Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet account met verkeerde gegevens, toch geld opnemen?

Hallo allemaal,
Ik heb een tijd terug een accountje aangemaakt op unibet, omdat ik allemaal niet wist wat het inhield en niet alles volledig vertrouwde heb ik hier niet mijn juiste gegevens ingevoerd. Vervolgens heb ik met een paysafecardje een bedrag gestort op die rekening.
Nu heb ik een aardig winstje behaald maar zou deze graag uit willen keren.
Hoe kan ik dit nu het beste doen, omdat ik mijn verkeerde gegevens in heb gevoerd?
Heb gelezen dat rechtstreekse overschrijving naar mijn bankrekening niet geaccepteerd zal worden door unibet.
Wie heeft er een andere mogenlijkheid voor mij?!
Alvast bedankt!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar edwinvdheuvel
Country flagedwinvdheuvel in 19-04-2012 04:30 Storten, inzetten en uitbetalen
in 19-04-2012 04:30 Storten, inzetten en uitbetalen
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
edwinvdheuvel:
Hallo allemaal,
Ik heb een tijd terug een accountje aangemaakt op unibet, omdat ik allemaal niet wist wat het inhield en niet alles volledig vertrouwde heb ik hier niet mijn juiste gegevens ingevoerd. Vervolgens heb ik met een paysafecardje een bedrag gestort op die rekening.
Nu heb ik een aardig winstje behaald maar zou deze graag uit willen keren.
Hoe kan ik dit nu het beste doen, omdat ik mijn verkeerde gegevens in heb gevoerd?
Heb gelezen dat rechtstreekse overschrijving naar mijn bankrekening niet geaccepteerd zal worden door unibet.
Wie heeft er een andere mogenlijkheid voor mij?!
Alvast bedankt!

Goedemorgen Edwin. Welkom op VW forum.
Ben bang dat je kunt fluiten naar je geld...(volgens mij ben je nog minderjarig, want waarom vul je niet je echte gegevens in???)
Of zorg ervoor dat je een vriend hebt die een (geldig) Unibet account heeft en ga met hem 'heads-up pokeren' en zorg dat hij al je geld krijgt en zorg dat je via hem uitbetaald. Blokkeer je account en maak een geldig account aan.
0 Vind ik leuk's
Kan je niet gewoon je gegevens op de site aanpassen? Weet niet of dat voor bankrekening geldt maar ik kijk net op bwin:
[quote]Alle informatie m.b.t. uw account (zoals nickname en e-mail adres) wordt overgeschreven naar bwin. Tijdens het overschrijvingsproces heeft u de mogelijkheid om uw account gegevens te controleren en indien nodig aan te passen. Wanneer het niet mogelijk is om de gegevens op de site zelf te veranderen, dan vragen wij u om contact op te nemen met de klantenservice via de contact pagina.
Bij je eerste uitbetaling zullen ze sowieso om een paspoortkopie vragen, vertel hierbij het verhaal van je foute bankrekeningnummer en geef je echte rekeningnummer. Jij kunt aan de klantenservice aantonen dat jouw rekeningnummer bij jou hoort. Ik neem aan dat ze dit dan voor je aanpassen, Unibet heeft je liever als blijvende klant (daar valt aan te verdienen) dan dat ze zeggen "jammer van je centen, tot ziens" en jij vervolgens niet meer op de site terugkeert.
Begrijp alleen niet waarom je een grote, bekende site als Unibet op voorhand niet vertrouwde.
0 Vind ik leuk's
enige mogelijkheid is heads-up vrees ik...
Als je aangeeft dat je verkeerde gegevens hebt ingevuld ga je je geld nooit krijgen en gaan ze je account onheroepelijk sluiten (y)
0 Vind ik leuk's
edwinvdheuvel:
Hallo allemaal, Ik heb een tijd terug een accountje aangemaakt op unibet, omdat ik allemaal niet wist wat het inhield en niet alles volledig vertrouwde heb ik hier niet mijn juiste gegevens ingevoerd. Vervolgens heb ik met een paysafecardje een bedrag gestort op die rekening. Nu heb ik een aardig winstje behaald maar zou deze graag uit willen keren. Hoe kan ik dit nu het beste doen, omdat ik mijn verkeerde gegevens in heb gevoerd? Heb gelezen dat rechtstreekse overschrijving naar mijn bankrekening niet geaccepteerd zal worden door unibet. Wie heeft er een andere mogenlijkheid voor mij?! Alvast bedankt!

Bij Unibet kun je gewoon uitbetalen zonder dat je een ID moet opsturen, die vragen ze pas als je hogere bedragen gaat uitbetalen en soms pikken ze willekeurig mensen eruit. Je rekening nummer kun je bij unibet gewoon aanpassen. Ik zou het gewoon proberen laten uitbetalen op je bankrekening, want idd als je contact gaat opnemen met unibet en je vertelt dat je verkeerde gegevens hebt ingevoerd kan je het al helemaal vergeten.
Wel behoorlijk dom om je gegevens verkeerd in tevoeren, je zal maar is een keer een groot bedrag winnen en dan dan niet uitbetaalt krijgen, dan moet je achteraf ook niet gaan janken.....
0 Vind ik leuk's
ik ben ook nog nooit om een id kopie gevraagd, dus moet lukken!
En anders klantenservice raadplegen
0 Vind ik leuk's
Oke jongens allemaal bedankt voor de antwoorden!
Ja ik weet het is heel stom om niet de juiste gevevens in te voeren.
Ik ga het nu via heads up doen met een vriend van me,
Dit moet te lukken zijn ofniet?
0 Vind ik leuk's
testberichttestberichttestberichttestberichttestbericht
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
ik zou alles inzetten met 72 off, prima kans dat ze je alsnog pakken. ;-)
0 Vind ik leuk's
We beat the bookies!
test test test test test
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik weet niet om wat voor een bedragen het gaat, maar zal hier toch wel voorzichtig mee zijn. Ik moest laatst trouwens wel bij unibet enkele gegevens (zoals identificatie) opsturen, ze pikken er dus willekeurig mensen uit, want ik was niet van plan een uitbetaling aan te vragen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.