Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Uitbetalen van Bwin maar nog geen 18 jaar

Hoi,
aangezien ik nog niet de leeftijd van 18 jaar heb bereikt heeft mijn moeder een account aangemaakt op haar naam. Nu heb ik een vraag, aangezien ik wel een eigen bankkaart + rekening heb ( op mijn naam) zou ik graag willen dat het hierop gestort wordt ( via paypal) .
Zou dit een probleem kunnen veroorzaken mijn bwin acc verified is op mijn moeders naam en paypal op de naam van mijn rekening ?

Grtz en alvast bedankt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hubmens
Country flaghubmens in 21-09-2010 18:04 Storten, inzetten en uitbetalen
in 21-09-2010 18:04 Storten, inzetten en uitbetalen
21 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dag Hubmens,

Ten eerste welkom op voetbalwedden.net! Op antwoord te geven op je vraag: hou het simpel en laat het op de rekening van je moeder storten. Voordat je kan uitbetalen zal je de identiteitskaart van je moeder moeten toesturen aan Bwin. Indien de gegevens die je ooit bij registratie én de gegevens op de identiteitskaart NIET overeenkomen (naam, geboortedatum) dan zal je account geblokkeerd worden.

Ik ga er echter vanuit dat je alles legitiem hebt ingevoerd. Kortom: hou het simpel en laat het op je moeders rekening overmaken. Indien je 18 bent kan je een eigen account openen.

Succes en ik hoop je hier vaker te zien! Doe je bijvoorbeeld al mee met het Bookmakerspel?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Oké, ik heb inderdaad alles goed ingevuld.
Maar omdat mijn moeder het niet echt vertrouwt op een rekening waar veel geld op staat en aangezien op de mijne een euro of 100 staat heeft ze liever dat het op mijn rekening gebeurd.
Mijn account info en de ID van mijn moeder komen echt wel zeker overeen :).
Grtz

0 Vind ik leuk's
Bwin is een beursgenoteerd bedrijf die het zich niet kan veroorloven om 'gedoe' met financiën te krijgen. Dat is ook de reden dat iedere account gecontroleerd moet worden voordat er een uitbetaling plaats kan vinden.

Ik kan je bij deze vertrouwen dat rekeninginformatie bij Bwin (en andere grote Bookmakers) vertrouwd is, anders gooien ze hun eigen glazen in.

Ik zou het makkelijk en simpel houden maar het blijf natuurlijk jou/jullie keuze ;-)

In ieder geval succes! Laat je weten als het op de 'paypal' manier gelukt is?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]Hoi,
aangezien ik nog niet de leeftijd van 18 jaar heb bereikt heeft mijn moeder een account aangemaakt op haar naam. Nu heb ik een vraag, aangezien ik wel een eigen bankkaart + rekening heb ( op mijn naam) zou ik graag willen dat het hierop gestort wordt ( via paypal) .
Zou dit een probleem kunnen veroorzaken mijn bwin acc verified is op mijn moeders naam en paypal op de naam van mijn rekening ?

Grtz en alvast bedankt.

Hallo Hubmens allereerst welkom hier op voetbalwedden! Uiteraard is het het meest verstandig om te wachten tot je daadwerkelijk 18 bent. Maar als je het wedden echt niet kan laten dan is bijvoorbeeld in jou geval een Paysafecard heel handig deze kan je kopen bij vele verkooppunten zoals tankstations etc de code van de Paysafecard kan je invoeren waarna het tegoed op je account wordt bijgeschreven. Aangezien je al een account op je moeders naam hebt kun je zo een paysafecard kopen en zit je niet met het probleem van Paypal. Paypal is bij Bwin namelijk niet beschikbaar. Er zijn maar een beperkt aantal bookmakers zoals Ladbrokes die Paypal accepteren. Verder is een Paysafecard de naam zegt het al ook veiliger dan bijvoorbeeld dan Paypal.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Oké, ook misschien nog even toevoegen dat ik belg ben :).
Nog even een vraag, als ik dan via die paysafecard wil betalen, hoe kan ik mij dan laten uitbetalen ?

Bij mij staat paypal wel degelijk erbij bij bwin ?
GRTZ
0 Vind ik leuk's
[quote]Oké, ook misschien nog even toevoegen dat ik belg ben :).
Nog even een vraag, als ik dan via die paysafecard wil betalen, hoe kan ik mij dan laten uitbetalen ?

Bij mij staat paypal wel degelijk erbij bij bwin ?
GRTZ

Wat raar ik meen dat ik zoeits al eerder had gehoord en dat het probleem hier op het forum ergens al aangekaart was. Als je een paysafecard of een freebet card gebruikt dan kun je daar niet naar uitbetalen. Met Visa,Bankgiro,Neteller,Moneybookers en Western Union kan je uitbetalen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Maar het probleem is, als ik bijv op win wil uitbetalen naar neteller dat ik dan eerst een storting moet doen van mijn neteller acc naar mijn bwin acc.
Kan ik niet via mijn paysafecard geld zetten op mijn paypal of neteller account ?

GRTZ
0 Vind ik leuk's
[quote]Maar het probleem is, als ik bijv op win wil uitbetalen naar neteller dat ik dan eerst een storting moet doen van mijn neteller acc naar mijn bwin acc.
Kan ik niet via mijn paysafecard geld zetten op mijn paypal of neteller account ?

GRTZ

Ik geloof niet dat services zoals Neteller,Moneybookers en Paypal tegoed van een Paysafecard accepteren. Ik kom net trouwens op een idee. Wat je wel kan doen is een Paysafecard aanschaffen en dan een account aanmaken bij een van de vele bookies en dan de code van de Paysafecard invullen waarna je geld hebt op een bookie account.
Als je dan ook nog een Moneybookers account aanmaakt kan je het eventueel gewonnen geld zo op moneybookers terugstorten.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Oké, maar het probleem is dat je éénmaal geld hebt moeten storten met moneybookers voordat je kan laten uitbetalen via moneybookers .
0 Vind ik leuk's
[quote]Oké, maar het probleem is dat je éénmaal geld hebt moeten storten met moneybookers voordat je kan laten uitbetalen via moneybookers .


Ja dat klopt idd. Dan zou je of geld via een bankrekening moeten storten naar Moneybookers of via een creatieve manier door via spaarprogramma´s punten te sparen en die te laten uitbetalen op je Moneybookers maar dat duurt wel lang.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.