Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Uitbetaling Betfirst

beste,
ik heb hier even een vraag over het uitbetalen bij betfirst. Het is de eerste keer dat ik me wil laten uitbetalen, dus ik ben er echt nog nieuw in. Nu zijn er een paar dingen waar ik niet helemaal zeker over ben in de lijst van in te vullen dingen. Van de onderstaande dingen ben ik niet zeker of weet ik niet waar ik ze kan vinden, dus vraag ik aan jullie maar even hulp :p
Accountnummer: (waar kan ik dit vinden?)
RIB-nummer: (again, waar dit te vinden?)
Bankcode: (gaat dit een code van de bank zelf zijn, of je eigen bankcode die op je kaart staat? want ervoor hebben ze ook al je IBAN gevraagd)
Vestigingsnummer:
Het kunnen misschien domme vragen zijn voor sommigen, maar ik ben liever zeker dan dat ik het maar zit te gokken!
Alvast bedankt voor de hulp.
Review : http://www.voetbalwedden.net/bookmakers/betfirst/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar psql
Country flagpsql in 5-05-2012 20:21 Storten, inzetten en uitbetalen
in 5-05-2012 20:21 Storten, inzetten en uitbetalen
21 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ik heb gekeken en sta nergens tussen van negatie saldo en uitbetaling enz
mvg bruggeboy94
0 Vind ik leuk's
Ben een beetje gay maar dat is okay. Bruggeboys zij homo's net zoals mij
wat een kut site...ik wil uitbetalen, en er staat Je hebt niet genoeg geld om deze transactie te voltooien
0 Vind ik leuk's
het is een kutsite dat weten we ondertussen wel al ... maar hebben jullie voor jullie hier kwamen vragen stellen de moeite gedaan om op de site eens de LIVE CHAT functie aan te klikken ? vriendelijke medewerkers die je in het frans en engels kunnen verder helpen.....
Die service is zowat het ENIGE op de site die degelijk werkt, zij kunnen kijken wat er fout is met je account, en kunnen annuleren wat fout zit en eventueel rechtzetten ...
0 Vind ik leuk's
lohocla:
het is een kutsite dat weten we ondertussen wel al ... maar hebben jullie voor jullie hier kwamen vragen stellen de moeite gedaan om op de site eens de LIVE CHAT functie aan te klikken ? vriendelijke medewerkers die je in het frans en engels kunnen verder helpen.....
Die service is zowat het ENIGE op de site die degelijk werkt, zij kunnen kijken wat er fout is met je account, en kunnen annuleren wat fout zit en eventueel rechtzetten ...

ja, heb ik al gedaan en HUN vkonden ook geen oplossing vinden....
BENDE GIJ EEN BELG?KUT!
0 Vind ik leuk's
12koeto48:

ja, heb ik al gedaan en HUN vkonden ook geen oplossing vinden....
BENDE GIJ EEN BELG?KUT!

Ja ik ben een Belg, en beetje raar dat ze op de chat zich er vanaf maken met we vinden geen oplossing. lijkt me heel sterk. zou nog eens opnieuw proberen misschien krijg je nu een verstandiger persoon aan de lijn ?
0 Vind ik leuk's
:-@ :-@ Attention Don't Register in This Side ,he Don't PAY OUT !!!! Now ist Day 13 J wait of my Money !!!! :-@ :-@ :-@
0 Vind ik leuk's
Ik wacht ook al weken op withdrawal van 50 euro
0 Vind ik leuk's
Ik heb mijn geld eindelijk binnen. Het zijn zeker geen oplichters, maar alles gaat met een slakkengang. Ook moet je er veelvuldig zelf achteraan zitten. Heb ongeveer 18 dagen moeten wachten op mijn withdrawal.
0 Vind ik leuk's
rambo2014:
:-@ :-@ Attention Don't Register in This Side ,he Don't PAY OUT !!!! Now ist Day 13 J wait of my Money !!!! :-@ :-@ :-@

De volgende keer maar in het Nederlands proberen.
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.