Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

BWIN Limiet

Het is ongelofelijk maar waar.

Ik had begin van de middag een weddenschap geplaatst mijn 1e geplaatste weddenschap op bwin.


Bij een oefenwedstrijd under in gezet in de 88 e minuut quotering was zelfs 1,08= 270 ( 250 stake )


na deze weddenschap direct gelimiteerd hoe krijgen ze het voor elkaar dit kan toch niet VW?



( reden van de weddenschap omdat friendly matches altijd na 90 minuten afluiten zo goed als, vandaar dat ik de gok durfde te nemen)


Kan nu nog maar maximaal 1,- inzetten dit kan toch niet mogelijk zijn VW..

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hoihoi90
Country flaghoihoi90 in 29-01-2021 14:36 Voetbal
in 29-01-2021 14:36 Voetbal
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Iedereen die op zo'n lage quotering een hoog bedrag zet wordt als niet capabel beschouwd en krijgt een limiet.


Nee even zonder grappen, waarschijnlijk zijn ze bang dat je vaker zulke weddenschappen zet en op de lange termijn winstgevend eindigt.

0 Vind ik leuk's
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21

Je riskeert 250 euro om 20 euro te winnen?

0 Vind ik leuk's

Dat lijkt mijsterkt. Die willen juist zulke wedders. Wanneer je hoog zet op lage odds duurt het lang voordat je je volledig bedrag terug hebt verdiend. In dit geval moet hij ongeveer 12 weddenschappen goed hebben om zijn inleg te winnen. Dat gaat een keer fout. Die willen juist zulke wedders.

Bericht gewijzigd door FCRonaldo9 op za 13 feb. 2021, 17:33
0 Vind ik leuk's

Zulke odds kunne ook gewoon value zijn. Zoals je zegt moet ie 12x goed gaan voor er eentje mis mag gaan.

Maar de bet die hij had gezet is gewoon een goede.

Iets meer dan een minuut voetbal voor 1 goal en je krijgt 8% voor een under.

Bookies willen geen spelers die consistent maken, ofhet nou grote vedragen op lage odds zijn of omgekeerd. Al zullen de kaatste langer de tijd krijgen omdat ze in principe eerder en meer kans maken te veriezen.

1 Vind ik leuk's


Het is mij opgemerkt dat verschillende bookmakers heel snel een limiet geven. Eigenlijk merkwaardig want zo snel is niet in te schatten of iemand op termijn een mooie verliezende klant gaat worden. Ik denk ook dat er informatie wordt uitgewisseld tussen de bookmakers en dat er daarom soms uit voorzorg snel spelers gelimiteerd worden. Als iemand bijvoorbeeld een historie heeft van klachten of surebets.

Bij bwin speelde ik bijna alleen de bonus acties omdat de odds vaak niet bijzonder waren. Dat vinden ze vaak ook niet leuk.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Zal er iets van een interne database onder bookies zijn waar dit soort informatie gedeeld wordt? Klinkt eigenlijk best aannemelijk, zou ik ook doen als ik een bookmaker was.

0 Vind ik leuk's

Lijkt mij eigenlijk vanwege de EU wetgeving rondom GDPR (AVG) zeer onwaarschijnlijk.

0 Vind ik leuk's
ti ta to maat

Ik heb het zo bekeken daar zit wel wat in. Je hoeft echter maar een keer fout te hebben. Zulke strategieën zijn vaak bewezen niet te werken op lange termijn. Wel kort.

0 Vind ik leuk's

Ik weet dat bookmakers dit altijd hebben gedaan. Althans, ik ken mensen die bij een bookmaker werkten en er werd wel degelijk info uitgewisseld. Ik weet niet hoe dat tegenwoordig allemaal gaat. Maar het zou me niet verbazen. Overheden doen in het algemeen ook niet veel moeite om spelers daadwerkelijk te beschermen.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.