Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

EK2016 wedtips, post ze hier!

Aangezien er nog geen topic voor was, post hier je tips voor het Europees kampioenschap in Frankrijk!
Laten we er een winstgevend toernooi van maken!! Ook zijn weddenschappen als toernooi winnaar enz. Een mooie bijdrage.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar koenajax99
Country flagkoenajax99 in 16-05-2016 18:39 Voetbal
in 16-05-2016 18:39 Voetbal
32 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor de liefhebbers: No game decided on extra time 21 euro quot en no game decided on penaltys 26 euro op betfair. Lijkt mij een gokje waard
0 Vind ik leuk's
Ik heb,

Frankrijk,Engeland,Spanje,Portugal groepswinnaar + Zweden en Polen eindigen op plek 1-2 in de groep in een combi @40.87 met een inzet van 20 euro.

Verder Griezmann winnaar gouden schoen @12 met een inzet van 20 euro.

Morata topscorer van Spanje @ 3 met een inzet van 20 euro.

Meeste assists De bruyne @ 24 met een inzet van 10 euro.

Alles via Napoleongames

Wat denken julllie?
0 Vind ik leuk's
Ik vind zweden wel tricky denk dat zweden 3de gaat worden en ozil zie ik vrij zeker top assist worden.
0 Vind ik leuk's
De Bruyne aan 24 vind ik wel speelbaar, niet vergeten dat hij het record aantal assists in de bundesliga heeft verbroken en ook bij Manchester City al in zijn eerste seizoen bijna 1 op 2 wedstrijden assists heeft. Alleen heeft België natuurlijk wel een vrij moeilijke loting en zullen ze niet heel veel scoren schat ik. Maar met hoeveel assists kun je dit normaal winnen? Hoeveel hadden de assistenkoning van de voorbije grote toernooien er? En wat eigenlijk als er meerdere spelers hetzelfde aantal assists hebben?
0 Vind ik leuk's
totomaster:
Voor de liefhebbers: No game decided on extra time 21 euro quot en no game decided on penaltys 26 euro op betfair. Lijkt mij een gokje waard


Het EK is dit jaar met 24 landen. Zestien teams gaan door naar de tweede ronde. Dat worden dus 8+4+2+1 = 15 knock out wedstrijden. No way dat geen van die wedstrijden in een gelijkspel eindigt. Quote van 21 is echt veel te laag!
0 Vind ik leuk's
Klopt maar kan zomaar dat als ze gelijk spelen dat het in de verlenging beslist word dan is een quot van 26 op no game decided on penaltys toch wel leuk voor paar euries
0 Vind ik leuk's
Lol elk eindtoernooi eindigt wel minimaal 1 wedstrijd ET en een wedstrijd in pingels
0 Vind ik leuk's
Ik ga tijdens het ek ook telkens mijn single bets posten! Goed in de gaten houden is de boodschap! Frankrijk-Albanie en Frankrijk-Roemenie is zowiezo al free money! Zijn de eerste wedstrijden van gastland Frankrijk en ik verwacht dat ze van bij de start gaan knallen!
0 Vind ik leuk's
peboog:
De Bruyne aan 24 vind ik wel speelbaar, niet vergeten dat hij het record aantal assists in de bundesliga heeft verbroken en ook bij Manchester City al in zijn eerste seizoen bijna 1 op 2 wedstrijden assists heeft. Alleen heeft België natuurlijk wel een vrij moeilijke loting en zullen ze niet heel veel scoren schat ik. Maar met hoeveel assists kun je dit normaal winnen? Hoeveel hadden de assistenkoning van de voorbije grote toernooien er? En wat eigenlijk als er meerdere spelers hetzelfde aantal assists hebben?


Meeste eindtoernooien eindigen er meerdere spelers met 3 assists. Dus grote kans dat je met 4 assists wint. Als er bijvoorbeeld twee spelers zijn met 3 assists dan wordt de odd door 2 gedeeld.
0 Vind ik leuk's
comyngi:
Ik ga tijdens het ek ook telkens mijn single bets posten! Goed in de gaten houden is de boodschap! Frankrijk-Albanie en Frankrijk-Roemenie is zowiezo al free money! Zijn de eerste wedstrijden van gastland Frankrijk en ik verwacht dat ze van bij de start gaan knallen!


Free money ok man
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.