Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

EK 2024

Het duurt nog een kwart jaar, maar het interessant om nu alvast de weddenschappen te bekijken voor het EK 2024. Wat mij opvalt is dat Toto de meeste weddenschappen al live heeft staan.


Er valt me echter het e.e.a. op bij een bepaalde weddenschap bij Toto.nl



Mijn vraag: Moeten de teams bij deze weddenschap

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Stefan7
Country flagStefan7 in 7-04-2024 08:39 Voetbal
in 7-04-2024 08:39 Voetbal
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Mijn vraag: Moeten de teams bij deze weddenschap 1e en 2e worden in de poule zodat ze gekwalificeerd zijn voor de volgende ronde?

Of mogen ze ook beste 3e worden (4 van de 6 beste nrs3 gaan door) en op die manier gekwalificeerd worden?

Het is namelijk een heel verschil in kansberekening, want als je ook beste 3e mag worden is je kans veel en veel groter.

Iemand enig idee hoe je deze weddenschap moet lezen?


Ik vind namelijk de weddenschap dat Italie en Spanje doorgaan heel interessant, wat die acht ik op 95%, terwijl een quote van 1,83 anders beweert.


0 Vind ik leuk's

Kijkend naar de odd denk ik dat Toto bedoelt dat Spanje en Italië als nummers 1 en 2 doorgaan naar de achtste finales. Ik vermoed dat zij je weddenschap fout rekenen als de Spanjaarden of de Italianen als een van de beste nummers drie doorgaan naar de volgende ronde.


De losse weddenschappen voor kwalificatie van Spanje en Italië staan op odds van respectievelijk 1.08 en 1.12. Als je die odds met elkaar zou vermenigvuldigen, kom je uit op een gezamenlijke odd van 1.21.


De odd van 1.83 lijkt daarom te mooi om waar te zijn, al kun je dat natuurlijk altijd even navragen bij Toto zelf. Mocht mijn vermoeden onjuist zijn, laat het dan vooral even hier weten. Dan is dit inderdaad een geweldige bet!

Bericht gewijzigd door jeroenunibet81 op zo 7 apr. 2024, 13:57
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Ik heb zowel de chat geraadpleegd, ik heb gebeld naar toto vandaag en heb ze via messenger op FB gesproken. Zij geven aan dat ook de beste nrs 3 meetellen in de kwalificatie, dus dat daarom deze bet WEL juist is. Als ik naar de quotes kijk dan ben ik het met je eens Jeroen dat ze vrij hoog zijn. Maar als mij 3x door medewerkers van Toto is uitgelegd, op verschillende platforms dat OOK de beste nrs3 meetellen, dan mag ik bij 3x toch wel uitgaan dat ze het juist hebben. Ik ga dus inzetten ;)

2 Vind ik leuk's

Dat klinkt goed! Bedankt voor het laten weten! :D

1 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Deze nieuwe weddenschap heeft Toto gisteren opengezet. Dat betekent dat je nu echt als beste 2 door moet naar volgende ronden en niet zoals bij vorige weddenschap ook beste 3e mag worden.


Doe je:

Spanje en Italie door krijg je quote 1,86 (1,20x1,55) Bij bovenstaande weddenschap 1,83

Spanje en Kroatie door krijg je quote 2,04 (1,20x1,70) Bij bovenstaande weddenschap 4,25

Italie en Kroatie door krijg je quote 2,64 (1,55x1,70 Bij bovenstaande weddenschap 5,00



De hogere quote bij Spanje en Italie is te begrijpen, gezien de winstkansen minder groot worden


De flink lagere quote bij Spanje en Kroatie, en daarbij ook nog Italie en Kroatie zijn juist vreemd. Het risico van fout hebben weddenschap wordt groter, en je winst wordt kleiner. Dat is echt heel raar.


Dus bij een grotere winstkans krijg je ook meer uitgekeerd in dit geval.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.