Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Eredivisie 2010-2011

Het nieuwe seizoen begint over een klein maandje. Het WK is voorbij en ook wij wedders op sport moeten verder.
Dus wat verwachten jullie komend seizoen. Wie word kampioen? Wie is een degradatie kandidaat. En welke clubs gaan de beste transfers maken?

Ik hoor graag jullie mening en hoop dat dit seizoen wel winstgevend is!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar adofan
Country flagadofan in 12-07-2010 09:53 Voetbal
in 12-07-2010 09:53 Voetbal
175 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik laat PSV Groningen waarschijnlijk ook schieten maar ik zit nog wel te overwegen om voor een gelijkspel te gaan die heeft namelijk een quotering van 4.90. Ik vind de quotering van 1.40 echt te laag omdat Groningen het ook niet onaardig doet en PSV nog niet helemaal in topvorm is. Ook zie ik Groningen zeker niet winnen in Eindhoven en zoals vwcrew al aangaf heeft Groningen het altijd moeilijk bij PSV.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
bedankt voor de info. De notering is aantrekkelijk, maar na het lezen van jullie opmerkingen denk ik dat ik deze toch maar niet ga nemen.
0 Vind ik leuk's
Ik denk dat dat de juiste keuze is maar pin me er niet op vast heh ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]Ik laat PSV Groningen waarschijnlijk ook schieten maar ik zit nog wel te overwegen om voor een gelijkspel te gaan die heeft namelijk een quotering van 4.90.

Het is toch nog een gelijkspel geworden wedden al had PSV eigenlijk wel moeten winnen. Maar de quote van 1.40 was simpelweg te laag. Groningen scoorde in de 88ste minuut gelijk door een schitterend lucky doelpunt van Garcia Garcia.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Twente/Ajax was echt een zeer boeiende wedstrijd. Ook durfde ik hier niks op in te zetten en achteraf werd mijn gevoel bevestigd het duel eindigde namelijk in een gelijkspel. Het was wel echt een hele mooie wedstrijd om te zien.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Voor vanavond staat Vitesse - Willem II op het programma. Voor de quotering dat Vitesse gaat winnen is helaas nog maar weinig over op Unibet (1.37). Nu zie ik wel staan dat de quotering dat Willem II niet gaat scoren 2.45 is. Vitesse heeft de afgelopen 2 wedstrijden thuis tegen NAC en uit tegen Excelsior geen goal tegen gekregen. Van Willem II weten we allemaal dat ze gewoon totaal niet draaien. Deze bet leek mij dus wel mooi om te plaatsen voor vanavond.
0 Vind ik leuk's
Ja Vitesse-Willem II staat ook in het tips overzicht toen was de quotering nog 1.60 dus deze quotering is in de loop van de week langzaam naar beneden gegaan.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Ik heb voor vanavond:

NAC - NEC 1 DNB
Excelsior - Roda JC 2 DNB

Succes iedereen met zijn bets (y)
0 Vind ik leuk's
Speltip 4: weet wanneer je moet stoppen!
Ikzelf heb een weddenschap op PSV lopen. Een Clean Sheet tegen VVV. De notering voor winst is veel te laag (1.16) en een -2.5 handicap levert 1.91 op, maar PSV zou het zomaar op 2-0 kunnen houden, gezien de speelstijl van PSV. Dan acht ik de kans op een clean sheet hoger in en de notering daarvoor is 1.80 bij Betfair. Dat gokje durf ik wel aan.

Andere Eredivisiewedstrijden blijf ik van af, Utrecht kan zomaar verrassen en ook AZ weet mij absoluut niet te overtuigen, evenals Feyenoord en ook Groningen heeft laten zien stand te kunnen houden uit bij een topclub.
0 Vind ik leuk's
[quote] Dan acht ik de kans op een clean sheet hoger in en de notering daarvoor is 1.80 bij Betfair. Dat gokje durf ik wel aan.


Is een interessante bet die ga ik ook afsluiten mits de quotering nog hetzelfde is.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.