Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gezocht: Tekstschrijvers voor 2015-2016

Hi iedereen!

Het voetbalseizoen 2014-2015 zit er weer bijna op. Voor volgend seizoen zijn we daarom alvast op zoek naar nieuwe toppers die komend seizoen een steentje willen bijdragen.

Heb je verstand van sport weddenschappen - kortom weet je altijd de value te vinden? - én beschik je over een vlotte pen? Dan zijn we vast-en-zeker op zoek naar jou!

Naast voor de verschillende voetbalcompetities, zijn we óók op zoek naar schrijvers voor diverse andere sporten!

Bekijk de vacatures op: https://www.voetbalwedden.net/vacatures/

Je sollicitatie kun je tot 27 mei sturen naar info@voetbalwedden.net.

Vragen kun je stellen in dit bericht. Updates worden eveneens in dit topic bekendgemaakt.

Succes!

Groetjes,
Denise
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 12-05-2015 11:46 Storten, inzetten en uitbetalen
in 12-05-2015 11:46 Storten, inzetten en uitbetalen
139 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 28 mei 2015 om 14:34
Even korte update: We zijn aardig op weg, maar gezien het grote aantal inzendingen - lukt het niet om vandaag al een oordeel te vellen. Wordt nog vervolgd dus. Nogmaals excuses voor het wachten!

0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Wat ik me wel zat te bedenken is de 48 uur eis wat betreft tennis voorbeschouwing.

De eerste rondes zijn vaak wel op tijd bekend maar bijvoorbeeld ronde 2, ronde 3 etcetera wordt vaak de dag ervoor bepaald door de uitslagen (knockout fase).
Bijvoorbeeld de grand slam nu Roland Garros, er zijn nu een paar wedstrijden voor morgen bekend maar voor overmorgen nog niet.
0 Vind ik leuk's
Idem voor mij. De Engelse competities waar ik mijn kandidaat voor stel, waren ten tijde van de vacature nagenoeg allemaal gespeeld/ er viel niets meer om voor te spelen. De deadline van 27 mei had ik drie dagen later verwacht, een foutje van mijn kant dus. Wellicht zijn er geen inzendingen met kandidaatstellingen, maar daar ga ik niet van uit. Ook ik zal afwachten en anders blijf ik gewoon in mijn topic posten.

Grt ross
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 28 mei 2015 om 17:25
timbarrett:
Wat ik me wel zat te bedenken is de 48 uur eis wat betreft tennis voorbeschouwing.

De eerste rondes zijn vaak wel op tijd bekend maar bijvoorbeeld ronde 2, ronde 3 etcetera wordt vaak de dag ervoor bepaald door de uitslagen (knockout fase).
Bijvoorbeeld de grand slam nu Roland Garros, er zijn nu een paar wedstrijden voor morgen bekend maar voor overmorgen nog niet.


Het is een streven, maar het gaat ons er vooral om dat het geen last-minute-klusje wordt.

Updates die bijvoorbeeld later bekend worden gemaakt (blessures, wijzigingen, etc.) kunnen altijd worden toegevoegd aan een eerder geschreven artikel.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
denise92:
timbarrett:
Wat ik me wel zat te bedenken is de 48 uur eis wat betreft tennis voorbeschouwing.

De eerste rondes zijn vaak wel op tijd bekend maar bijvoorbeeld ronde 2, ronde 3 etcetera wordt vaak de dag ervoor bepaald door de uitslagen (knockout fase).
Bijvoorbeeld de grand slam nu Roland Garros, er zijn nu een paar wedstrijden voor morgen bekend maar voor overmorgen nog niet.


Het is een streven, maar het gaat ons er vooral om dat het geen last-minute-klusje wordt.

Updates die bijvoorbeeld later bekend worden gemaakt (blessures, wijzigingen, etc.) kunnen altijd worden toegevoegd aan een eerder geschreven artikel.


Begrijpelijk en zou haalbaar moeten zijn, thanks voor de update.
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 29 mei 2015 om 10:53
denise92:
Even korte update: We zijn aardig op weg, maar gezien het grote aantal inzendingen - lukt het niet om vandaag al een oordeel te vellen. Wordt nog vervolgd dus. Nogmaals excuses voor het wachten!



Update: Maandag krijgt iedereen per e-mail bericht.

0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Kan je nog solliciteren?
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 29 mei 2015 om 12:02
boyds:
Kan je nog solliciteren?


Nee, de sluitingsdatum voor nieuwe kandidaten is helaas voorbij.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Ben benieuwd naar de uitslagen!
0 Vind ik leuk's
Ik ben ook benieuwd wie de winnaars zijn.. De mails zijn vertrokken naar de kandidaten. Succes allen, ik ben er helaas niet bij.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.