Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Limiteren & Uitbetalen

Ik zie veel berichten voorbij komen over limiteren en dat bepaalde bookmakers moeilijk doen bij hoge uitbetalingen.

Ik ben benieuwd bij welke bookies je grote bedragen live (1000-5000) in kan zetten en dat je ook de redelijke garantie hebt dat ze je uitbetalen als je een aardige winst hebt gemaakt zonder al teveel moeilijkheden.

Ik ben ook benieuwd waar ze je snel limiteren, als ze zien dat je met bovenstaande inzet 1 of 2 goede betjes plaats en het geld er dan gelijk afhaalt, heb je dan snel kans gelimiteerd of geblokkeerd te worden?

hypothetisch gesproken;

ik zet 5000 in op een quote van 1,30, win deze, wil de 6500 er gelijk afhalen. waar heb ik kans dat ik deze zonder al teveel moeite eraf krijgen en kunnen ze je snel blokkeren als dit 1 of 2 x goed gaat. En ook belangrijk, kan je überhaupt je inzet kwijt raken(en dan bedoel ik niet door de bet te verliezen :p ) als zij je besluiten te blokkeren. Aangezien het toch in het buitenland gevestigde bedrijven zijn, krijg je het bedrag denk ik niet makkelijk terug als zij echt moeilijk gaan doen.

hoor het graag!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hammer1986
Country flaghammer1986 in 12-07-2016 14:33 Storten, inzetten en uitbetalen
in 12-07-2016 14:33 Storten, inzetten en uitbetalen
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.