Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Uitbetaling na weddenschap Amerikaanse presidentsverkiezingen

Heb woensdagochtend toen werd eigenlijk wel onmiskenbaar dat Biden ging winnen een aanzienlijk bedrag op zijn verkiezing gezet. De odd was 1,60 op dat moment en was in mijn ogen voor ieder logisch redenerend mens gratis geld. Die verwachting is inmiddels realiteit geworden en de uitslag van de verkiezingen kunnen eigenlijk alleen nog maar de kant van Biden opvallen. Mijn vraag is daarom weet iemand of heeft iemand een idee wanneer het moment van uitbetalen gaat zijn van de bookmaker (Bwin)? Alle stemmen tellen kan nog dagen gaan duren (ze zijn niet erg snel) en er kan nog een juridische strijd achteraan komen (die in mijn ogen als jurist weinig kans van slagen heeft). Zou de bookmaker in het ergste geval dan nog maanden kunnen wachten met uitbetalen?

Nog meer wedden op politiek? klik hier!

Heeft iemand een idee?


Mvg,


Corretje

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Corretje
Country flagCorretje in 7-11-2020 00:12 Storten, inzetten en uitbetalen
in 7-11-2020 00:12 Storten, inzetten en uitbetalen
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Bookmaker zal pas uitbetalen als het officieel is, en als jurist zul je weten hoelang iets dergelijks kan duren.

De bookmakers betalen ook niet uit in de 90ste minuut, maar wachten blessure tijd keurig af tot het laatste fluitsignaal. It ain’t over till the fat lady sings!

5 Vind ik leuk's

Exact wat @tompie440 aangeeft, je zal nog even op je geld moeten wachten.

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Nu wel benieuwd wat je een aanzienlijk bedrag noemt!

uit curiositeit :)


Mooi gedaan alleszins

0 Vind ik leuk's

@vengeancexMag je gerust weten €1089x1,60=€1742, 4. Is voor mijn doen een groot bedrag om in een keer in te zetten, want doe het eigenlijk alleen als hobby normaalgesproken met weddenschappen tot Max €20, -. Maar ik had precies dat bedrag op mn account staan, dus ik heb toen alles op biden gezet omdat het mij meer een rationele investering leek dan een gok.

0 Vind ik leuk's

@tompie440 Snap ik, maar het gaat er meer om wie bepaald wie de winnaar is. Het grootste persbureau AP en CNN hebben hem namelijk al officieel als winnaar aangekondigd. En op unibet spraken ze over de winnaar 'beyond reasonable doubt'. Maar goed ik denk dat ik maar gewoon moet afwachten... :)

0 Vind ik leuk's

Ja, je zal even moeten wachten inderdaad! komt vanzelf wel.

Knap bedrag! is een pak geld. Wees er zuinig op!

0 Vind ik leuk's

Ik zie Trump toch winnen na een gerechterlijk onderzoek. Democraten zullen moord en brand roepen en in beroep gaan. Ik vermoed dat uiteindelijk de senaat een knoop zal doorhakken omdat de telling van enkele staten zal vernietigd worden. En daarin zal het vertrouwen naar Trump gaan op basis van het aantal overgebleven kiesmannen. Het wordt nog een spannende tijd - De serie Dallas 2.0 


1 Vind ik leuk's
Het antwerp publiek is gelijk een vulkaan: soms stilte, meestal wat gerommel, af en toe as spuwend en bij gelegenheid een verschroeiend klank- en lichtspel Jesus Freaks, out on the streets, handing tickets out for God

@Corretje

Mooie bet!! Lijkt erop 20 januari, ben benieuwd. Maar blijft een prima investering


https://www.nu.nl/verkiezingen-vs/6089031/biden-pas-op-20-januari-officieel-president-waarom-duurt-het-nog-zo-lang.html

Bericht gewijzigd door tompie440 op zo 8 nov. 2020, 07:27
0 Vind ik leuk's

hangt van de regels af. als de bet is: wie wordt de volgende president? Dan kan dat nog Harris worden als Biden overlijdt bv...

In dit geval is het een optie om je bet te layen op een exchange zodat je verzekerd bent tegen deze onfortuinlijke situatie. Anders is het gewoon afwachten en hopen dat hij geen covid krijgt ;)


0 Vind ik leuk's

Ik zat met dezelfde vraag en informeerde eens via de Unibet live-chat. Hun antwoord: " Er zijn staten die cruciaal zijn voor de overwinning waar de verschillen zo klein zijn dat er een hertelling moet worden gedaan, de weddenschappen worden gesetteld op het moment dat die staten niet meer nodig zijn voor de overwinning of de hertellingen zijn afgelopen."

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.