Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Meer dan 700 euro gewonnen, gelijk uitbetalen?

meer dan 700 euro gewonnen, gelijk uitbetalen? of zit er nog belasting over, want soms lees ik reacties dat dat zo is maar ook bij veel hoor ik dat dat niet meer zo is? weet iemand het echte antwoord?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar cr777
Country flagcr777 in 25-01-2016 22:06 Storten, inzetten en uitbetalen
in 25-01-2016 22:06 Storten, inzetten en uitbetalen
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
farazje:
ik heb paar maanden geleden 3k uitbetaald, het kan gewoon :)


Een naheffingsaanslag van de belastingdienst kan ook gewoon en dan ben je verder van huis. De BD maakt op dat moment een grove inschatting van je inkomsten, dit is gek genoeg altijd in het voordeel van de belastingdienst zelf. Als kers op de taart krijg je er ook nog een leuke verzuimboete bovenop. Als je gepakt wil worden moet je zo door blijven gaan, dan durf ik een wedje te leggen dat je binnen no-time een blauwe brief op je deurmat hebt liggen.
0 Vind ik leuk's
pauperclown:
farazje:
ik heb paar maanden geleden 3k uitbetaald, het kan gewoon :)


Een naheffingsaanslag van de belastingdienst kan ook gewoon en dan ben je verder van huis. De BD maakt op dat moment een grove inschatting van je inkomsten, dit is gek genoeg altijd in het voordeel van de belastingdienst zelf. Als kers op de taart krijg je er ook nog een leuke verzuimboete bovenop. Als je gepakt wil worden moet je zo door blijven gaan, dan durf ik een wedje te leggen dat je binnen no-time een blauwe brief op je deurmat hebt liggen.
pauperclown:
farazje:
ik heb paar maanden geleden 3k uitbetaald, het kan gewoon :)


Een naheffingsaanslag van de belastingdienst kan ook gewoon en dan ben je verder van huis. De BD maakt op dat moment een grove inschatting van je inkomsten, dit is gek genoeg altijd in het voordeel van de belastingdienst zelf. Als kers op de taart krijg je er ook nog een leuke verzuimboete bovenop. Als je gepakt wil worden moet je zo door blijven gaan, dan durf ik een wedje te leggen dat je binnen no-time een blauwe brief op je deurmat hebt liggen.
pauperclown:
farazje:
ik heb paar maanden geleden 3k uitbetaald, het kan gewoon :)


Een naheffingsaanslag van de belastingdienst kan ook gewoon en dan ben je verder van huis. De BD maakt op dat moment een grove inschatting van je inkomsten, dit is gek genoeg altijd in het voordeel van de belastingdienst zelf. Als kers op de taart krijg je er ook nog een leuke verzuimboete bovenop. Als je gepakt wil worden moet je zo door blijven gaan, dan durf ik een wedje te leggen dat je binnen no-time een blauwe brief op je deurmat hebt liggen.


Politiek !
0 Vind ik leuk's
700 euro dat heb je heel goed gedaan! Ik heb een keer 1900 gewonnen. Was echt superervaring. Heb er een laptop van gekocht en een tas voor de laptop.
0 Vind ik leuk's
Heb je een screentje van die 700€ ?
Ik heb namelijk enkel maar geld verloren tot nu toe dus zoveel geld wil ik nu wel eens zien !
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.