Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Uitbetaling bij Sbobet

Ik had een X bedrag gewonnen op Sbobet, en wilde alvast wat laten uitbetalen. Ik koos ervoor om een rond bedrag over te laten maken op mijn bankrekening, en dit werd door hun gedaan. Echter kreeg ik 10 euro minder als ik had over laten maken, met als excuus dat dit overmaak kosten zouden zijn.
Ik kan dit nergens terugvinden en vind het raar dat wanneer ik 100 euro stort dit niet het geval is.
Hebben meer mensen dit bij Sbobet meegemaakt?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar motherflocker
Country flagmotherflocker in 18-08-2013 14:49 Storten, inzetten en uitbetalen
in 18-08-2013 14:49 Storten, inzetten en uitbetalen
10 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Fee bij SBO nog nooit meegemaakt. Heb je al een mailtje gestuurd?
0 Vind ik leuk's
Volgens mij vragen ze Fee na de 3e uitbetaling in een maand.. Als je nog nooit eerder hebt laten uitbetalen is dit wel vreemd.
0 Vind ik leuk's
Ik heb een mail gestuurd, hierin werd uitgelegd dat zij dit kwijt zijn met een overboeking.
In ieder geval laatste keer geweest dat ik daar gespeeld heb.
0 Vind ik leuk's
motherflocker:
Ik heb een mail gestuurd, hierin werd uitgelegd dat zij dit kwijt zijn met een overboeking.
In ieder geval laatste keer geweest dat ik daar gespeeld heb.

Misschien een skrill (moneybookers) account aanmaken? Is gewoon gratis en je krijgt gratis je geld van sbo.. Vind het persoonlijk 1 van de betere bookmakers...
0 Vind ik leuk's
Wat moet ik allemaal inleveren bij SBO bet om de uitbetaling te regelen? Is een kopie van mijn rijbewijs genoeg of moet ik nog meer inleveren?
0 Vind ik leuk's
Ik dacht een kopie van je bankafschrift? Ze laten het je meest weten in een mail
0 Vind ik leuk's
Thanks Knight!
Ik heb helemaal niks hoeven te doen, kreeg vannacht een mail dat het geld overgemaakt is naar me moneybookers account. Goed geregeld bij SBO!
0 Vind ik leuk's
Hoeveel had je terug laten storten dan? 3 of 4 nullen? Als ze bij elk bedrag 10 e pakken, pakken ze lekkere winst zeg.
0 Vind ik leuk's
Heb nog nooit kosten gehad bij sbo maar ook nooit bedragen met 3 of 4 nullen overgemaakt
0 Vind ik leuk's
Ik heb ook geen kosten gehad hoor en ging ook niet over een bedrag met 3 of 4 nullen..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.