Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

EK2016 wedtips, post ze hier!

Aangezien er nog geen topic voor was, post hier je tips voor het Europees kampioenschap in Frankrijk!
Laten we er een winstgevend toernooi van maken!! Ook zijn weddenschappen als toernooi winnaar enz. Een mooie bijdrage.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar koenajax99
Country flagkoenajax99 in 16-05-2016 18:39 Voetbal
in 16-05-2016 18:39 Voetbal
32 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Dit heb ik lopen:


Group A: Switzerland (1-2)

Group C: Germany (winner)

Group E: Belgium (1-2)

Group F: Austria (1-2)

@ 4.27


Eventueel kun je Belgium (winner) spelen i.p.v. (1-2) dan wordt de combo 6.89, maar vind zelf hier te veel risico in liggen met Italië en Zweden als outsiders erbij . Weet niet hoe België gaat presteren op hun eerste EK sinds 2000?


----


Daarnaast een tijdje geleden ook de volgende bet gezet:


France, Spain and Germany to win their first matches (Tegen Roemenië, Oekraïne en Tsjechie) @ 3.14. Is nu iets gedaald volgens mij.


-----


UEFA EURO 2016 - Sweden Individual Player Markets - Number of goals scored in the tournament/league by Zlatan Ibrahimovic: 2 or more @ 1.9


Ik vind dit zelf toch wel een leuk betje, een van de laatste kansen voor Zlatan om te kunnen schitteren op een groot toernooi. Daarnaast speelt Zweden tegen Ierland, Italië en België. Ik denk dat ze in deze poule 2e of 3e gaan worden, waarbij België groepswinst gaat pakken. Tegen Ierland zie ik hem wel kunnen scoren, daarnaast is het mogelijk dat hij een goaltje meepakt tegen de overige 2 landen. Natuurlijk neemt hij ook de penalties bij Zweden dus die mogelijkheid bestaat ook nog.


Ben je het hier niet mee eens kun je ook nog zelfs 0 goals @ 3.25 of Exactly 1 @ 3.75 spelen.


-----


Tot slot speel ik UEFA EURO 2016 Golden Boot winner: Antoine Griezmann @ 12. Zie Frankrijk erg ver komen en Griezmann is gewoon een super speler, die erg belangrijk kan gaan zijn voor Frankrijk. In 2012 is deze award nog gegaan naar Fernando Torres met 3 goals (evenveel als Gomez, maar minder minuten gespeeld).

Bericht gewijzigd door wedden op ma 2 aug. 2021, 11:54
0 Vind ik leuk's
Mooie tips!! Zelfs heb ik tot nu tot er nog maar eentje staan en dat is:
Frankrijk-Roeminie over 1.5goals Frankrijk @1,63
Zie Frankrijk er echt wel 2maken met deze gruwelijke selectie, en zie er wel value in.
0 Vind ik leuk's
Griezmann topscorer @12
de Bruine most assist @24
Frankrijk winnaar Poule A + Duitsland EK winnaar + Griezmann topscorer @54
Duitsland + Duitsland + Lewandowski @76
Polen + Frankrijk + Lewandowski @201
Polen + Duitsland + Lewandowski @201
Portugal +Duitsland + Ronaldo @71
Frankrijk wint EK + Morata topscorer @91
0 Vind ik leuk's
No game decided in extra time @21 kleintje
0 Vind ik leuk's
Proudtukker waar vind je die no extra time bet?
0 Vind ik leuk's
totomaster:
Proudtukker waar vind je die no extra time bet?



Betfair
0 Vind ik leuk's
Frankrijk winnaar Poule A + Duitsland EK winnaar + Griezmann topscorer @54, zieke odd die ik wel mee ga spelen.
0 Vind ik leuk's
proudtukker:
totomaster:
Proudtukker waar vind je die no extra time bet?



Betfair
proudtukker:
totomaster:
Proudtukker waar vind je die no extra time bet?



Betfair



En waar precies bij betfair?, kan hem namelijk niet vinden.
0 Vind ik leuk's
Gevonden, voor de liefhebbers, hij staat onder You CHOOSE, We LOSE.
0 Vind ik leuk's
Topscorer Spanje: Morata, 2/10 @5.00 (Tipico)

Zojuist is bekend geworden dat zowel Alcacer als Diego Costa niet mee gaan naar het EK. Samen met Aduriz (Athletic Bilbao) is Morata (Juventus) eigenlijk de enige echte centrumspits in deze selectie, waarvan overigens nog twee spelers af moeten vallen. Ik verwacht dat Morata aankomende zomer de diepe spits zal zijn en dat Aduriz als pinchhitter zal fungeren.

Volledige voorselectie Spanje:

DOEL: Iker Casillas (Oporto), David de Gea (Manchester United) y Sergio Rico (Sevilla).

VERDEDIGING: Marc Bartra (Barcelona), Juanfran Torres (Atlético Madrid), Sergio Ramos (Real Madrid), Jordi Alba (Barcelona), Gerard Piqué (Barcelona), César Azpilicueta (Chelsea) y Dani Carvajal (Real Madrid).

MIDDENVELD: Sergio Busquets (Barcelona), Mikel San José (Athletic), Isco (Real Madrid), Andrés Iniesta (Barcelona), Cesc Fábregas (Chelsea), David Silva (Manchester City), Thiago Alcántara (Bayern), Koke (Atlético Madrid), Saúl Ñíguez (Atlético Madrid) y Bruno Soriano (Villarreal).

AANVAL: Pedro Rodríguez (Chelsea), Álvaro Morata (Juventus), Aritz Aduriz (Athletic Club), Nolito (Celta) y Lucas Vázquez (Real Madrid).
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.