Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Meer dan 700 euro gewonnen, gelijk uitbetalen?

meer dan 700 euro gewonnen, gelijk uitbetalen? of zit er nog belasting over, want soms lees ik reacties dat dat zo is maar ook bij veel hoor ik dat dat niet meer zo is? weet iemand het echte antwoord?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar cr777
Country flagcr777 in 25-01-2016 22:06 Storten, inzetten en uitbetalen
in 25-01-2016 22:06 Storten, inzetten en uitbetalen
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
voor de zekerheid in 2 x uitbetalen. houdt het onder de 450 per withrawal
0 Vind ik leuk's
In principe is er niks mis met 700 in één keer uit laten betalen. De belastingdienst gaat echt niet voor 700 euro achter je aan. Heb zelf ook meerdere malen bedragen geïnd die vele malen hoger zijn. Zou dus totaal geen probleem hoeven te zijn. Laat het lekker in één keer uitbetalen. Belastingdienst komt pas achter je aan(en dan nog lang niet altijd) bij opvragingen VANAF 10.000 euro per keer. Dat komt omdat banken op dat moment verplicht zijn de belastingdienst in te schakelen. Zit je daar onder? Dan geen zorgen. :) ;-) (y)
0 Vind ik leuk's
vincentvvv:
In principe is er niks mis met 700 in één keer uit laten betalen. De belastingdienst gaat echt niet voor 700 euro achter je aan. Heb zelf ook meerdere malen bedragen geïnd die vele malen hoger zijn. Zou dus totaal geen probleem hoeven te zijn. Laat het lekker in één keer uitbetalen. Belastingdienst komt pas achter je aan(en dan nog lang niet altijd) bij opvragingen VANAF 10.000 euro per keer. Dat komt omdat banken op dat moment verplicht zijn de belastingdienst in te schakelen. Zit je daar onder? Dan geen zorgen. :) ;-) (y)


Lijkt me onzin dat vanaf 10.000 euro. Bij 10.000 euro moet de bank het inderdaad op gaan vragen. Maar als jij maandelijks 5000 euro inkomsten heb aan voetbalwedden staan ze echt wel binnen de kortste keren aan je deur.
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl
Dat weet ik niet Swotty, normaal gaan er automatisch bellen rinkelen bij de belastingdienst bij bedragen tussen 10.000 - 15.000 euro omdat ,zoal vincentvvv aangeeft, dan de belastingdienst op de hoogte MOET worden gebracht.

Wat de belastingdienst doet bij iedere burger is begin van het jaar kijken wat er op je rekening staat, kijken wat er eind van het jaar op je rekening staat en ze krijgen je jaaropgave van je baas waardoor ze jouw bruto jaarsalaris weten.
Pak je 5000 per maand met wedden dan zal je een gedeelte van het geld wel op moeten maken of op moeten nemen en zorgen dat je niet opeens een dikke spaarrekening hebt die niet te verklaren is met jouw jaar salaris.
Beste is gewoon belasting betalen bij zulke bedragen per maand of verhuizen naar een land waar je geen belasting hoeft te betalen :D

maar terug komen op topic van CR777: 700 euro in 1 keer storten is geen probleem, wil je helemaal 100% zekerheid dan gewoon verdelen in 2 keer met uitbetalen. Je hoeft echt niet bang te zijn voor de belastingdienst bij dit soort bedragen. Is het je hoofd inkomen....? dan sowieso max 450 euro per keer overmaken, dan ligt het natuurlijk anders :)
0 Vind ik leuk's
cr777:
meer dan 700 euro gewonnen, gelijk uitbetalen? of zit er nog belasting over, want soms lees ik reacties dat dat zo is maar ook bij veel hoor ik dat dat niet meer zo is? weet iemand het echte antwoord?

Officieel moet je kansspelbelasting betalen als je in 1 keer 700 euro laat storten. Alleen is jouw bedrag dusdanig 'laag' dat voor 99,99 procent kans de Belastingdienst er niet achterkomt.
0 Vind ik leuk's
neem skrill in vervolg dan helemaal geen problemen
0 Vind ik leuk's
Dat laatste idd, kun je daarna gewoon pinnen niks aan de hand.

Zijn hier denk ik ook maar weinig mensen die echt dikke bedragen verdienen aan wedden waar de belasting dienst van wakker ligt denk ik ;-)
0 Vind ik leuk's
Precies. Ik doe sowieso altijd maximaal 250 a 300 per keer uitbetalen. Ook voor het geval het mis gaat vind ik dat fijner gevoel.

En inderdaad, skrill kaartje nemen. Jammer dat de belgische bookies niet uitbetalen via skrill
0 Vind ik leuk's
ik heb paar maanden geleden 3k uitbetaald, het kan gewoon :)
0 Vind ik leuk's
Als ze je op de korrel hebben dan maakt het niet uit of je een moneybookers kaartje hebt of neteller.
Als de belastingdienst aanklopt bij deze bedrijven moeten die gewoon jouw gegevens doorgeven.

http://nl.pokernews.com/nieuws/2014/03/mogelijke-blokkering-van-betalingen-via-ideal-en-e-wallets-d-14684.htm

Oud nieuws maar nu de legalisatie eraan zit te komen zeer actueel.


zolang je niet over de 4000-5000 per maand wint en overmaakt zal de belastingdienst niet achter je aankomen.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.