Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Uitbetalen van Bwin maar nog geen 18 jaar

Hoi,
aangezien ik nog niet de leeftijd van 18 jaar heb bereikt heeft mijn moeder een account aangemaakt op haar naam. Nu heb ik een vraag, aangezien ik wel een eigen bankkaart + rekening heb ( op mijn naam) zou ik graag willen dat het hierop gestort wordt ( via paypal) .
Zou dit een probleem kunnen veroorzaken mijn bwin acc verified is op mijn moeders naam en paypal op de naam van mijn rekening ?

Grtz en alvast bedankt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hubmens
Country flaghubmens in 21-09-2010 18:04 Storten, inzetten en uitbetalen
in 21-09-2010 18:04 Storten, inzetten en uitbetalen
21 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heeft iemand van jullie toevallig een paypal account?
Als jullie een hebben zouden jullie mij dan een plezier willen doen en mij 10 euro storten, in de plaats krijgen jullie een paysafecard.
Ik zou dit echt heel erg apprecieren.

Groetjes Hubmens.
0 Vind ik leuk's
[quote]Heeft iemand van jullie toevallig een paypal account?
Als jullie een hebben zouden jullie mij dan een plezier willen doen en mij 10 euro storten, in de plaats krijgen jullie een paysafecard.
Ik zou dit echt heel erg apprecieren.

Groetjes Hubmens.


Ikzelf gebruik geen Paypal maar gebruik toch meer Neteller en Moneybookers. Als ik Paypal had dan zou ik je zeker 10 euro storten in ruil voor de paysafecard. Misschien is het forum topic https://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/403/ wel interessant om te lezen dat gaat ook over Paypal en Moneybookers.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ah ok :) .
Kan je via de neteller ook een gift versturen ? :)

Toch bedankt hoor :) .
0 Vind ik leuk's
Via Neteller kan je geld overmaken naar andere Neteller accounts, hetzelfde geldt voor Moneybookers. Bekijk het maar eens rustig.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Oké, ik wil wel een neteller acc of moneybookers acc aanmaken als iemand van jullie me op deze manier wil helpen ?
0 Vind ik leuk's
[quote]Oké, ik wil wel een neteller acc of moneybookers acc aanmaken als iemand van jullie me op deze manier wil helpen ?

Geen probleem ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vraagje:
als je geld van bwin naar paypal wil laten uitbetalen, gebeurt dit dan meteen (zoals bij sommige pokersites) of moet het nog eerst goed gekeurd worden en gaan er dan paar dagen over?

Ik zoek een super snelle uitbetalingsmethode
0 Vind ik leuk's
[quote]vraagje:
als je geld van bwin naar paypal wil laten uitbetalen, gebeurt dit dan meteen (zoals bij sommige pokersites) of moet het nog eerst goed gekeurd worden en gaan er dan paar dagen over?

Ik zoek een super snelle uitbetalingsmethode

Zelf gebruik ik geen Paypal maar meestal moet het gekeurd worden en duurt dat een paar uur tot een paar dagen afhankelijk van de bookmaker en de betaalservice.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]Oké, ik wil wel een neteller acc of moneybookers acc aanmaken als iemand van jullie me op deze manier wil helpen ?

Is het al gelukt of heb je al een creatieve manier gevonden om toch te kunnen wedden ?
0 Vind ik leuk's
Unibet
Ja, ik heb een account aangemaakt maar nog niet de kans gehad om met iemand van hier in contact te komen erover :) . Ga misschien dit weekend proberen dat iemand mij 10 euro stort voor een paysafecard :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.