Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Uitbetaling Betfirst

beste,
ik heb hier even een vraag over het uitbetalen bij betfirst. Het is de eerste keer dat ik me wil laten uitbetalen, dus ik ben er echt nog nieuw in. Nu zijn er een paar dingen waar ik niet helemaal zeker over ben in de lijst van in te vullen dingen. Van de onderstaande dingen ben ik niet zeker of weet ik niet waar ik ze kan vinden, dus vraag ik aan jullie maar even hulp :p
Accountnummer: (waar kan ik dit vinden?)
RIB-nummer: (again, waar dit te vinden?)
Bankcode: (gaat dit een code van de bank zelf zijn, of je eigen bankcode die op je kaart staat? want ervoor hebben ze ook al je IBAN gevraagd)
Vestigingsnummer:
Het kunnen misschien domme vragen zijn voor sommigen, maar ik ben liever zeker dan dat ik het maar zit te gokken!
Alvast bedankt voor de hulp.
Review : http://www.voetbalwedden.net/bookmakers/betfirst/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar psql
Country flagpsql in 5-05-2012 20:21 Storten, inzetten en uitbetalen
in 5-05-2012 20:21 Storten, inzetten en uitbetalen
21 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ten eerste welkom op het forum.
Ten tweede hebben we bovenaan onze website een zoekfunctie. Als je daar betfirst intypt, dan krijg je dit topic:
https://www.voetbalwedden.net/topic/geld-uitbetalen-bij-bookmaker-betfirst-duurt-lang-1115/
Hier zijn meer mensen je al voorgeweest met uitbetalen. Je kan hun een pm sturen wat zij daar hebben ingevoerd. Succes iig (y)
0 Vind ik leuk's
of course had ik daar weer niet aan gedacht om een pm te sturen
maar dankjewel! (y)
0 Vind ik leuk's
hallo ik ben een nieuwe lid hier , en heb een probleem met betfirst ik kan via thuis de site niet meer open krijgen maar als ik dan ergens anders ben (werk, virendin) dan lukt het wel heeft iemand hetzelfde probleem? Ik heb jaren op Bwin gespeeld en heb nooit problemen gehad maar nu met dat black-list gedoe ben ik elders anders moeten gaan zoeken pffff.....
0 Vind ik leuk's
ja ik heb hetzelfde probleem met betfirst, ik kan de site niet laden hier thuis, heb jij al een oplossing gevonden?
0 Vind ik leuk's
Het ligt normaal gezien aan Telenet, bij mijn vriendin werkt het wel ( Belgacom ) Echter is de site wel zo te bereiken(http://betfirst-en.dhnet.be.proxy.piratenpartij.nl/). Live betting, storten of afhalen is echter niet mogelijk via deze link jammer genoeg ..
0 Vind ik leuk's
Betfirst heeft een licentie, de site staat niet op de blacklist. Ik kan er zonder problemen op (Telenet).
0 Vind ik leuk's
Licentie weet ik ook van, daarom dat ik er op speelde. Echter is het bij een 5000 tal telenet klanten onbereikbaar ( informatie betfirst support )
0 Vind ik leuk's
Ik heb hetzelfde probleem.... geraak gewoon niet meer op betfirst, het wordt hoog tijd dat daar eens iets aan gedaan word!!!!!
0 Vind ik leuk's
verdoeme eh dan bolt die nest 12 uur en nie heb ik da weer aan de hand ... klote site man da ze toch gewoon die buitenlandse sites openliete daar had ik tenminste geen probleme mee :-@ :-@
0 Vind ik leuk's
beste
ik heb deze zaterdag met een combi van 5 45 euro gewonne en had toen nog 9 euro erop staan dan werd het 54 ik wou me laten uitbetalen ik tik het desbetreffende bedrag in en er komt melding niet genoeg saldo dan heb ik lagere bedragen geprobeerd bleef ontoelaatbaar saldo verschijnen ik logde me uit en terug in en opeens was mijn saldo -30euro en nu kan ik niet meer wedden en inzetten terwijl ik genoeg geld had gewonnen
graag iemand die me kan helpen zeggen hoe dat komt en of ik ooit mijn saldo terug normaal ga hebben en ik zal worden uitbetaald
Mvg bruggeboy94
0 Vind ik leuk's
Ben een beetje gay maar dat is okay. Bruggeboys zij homo's net zoals mij

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.