Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gezocht: Tekstschrijvers voor 2015-2016

Hi iedereen!

Het voetbalseizoen 2014-2015 zit er weer bijna op. Voor volgend seizoen zijn we daarom alvast op zoek naar nieuwe toppers die komend seizoen een steentje willen bijdragen.

Heb je verstand van sport weddenschappen - kortom weet je altijd de value te vinden? - én beschik je over een vlotte pen? Dan zijn we vast-en-zeker op zoek naar jou!

Naast voor de verschillende voetbalcompetities, zijn we óók op zoek naar schrijvers voor diverse andere sporten!

Bekijk de vacatures op: https://www.voetbalwedden.net/vacatures/

Je sollicitatie kun je tot 27 mei sturen naar info@voetbalwedden.net.

Vragen kun je stellen in dit bericht. Updates worden eveneens in dit topic bekendgemaakt.

Succes!

Groetjes,
Denise
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 12-05-2015 11:46 Storten, inzetten en uitbetalen
in 12-05-2015 11:46 Storten, inzetten en uitbetalen
139 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
sheenaw:
Succes dutchsporter! ik verwacht dat het niveau van de tips nu toch omhoog gaat.

Milanos, je kan altijd een open sollicitatie sturen met betrekking tot NBA tips. je weeeet tochhh
ben87:
Succes dutchsporter! ik verwacht dat het niveau van de tips nu toch omhoog gaat.

Milanos, je kan altijd een open sollicitatie sturen met betrekking tot NBA tips. je weeeet tochhh


ben87 a.k.a. sheenaw :p
0 Vind ik leuk's
Helaas na drie jaar Serie A vanaf volgend seizoen niet meer :-( Zal de topic dan wat beter bij houden, blijft mijn favorietje namelijk (y)
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
stiletto28:
Gefeliciteerd dutch en klijn, met jullie gaat het niveau zeker omhoog!


Thanks Stiletto!
0 Vind ik leuk's
robinvajax:
denise92:
syndra:
robinvajax:
milanos:
DAMN te laat gezien had voor NBA best graag willen schrijven (n)


Het zou doodzonde zijn als het voetbalwedden.net team jou zou laten lopen voor de NBA teksten.

Denise92, Milanos moet je nog een kans geven!


Ik deel deze mening ;).


We hebben alleen niet voor niks een sluitingsdatum hé (a).




Dat is waar, maar voor dit soort betters moet er een uitzondering gemaakt kunnen worden!
Ik denk niet dat de NBA tekstschrijvers voor het oprapen liggen :p


Haha ik had nog een e-mail gestuurd, tevergeefs ze wil me niet hebben!

Maar anyway thanks voor de support (y)
0 Vind ik leuk's
Ik zag dat jullie nog mensen nodig hadden, om voorbeschouwingen te schrijven voor sporten buiten het voetbal om.
Zonder op te scheppen kan ik zelf zeggen dat ik veel meer dan het gemiddeld persoon van NBA weet.
Sinds ik 17 ben volg ik zoveel mogelijk wedstrijden live en hierdoor heb ik aardig wat verstand van NBA en haar teams op gedaan. Daarnaast ben ik ook nog erg goed met het analyseren van statistieken waardoor zeker 3/4 van mijn bets binnen komen. Over de afgelopen 2 maanden heb ik een netto winst behaald van 1631,23 met 30 euro als begin kapitaal.
Veel van mij tips deelde ik al op Facebook met korte voorbeschouwingen en daarnaast tipte ik ook regelmatig in mijn forum op voetbalwedden met de nodige statistieken.
Nadat ik met Jasper heb gesproken (Syndra op voetbalwedden), die mij aanmoedigde om ook in te gaan op te vacature, heb ik besloten om jullie te benaderen. Jasper liet mij weten dat hij is gekozen voor het volgende seizoen om voorbeschouwingen te schrijven voor basketbal.
Hij en ik vinden dat één persoon voor basketbal voorbeschouwingen niet genoeg is. Ik zal even kort uitleggen waarom;
Alleen NBA bestaat al uit 34 teams waarvan er bijna elke dag in de week zo’n 5 tot 8 wedstrijden worden gespeeld. Eén persoon kan daar alleen niet verslag van doen. Daarom lijkt het mij verstandig om tenminste twee personen aan te nemen voor deze vacature. Dan kunnen wij onderling bepalen wie verslag doet van welke wedstrijden. Dit kan ook gemakkelijk gebeuren omdat wij goed contact met elkaar hebben.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hi Milan,

ik ben het ermee eens dat één persoon niet voldoende is voor basketbal, daarom is er ook een back-up :-). Maar ook die heb ik al benaderd. Als je iets eerder had gereageerd, had ik je graag meegenomen in het sollicitatie-proces, maar nu val je net buiten de boot.

Wellicht dat je Syndra op een andere manier kan bijstaan, maar dat laat ik graag aan jullie over. Wij staan altijd open voor verbeteringen en / of aanvullingen.

Groetjes,
Denise

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Helaas, volgende keer beter dus.
0 Vind ik leuk's
(n) jammer, vond je picks altijd goed onderbouwd en denk tot je ook een aanwinst was geweest voor het schrijven van de NBA voorbeschouwingen
0 Vind ik leuk's
Gewoon lekker blijven tippen in je topic! Dan maakt het verder ook niks uit (op die 7 EUR per bijdrage na dan, wat dus persoonlijk is...maar dat heb je niet nodig met zulke winstgevende maanden!).


En wellicht staan de sterren er weer heel anders bij als het nieuwe NBA seizoen van start gaat ;)
0 Vind ik leuk's
Ik ben ook uitgekozen, heb er veel zin in :)
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 2 Jun 2015 om 07:24
Algemene update: Informatie over hoe en wat en de complete taakverdeling volgen later.





0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 5 Jun 2015 om 08:42
denise92:
Algemene update: Informatie over hoe en wat en de complete taakverdeling volgen later.



Nu dus (a) ; verdeling staat klaar.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.