker wat iemand over 500 tips heeft gepresteerd dan over de laatste 5 ;)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
kan iemand eens een directe link geven, want ik geraak er nog altijd niet op :s
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 9 jun. 2015 om 07:31
babygun:
kan iemand eens een directe link geven, want ik geraak er nog altijd niet op :s


Link is alleen beschikbaar voor tekstschrijvers.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
thijs92:
jappindo:
thijs92:
Zelfde systeem als bij blogabet lijkt me het beste, ROI en profit bijhouden, een betere manier is er niet ;)

Winrate is niet zo heel interessant, 80% @1.10 of 30% @4.00 ofzo dan zou ik altijd voor de laatste gaan. Ook handig om erbij te vermelden hoeveel tips er zijn gespeeld en hoeveel goed (daaruit volgt de winrate). (h)

@Jappindo: Vorm van een tipper maal ik niet om, is hetzelfde als roulette, 5x rood en dan verwacht jij dus op basis van het verleden dat ie nogmaals op rood valt?

Nee slechte vergelijking. Bijvoorbeeld als er twee schrijvers van tennistips zijn met tegenstrijdige tips, en ik er zelf totaal geen verstand van zou hebben (niet het geval ;-)). Heeft de schrijver die bijvoorbeeld 5x achter elkaar een tennistip goed voorspelt heeft een streepje voor bij mij, tegenover iemand die 5x achter elkaar een tennistip fout voorspelt. Maarja dat komt uiteindelijk ook allemaal neer op win ratio enzo.


Nee maar dit gaat om de lange termijn, dan is het altijd belangrijker wat iemand over 500 tips heeft gepresteerd dan over de laatste 5 ;)


Ben ik het zeker niet mee eens je hebt ook veel mensen die naar mate beter worden dan geven die oude tips een verkeerd beeld
0 Vind ik leuk's
ok lol
bedankt denise ;-)
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 9 jun. 2015 om 10:19
Als er een ideale formule is - waar hopelijk iedereen zich in kan vinden - hoor ik het graag mannen :-) Dan gaan wij kijken of het kunnen toevoegen aan de voorbeschouwingen.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Goedenavond,

Persoonlijk vind ik dat er over het algemeen vrij weinig voorbeschouwingen worden geschreven voor de Serie A, dus was ik benieuwd of jullie nog tekstschrijvers zoeken voor de voorbeschouwingen van de Serie A. En zo ja, dan zou ik me graag beschikbaar stellen hiervoor.

Ik studeer zelf filosofie en vindt het fijn om te schrijven. Hiernaast volg ik vanuit interesse veel Serie A en logischerwijs speel ik de meeste bets dan ook in de Italiaanse competities. Zelf wed ik al zo'n 4/5 jaar op voetbalwedstrijden over de gehele wereld en ben dus ook bekend met de terminologie en het value zoeken.

Ten tijde dat dit topic geopend werd was ik al enthousiast, ik heb destijds ook nog twee 'oefenvoorbeschouwingen' geschreven die ik pas terugvond op me laptop, echter heb ik verzuimd deze op te sturen, de reden kan ik me niet herinneren eigenlijk haha. Dit lijkt me erg leuk om naast het werken en studeren te doen.

Ben benieuwd of het nog kan, en zo ja dan hoor ik het!

Mvg,
KingShala



0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 4 jan. 2016 om 08:47
kingshala:
Goedenavond,

Persoonlijk vind ik dat er over het algemeen vrij weinig voorbeschouwingen worden geschreven voor de Serie A, dus was ik benieuwd of jullie nog tekstschrijvers zoeken voor de voorbeschouwingen van de Serie A. En zo ja, dan zou ik me graag beschikbaar stellen hiervoor.

Ik studeer zelf filosofie en vindt het fijn om te schrijven. Hiernaast volg ik vanuit interesse veel Serie A en logischerwijs speel ik de meeste bets dan ook in de Italiaanse competities. Zelf wed ik al zo'n 4/5 jaar op voetbalwedstrijden over de gehele wereld en ben dus ook bekend met de terminologie en het value zoeken.

Ten tijde dat dit topic geopend werd was ik al enthousiast, ik heb destijds ook nog twee 'oefenvoorbeschouwingen' geschreven die ik pas terugvond op me laptop, echter heb ik verzuimd deze op te sturen, de reden kan ik me niet herinneren eigenlijk haha. Dit lijkt me erg leuk om naast het werken en studeren te doen.

Ben benieuwd of het nog kan, en zo ja dan hoor ik het!

Mvg,
KingShala



Excuses voor de late reactie. Je bericht was me even ontschoten. Je kunt altijd een open sollicitatie sturen naar info@voetbalwedden.net, mochten we dan weer kandidaten zoeken - dan hebben we alvast je gegevens.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
kingshala:
Goedenavond,

Persoonlijk vind ik dat er over het algemeen vrij weinig voorbeschouwingen worden geschreven voor de Serie A, dus was ik benieuwd of jullie nog tekstschrijvers zoeken voor de voorbeschouwingen van de Serie A. En zo ja, dan zou ik me graag beschikbaar stellen hiervoor.

Ik studeer zelf filosofie en vindt
het fijn om te schrijven. Hiernaast volg ik vanuit interesse veel Serie A en logischerwijs speel ik de meeste bets dan ook in de Italiaanse competities. Zelf wed ik al zo'n 4/5 jaar op voetbalwedstrijden over de gehele wereld en ben dus ook bekend met de terminologie en het value zoeken.




Vergeet dan wel je spelfouten niet na te kijken. Ik studeer dus ik vind. ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.