Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Taartmodel: meer inzetten bij grotere bankroll?

bij het taartmodel is het de bedoeling dat je een percentage van je bankroll inzet. bij een bankroll van 100 euro is 3/10 bijv. 3 euro. maar wat als je je bankroll verder uitbouwt en op bijvoorbeeld 500 euro uitkomt. dan zou dezelfde bet bij 3/10 dus 15 euro zijn ipv 3. wat doen jullie? zetten jullie meer in naarmate je bankroll groeit of houden jullie het in dit geval bij 3 euro? ik ben erg benieuwd naar jullie mening en wat uiteindelijk het meest winstgevend is. natuurlijk verhoog je je winkansen bij meer inzet, maar neemt dit ook meer risico met zich mee.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar basnieuwegein
Country flagbasnieuwegein in 27-07-2014 10:44 Storten, inzetten en uitbetalen
in 27-07-2014 10:44 Storten, inzetten en uitbetalen
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Deze inzet qua staking hangt af van de value en varieert dus.

BR laat ik in ieder geval langzaam groeien, ik verhoog na een maand winst mijn staking tot op zeker hoogte.
Heb voor mijzelf een maximum bepaalt voor 10/10 tot ik dat gehaald heb blijf ik verhogen, bij een mindere maand verlaag ik.
Daarnaast heb ik verschillen in unitsize, de ene tipper is namelijk beter dan de ander.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.