Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

777 geen aanrader

vreemd dat deze site, geen negatieve reacties krijgt.uitbetalen duurde bijna een week bij mij,ik had laatst een 6 wedstrijden bet gedaan en na de 3de bet was de optie " cashout " niet meer beschikbaar:.hun uitleg was:.ligt aan de bookmaker,kunnen we helaas niks aan doen":..ben bij 5 sites lid:..maar dit is wel met voorsprong de allerslechste !!!! ook de reclame met vandamme:.waarbij de speler van 100 naar 10 euro gaat om te wedden:..en zelf moet je minstens 20 euro storten...snap dit ook niet goed.site gaat ook traag...blijf ervan weg is mijn advies !!!!


0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dosje
Country flagdosje in 9-10-2022 17:00 Voetbal
in 9-10-2022 17:00 Voetbal
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Dan is slecht achter uit gegaan. Vond het altijd een topsite.


Nederlandse 777 heeft geen sportweddenschappen meer toch?

0 Vind ik leuk's

Superlage odds op tennis na de vernieuwing van de site. Kan niet eens de tussenstand van een match of zijn eigen odds correct tonen zonder dat je moet refreshen.

Vorige versie van de site was een pak beter

0 Vind ik leuk's

Klopt, ik heb helaas ook moeten vaststellen dat de odds na de vernieuwing van de website een pak lager liggen. Vroeger speelde ik regelmatig op deze site, omdat ze de hoogste odds hadden en een mooi bonussysteem via de coins die je kon verzamelen door te wedden. Sinds de vernieuwde site heb ik nog niet meegemaakt dat hun odds de hoogste waren.


Weet iemand wat er is gebeurd met deze bookie?


Daarnaast zijn ook je hele wedgeschiedenis en alle openstaande weddenschappen van voor de vernieuwing van de site gewist. Gewoon blanco. Nergens terug te vinden. Foetsie. Je krijgt wel een melding op de website dat deze binnenkort terug te zien zullen zijn, maar dit is gewoon zeer amateuristisch. Zo had ik in februari een weddenschap geplaatst op dat Verstappen wereldkampioen zou worden. Andere bookies hebben deze weddenschap sinds vorig weekend meteen verwerkt, maar bij Bet777 is mijn geld nog steeds niet aan mijn account toegevoegd. En mijn weddenschap is nergens meer terug te vinden. Het gaat om veel geld, dus ik vind dit echt schandalig.


En de klantendienst contacteren helpt je ook niets verder. Ze hebben me al 3x gevraagd om het wed-ID van mijn weddenschap door te geven, terwijl ik al 3x heb uitgelegd dat mijn volledige geschiedenis weg is en bijgevolg geen wed-ID kan doorgeven. Dat lijkt precies moeilijk door te dringen... Als dit nog lang aansleept, dien ik een klacht in bij de kansspelcommissie.


Jammer van wat ooit een fijne, goede site en bookie was.

0 Vind ik leuk's

Kansspelcommissie ook een vrij moeilijk verhaal meestal. Ik heb er nooit wat bereikt.

En inderdaad 777 niet in Nederland met sportbets.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

tevens ligt de website regelmatig stil:.voorbeeld ik wil een weddenschap verrichten en plots een slotje op de ploeg op wie ik ging wedden:.ik dacht een goal ofzo:..neen hoor:.en dat gebeurt te dikwijls en wat lang: bingoal is ook niet echt goed te noemen:..ook vaak dat de cashout niet werkt:..betere zijn betfirst ( maar dan helaas weinig bonus ofzo) en bwin.:.betfirst is wel heel snel in het uitbetalen:..en daar faalt 777 absoluut !!!! en op reclame van 777 ziet m'n jean claude vandamme de gokker zijn weddenschap veranderen van 100 euro ( ?) naar 10 euro:..maar om deel te nemen moet m'n 20 euro storten:.begrijp dat nu ook niet echt:..

0 Vind ik leuk's

777 was een heel goede site, maar sinds de hernieuwing serieus verzwakt.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.