Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet account met verkeerde gegevens, toch geld opnemen?

Hallo allemaal,
Ik heb een tijd terug een accountje aangemaakt op unibet, omdat ik allemaal niet wist wat het inhield en niet alles volledig vertrouwde heb ik hier niet mijn juiste gegevens ingevoerd. Vervolgens heb ik met een paysafecardje een bedrag gestort op die rekening.
Nu heb ik een aardig winstje behaald maar zou deze graag uit willen keren.
Hoe kan ik dit nu het beste doen, omdat ik mijn verkeerde gegevens in heb gevoerd?
Heb gelezen dat rechtstreekse overschrijving naar mijn bankrekening niet geaccepteerd zal worden door unibet.
Wie heeft er een andere mogenlijkheid voor mij?!
Alvast bedankt!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar edwinvdheuvel
Country flagedwinvdheuvel in 19-04-2012 04:30 Storten, inzetten en uitbetalen
in 19-04-2012 04:30 Storten, inzetten en uitbetalen
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vreemd... Ik heb zowel bij Bwin als bij Unibet vóór mijn eerste uitbetaling een kopie van mijn ID moeten opsturen. Ik ben daar niet zo moeilijk in maar voor sommigen ligt dat anders. Een vriendin van mij maakte een account aan bij Unibet en stortte daar geld op. Nog voordat ze in wilde zetten werd haar account geblokkeerd en kreeg ze de melding: u dient een kopie van uw ID op te sturen, dan wordt uw account weer geactiveerd. Zij vond dit inbreuk op haar privacy o.i.d., had hier in ieder geval geen zin in. Ze mailde dat ze op deze manier geen zin had om Unibetter te worden en dat ze wat haar betreft haar account konden deactiveren en ze vroeg haar geld terug. Antwoord: 'we kunnen alleen geld overmaken als we een kopie van uw ID hebben'... Zij hield voet bij stuk en weigerde dit, tot op heden heeft ze haar geld niet teruggekregen.
0 Vind ik leuk's
Vroeg of laat moet je Unibet een kopie van je paspoort of ID-kaart toesturen. Soms moet dat bij de eerste uitbetaling, soms vraagt Unibet er pas wat later om. Deze regel geldt trouwens voor zover ik weet voor elke bookmaker.
Ik zou zeker nog niet om een uitbetaling vragen, want de kans is groot dat Unibet eerst je identiteit wil bevestigen. Ik zou een account openen bij Betfair (vul wel de juiste gegevens in!). Plaats een bet die bij Unibet hoger staat dan de lay bij Betfair en hoop vervolgens dat je je weddenschap bij Betfair verliest. Volgens mij kun je dan en passant ook nog een bonus bij Betfair mee pakken.
En de volgende keer niet meer zo stom zijn! ;-)
@De vriendin van Massie1980:
Als je er moeite mee hebt om je persoonsgegevens vrij te geven moet je niet gaan wedden. Je zou toch verwachten dat iedereen weet dat men vroeg of laat zijn/haar identiteit moet bevestigen om fraude tegen te gaan.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Vroeg of laat moet je Unibet een kopie van je paspoort of ID-kaart toesturen. Soms moet dat bij de eerste uitbetaling, soms vraagt Unibet er pas wat later om. Deze regel geldt trouwens voor zover ik weet voor elke bookmaker.
Ik zou zeker nog niet om een uitbetaling vragen, want de kans is groot dat Unibet eerst je identiteit wil bevestigen. Ik zou een account openen bij Betfair (vul wel de juiste gegevens in!). Plaats een bet die bij Unibet hoger staat dan de lay bij Betfair en hoop vervolgens dat je je weddenschap bij Betfair verliest. Volgens mij kun je dan en passant ook nog een bonus bij Betfair mee pakken.
En de volgende keer niet meer zo stom zijn! ;-)
@De vriendin van Massie1980:
Als je er moeite mee hebt om je persoonsgegevens vrij te geven moet je niet gaan wedden. Je zou toch verwachten dat iedereen weet dat men vroeg of laat zijn/haar identiteit moet bevestigen om fraude tegen te gaan.

Hier heb ik helemaal niets meer aan toe te voegen. Wat mij betreft mag hier een lijstje omheen en aan de muur.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.