Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Eredivisie 2010-2011

Het nieuwe seizoen begint over een klein maandje. Het WK is voorbij en ook wij wedders op sport moeten verder.
Dus wat verwachten jullie komend seizoen. Wie word kampioen? Wie is een degradatie kandidaat. En welke clubs gaan de beste transfers maken?

Ik hoor graag jullie mening en hoop dat dit seizoen wel winstgevend is!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar adofan
Country flagadofan in 12-07-2010 09:53 Voetbal
in 12-07-2010 09:53 Voetbal
175 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]
Roda JC vind ik tricky, voor de rest zie ik je combo iig wel goed gaan.
Ik ga nu slapen, morgen 6.30 richting Schiphol. Ik kom dan 22 uur later rond 4.30 aan in Las Vegas, waar het dan 19.30 is.
In het hotel heb ik wel internet, dus zo nu en dan zal ik eens ff wat van me laten horen vanuit Vegas!

Veel plezier in Las Vegas Joespar. Ga je daar meedoen aan poker toernooien of gewoon lekker gokken en genieten van al het entertainment ? Ik ben zeer benieuwd naar je Las Vegas verhalen :p
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
..
0 Vind ik leuk's
[quote] Veel plezier in Las Vegas Joespar. Ga je daar meedoen aan poker toernooien of gewoon lekker gokken en genieten van al het entertainment ? Ik ben zeer benieuwd naar je Las Vegas verhalen :p

Veel plezier Joespar.
Ik denk dat ie daar gaat pokeren gezien zijn ervaring op dat gebied ;)

GL!

Ohja mijn tip van het weekend: Willem II - PSV < 2,5 goals moet wel goed komen. Weet niet wat de quote hiervoor is, maar psv heeft het uit altijd lastig en zie ik ook niet snel 2x scoren (zie roda uit dit seizoen). Vorig jaar was het 0-1 voor psv geworden.
0 Vind ik leuk's
Heracles - Willem II 3-0
Willem II - NEC 3-5
FC Utrecht - Willem II 3-0
Willem II - FC Groningen 0-3
Ajax - Willem II 2-0
Willem II - ADO Den Haag 2-4
NAC Breda - Willem II 2-1
Vitesse - Willem II 0-0

Willem II krijgt dus erg gemakkelijk doelpunten tegen. Nu is het idd wel zo dat er de laatste twee wedstrijden een iets meer stijgende lijn te zien is qua tegendoelpunten, maar under 2.5 zou ik bij deze wedstrijd toch niet zo snel doen. PSV heeft wel spelers die uit het niets kunnen scoren (ook al doen ze dat niet vaak haha).
0 Vind ik leuk's
[quote]Heracles - Willem II 3-0 Willem II - NEC 3-5 FC Utrecht - Willem II 3-0 Willem II - FC Groningen 0-3 Ajax - Willem II 2-0 Willem II - ADO Den Haag 2-4 NAC Breda - Willem II 2-1 Vitesse - Willem II 0-0 Willem II krijgt dus erg gemakkelijk doelpunten tegen. Nu is het idd wel zo dat er de laatste twee wedstrijden een iets meer stijgende lijn te zien is qua tegendoelpunten, maar under 2.5 zou ik bij deze wedstrijd toch niet zo snel doen. PSV heeft wel spelers die uit het niets kunnen scoren (ook al doen ze dat niet vaak haha).

2,85 bij Bwin is wel een mooie quote :)

datum thuis uit uitslag competitie
04/04/2010 Willem II PSV 0-1 Eredivisie
26/09/2009 PSV Willem II 3-1 Eredivisie
10/05/2009 Willem II PSV 0-3 Eredivisie --> az was al kampioen, wedstrijd ging nergens meer om.
01/11/2008 PSV Willem II 2-0 Eredivisie
16/02/2008 Willem II PSV 0-1 Eredivisie
06/10/2007 PSV Willem II 3-0 Eredivisie
23/12/2006 PSV Willem II 4-0 Eredivisie
09/09/2006 Willem II PSV 1-3 Eredivisie
25/03/2006 Willem II PSV 0-3 Eredivisie
17/12/2005 PSV Willem II 4-1 Eredivisie
0 Vind ik leuk's
Mja statistieken zeggen niet zoveel vind ik altijd. Volgens de statistieken wonen er zo'n 6,79 miljard mensen op de aarde, waarvan ruim 1,32 miljard Chinees zijn. Maar hoeveel Chinezen staan er wekelijks in Europa op het voetbalveld?

Hiermee ontkracht ik mijn eigen argument van zonet alleen ook :P
0 Vind ik leuk's
[quote]Mja statistieken zeggen niet zoveel vind ik altijd. Volgens de statistieken wonen er zo'n 6,79 miljard mensen op de aarde, waarvan ruim 1,32 miljard Chinees zijn. Maar hoeveel Chinezen staan er wekelijks in Europa op het voetbalveld?

Hiermee ontkracht ik mijn eigen argument van zonet alleen ook :P

Maar heb je wel gelijk ;-)

Hierbij mijn voorspellingen van voor het weekend:

Ajax - NAC Breda [1] *
ADO Den Haag - Excelsior [1] *
FC Utrecht - De Graafschap [1] *
VVV Venlo - AZ Alkmaar [X2]
Feyenoord - FC Twente [X2]
Roda JC - Vitesse [1] *
Willem II - PSV [2] *
FC Groningen - Heerenveen [1]
Heracles Almelo - NEC [1]

Alleen Utrecht heb ik fout door een laat doelpunt van De Graafschap. Jammer dat deze in mijn combi verwerkt zat waardoor ik die op mijn buik kan schrijven. Twente wel lekker tegen een quot van 2,65, Groningen ook goed en AZ ook goed. Lekker weekendje zo...

Anderen ook een lekker weekend m.b.t. de eredivisie?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik had utrecht, PSV en Ajax in een combi maar helaas. Verder enkelvoudige weddenschappen op PSV en Twente dus heb uiteindelijk wel winst gemaakt. Buiten de Eredivisie om heb ik ook een lekker weekend gehad. Vanavond en morgen kunnen Lyon en Fenerbahce het helemaal compleet maken voor mij :)
0 Vind ik leuk's
Vandaag echt een historisch dieptepunt van het Nederlandse voetbal. 10-0 kan en mag gewoon niet hopelijk krijgt Feyenoord alles snel weer een beetje op de rails.
0 Vind ik leuk's
Unibet
een afgang, een vernedering.. gelukkig tegen psv en niet tegen ajax.. maar het blijft een zware vernedering.. been moet ook niet aftreden.. er staat ook geen messias ergens op de hoek die dit team beter laat draaien.. geen inzet helemaal niets, wat missen ze tocht een echte aanvoerder..

Van dijk.. wat moet je over de keeper zeggen.. wrom niet gwn darley het seizoen is toch verneukt, kun je hem net zo goed ervaring laten opdoen
Indi kan nog mee..
leerdam waarom voetbal jij? Ga zwemmen ofzo daar heb je wel de bouw voor..
De cler is een te dure speler, kan nog wel mee eind van het seizoen wegdoen..
Vlaar we need you
El ahmadi speelt zo goed in het marokkaanse nationale elftal maar bakt er niets van bij feyenoord totaal geen inzet..
en zo kan ik wel verder gaan en zijn alleen Luc castaignos, wijnaldum, indi en vlaar feynoordwaardige spelers.. el ahmadi zal zn vorm nog wel pakken en zelfde geldt voor fer.. en haal biseswar terug.. de rest mag weg!! Als ik zoveel geld kreeg als zij dan zou ik me stinkende best doen elke wedstrijd en nog achteraf de hele grasmat maaien én harken..

Maar wat is PSV toch goed.. ze walste over feyenoord heen en vinden elkaar zo gemakkelijk.. en reis is echt baas! Dat mag ook even gezegt worden..
0 Vind ik leuk's
Forza Inter

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.